SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH Bogatynia oferta pracy BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;

Data publikacji: 2017-03-01

Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)

Pracodawca: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekonomista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Data zakończenia pracy: 31.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe ekonomiczne; staż pracy min. 1 rok; obsługa komputera ( MS OFFICE , EXCEL); komunikatywna znajomość języka angielskiego

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Adres pracodawcy:
Stawki 40, 01-040 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Stawki

Numer budynku pracodawcy: 40

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2017

Data dodania oferty pracy: 28.02.2017

Oferta pracy ważna do: 27.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

CIEŚLA-ZBROJARZ (Z) - od 925 PLN

wykonywanie prac szalunkowych i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Tarnów (małopolskie)

ODBIORCA/DOSTAWCA MATERIAŁÓW W DZIALE ZAKUPÓW I DOSTAW - 997,4 PLN

- dokonywanie odbioru ilościowego towarów dostarczonych na magazyn,- prowadzenie przychodu i rozchodu materiałów z magazynu,- analizowanie zapasów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 1 850 PLN

przygotowywanie oraz wysyłanie ofert hotelu, tworzenie bazy i preferencji klienta, organizacja imprez turystycznych, konsultacje, dobór zabiegów w SPA
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 7 000 PLN

Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku obejmować będzie pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, współtworzenie strategii sprzedażowej oferowanych przez Spółkę produktów. Ponadto prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność polega na utrzymywaniu długotrwałej relacji biznesowych z klientami już pozyskanymi i na zdobywaniu nowych, a także na aktywnym zaangażowaniu w rozwój działalności Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)

BB/ POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ (STAŻ RPO 2017) E3/3 - 997,4 PLN

zgodny z wnioskiempraca w godz.: 8.00-16.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 164,28 PLN

Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ - od 4 500 PLN

Zarządzanie systemem łączności bezprzewodowej TETRA, prowadzenie szkoleń z zakresu łączności bezprzewodowej TETRA, programowanie terminali radiowych TETRA, zmiany konfiguracyjne, monitorowanie pracy systemu radiowego, ustawianie grup, nadawanie uprawnień, weryfikowania awarii sprzętu łączności, usuwanie drobnych awarii, nadzór nad prawidłowością działania sprzętu łączności lotniczej, nadzór nad prawidłowym działaniem rejestratorów łączności bezprzewodowej, naziemnej i lotniczej, konfiguracja i utrzymanie systemu mapa cyfrowa, nadzór nad prawidłowym działaniem systemów meteorologicznych, terminowe wykonywanie backup-ów podległych systemów. Gromadzenie dokumentacji technicznej, prowadzenie dokumentacji przydzielonego sprzętu
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o - 2017-06-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)

SPECJALISTA - od 2 300 PLN

• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 2 100 - 2 200 PLN

Księgowanie operacji gospodarczych. Ewidencjonowanie i sprawdzanie faktur. Sporządzanie zestawienia przychodów i kosztów. Sprawdzanie poprawności bilansu z obrotami i saldami. Rozliczanie czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 000 - 3 000 PLN

samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (min. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie listy płac) - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS - przygotowywanie deklaracji podatkowych - sporządzanie sprawozdań GUS - sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych - sporządzanie raportów kadrowo płacowych - aktualizacja danych kadrowych i płacowych pracowników w systemie - wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników - kontrola prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich - rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp. - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, US)
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 4 500 PLN

kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)

KIEROWNIK SZWALNI - od 4 210,19 PLN

Zarządzanie personelem
BUSINESS SOLUTIONS - 2017-03-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS WSPARCIA TECHNICZNEGO Z ZAKRESU WENTYLACJI I KLIMATYZACJI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)

KIEROWCA KAT. B I C - od 1 000 PLN

przewóz części do warsztatu
,,LKV REMONT'' Jerzy Lipiński w Rąbieżu - 2016-10-10 - Rąbież (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 300 - 2 550 PLN

Prace produkcyjne. Kontrola jakości wytwarzanych produktów. Miejsce pracy: Święte k. Środy Śląskiej. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Wołowa i Brzegu Dolnego. W dniu 16.12.2015 o godz. 11.00 w Filii PUP w Brzegu Dolnym, ul. Kochanowskiego 5 zostanie zorganizowane spotkanie z pracodawcą. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie się do pośrednika pracy w celu odebrania skierowania na Giełdę Pracy.
RANDSTAD POLSKA Sp z o.o. - 2015-12-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Przeglad zapytań ofertowych i zamówieńPrzygotowanie danych do oferty, monitoring realizacji zamówień, koordynacja procesu dostawyPrzygotowanie niezbędnych prezentacji i raportów w tym prezentacji gateAnaliza kosztów zamówienia na etapie realizacji i organizacja spotkań w celu uniknięcia ich przekroczeniaWeryfikacja wpływów, współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat