SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Ząbki oferta pracy MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.

Data publikacji: 2017-10-31

Lokalizacja: Ząbki (mazowieckie)

Pracodawca: MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 37B, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: hindi, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Adres pracodawcy:
UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 37B, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: wołomiński

Gmina pracodawcy: Ząbki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ząbki

Ulica pracodawcy: UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 37B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 03.11.2017

Oferta pracy ważna do: 14.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS KADROWO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

sprządzanie list płac i przygotowywanie przelewów, prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie raportów kasowych i prowadzenie dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW), wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kasy, współpraca z biurem rachunkowym pod katem przygotowywania dokumentów, prace administracyjne
Zakład Przerobu Drewna Adam Bazylewicz - 2017-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 6 000 - 6 500 PLN

Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Obsługa klientów, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI DOSTAW I PODWYKONAWCÓW - do 4 000 PLN

Nadzór i koordynacja podwykonawstwa w zakresie projektów prowadzonych przez firmę, rozliczanie podwykonawców, analiza ofert i przygotowywanie zleceń dla podwykonawców, analiza zakresu rzeczowego i terminów realizacji dotyczących podwykonawców, zapewnienie wsparcia inżynieryjnego dla procesów produkcyjnych.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - do 8 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: śledzenie nowych wersji oprogramowania w celu opracowania i utrzymania planu dokumentacji, planowanie, projektowanie, aktualizowanie dokumentacji produktowej zgodnie z dostarczonymi przez firmę narzędziami.Praca do godziny 17.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA D/S TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji pojazdów spółki, nadzór nad transportem spółki, zlecanie przeglądów technicznych, UDT, okresowych kontroli, prowadzenie procedur rejestracyjnych, ubezpieczeniowych, podatkowych, nadzór nad terminalem paliwowym. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
SUEZ Bielsko-Biała S.A. - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - LABORANT - od 2 770 PLN

kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 200 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA / MŁODSZY SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM GOOGLE(NR 6440) - od 2 250 PLN

kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 3 400 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magzynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 200 PLN

Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 925 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DZIAŁU ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI - od 2 100 PLN

kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS.PREZENTACJI WIZUALNYCH/VISUAL GRAPHICS SPECIALIST - od 3 600 PLN

•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 3 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, praca w soboty.
SKITECH Jakub Skibiński - 2017-09-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - do 2 000 PLN

- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 8 000 PLN

Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 2 000 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) - od 2 600 PLN

Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

pomiary zanieczyszczeń w środ. ogólnym i środ. pracy, badania labor.czynników fizycznych i chemicznych, praca z komputerem
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 13,7 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat