SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;

Data publikacji: 2018-06-21

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: specjalisty ds. administracyjno - organizacyjnych Wykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Staż pracy: min. 3 lata Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Nieposzlakowana opinia Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Wymagania dodatkowe na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości: doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zbieżne z wymaganym na stanowisku, umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.), 2. z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000), 3. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.), 4. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.), 5. z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1523), 6. z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2018 poz. 217 z późn. zm.), 7. z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1764 z późn. zm.) 8. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) a także wiedza w zakresie: 1. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), 2. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, 3. Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 lutego 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie Zasad techniki prawodawczej 4. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 5. Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), 6. Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.

Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych/dodatkowych:-list motywacyjny własnoręcznie podpisany;-kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/;-kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, oświadczenie/zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - podpisane za zgodność z oryginałem;-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - własnoręcznie podpisane;-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych własnoręcznie podpisane;-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane;-inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych - ogłoszenie nr 6/2018 z dnia 13.06.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 27.06.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana ( unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Zglenickiego

Numer budynku pracodawcy: 42

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018

Data dodania oferty pracy: 20.06.2018

Oferta pracy ważna do: 27.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 000 PLN

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowychBudowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.:- opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych- tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, katalogi, materiały POS itp.- nadzór i aktualizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gorlice (małopolskie)

ŚLUSARZ - od 14 PLN

Wykształcenie zawodowe mile widziane; wymagane doświadczenie zawodowe; znajomość rys. technicznego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA/KONSTRUKTOR - od 3 500 PLN

-opracowywanie dokumentacji od założeń do gotowego produktu,-wprowadzanie zmian w istniejących dokumentacjach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH - 2 600 - 3 000 PLN

wydawanie i przyjmowanie materiałów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU OPROGRAMOWANIA I OPERACJI/DEVOPS ENGINEER - od 12 500 PLN

Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI - od 3 000 PLN

-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż w sklepie spożywczym,Godziny pracy między 6 a 14 i 14 a 20,Kontakt teleofniczny 605-885-205Miejsce pracy: Lignowy SzlacheckiePracodawca zapewnia dojazd
SKLEP SPOŻYWCZ0-PRZEMYSŁOWY ZOFIA LATOCHA - 2017-08-24 - Lignowy Szlacheckie (pomorskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI CD - do 8 000 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji dużych filtrów, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, sporządzanie raportów dla specjalistów w Japonii, testowanie produkcji na nowych materiałach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TWORZENIA BIZNES PLANÓW - 997,4 PLN

Zapoznanie się z ogólną działalnością firmy.Obowiązki asystenckie wobec doradcy,prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sadurki (lubelskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 2 600 PLN

windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-02-24 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 400 PLN

- obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów firmy,- przygotowywanie ofert i wycen,-realizacja planów i zadań sprzedażowych na określonym rynku,- przeprowadzanie podstawowych badań rynku,- kontakt z agencjami/urzedami celnymi i firmami spedycyjnymi,- organizacja i nadzór nad wysyłkami towarów i dokumentacją handlową.
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW 42A - od 2 000 PLN

dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. FRANCUSKIM I HINDI - od 6 000 PLN

dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze papażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII WYDZIAŁU PRODUKCJI NAWOZÓW - 3 500 - 3 800 PLN

Bieżąca analiza efektywności wykonywanych zadań w ramach realizacji planów produkcyjnych i przeładunkowych spółki pod kątem ekonomicznym, ilościowym oraz jakościowym, zapewnienie bieżącego monitoringu stanu technicznego instalacji oraz oraz kontrola i korekta parametrów procesu produkcyjnego, nadzór nad czyszczeniami technologiczymi instalacji nawozowych, współpraca ze służbami remontowymi, inicjowanie postępu technologicznego przez wnioskowanie o remonty i inwestycje modernizacyjne oraz ulepszenia, tworzenie i aktualizacja instrukcji technologicznych, roboczych i stamowiskowych, kontrola i nadzór nad stosowaniem przepisów i zasad BHP, sporządzanie innej dokumentacji wydziałowej (m. in. sprawozdania, karty pracy), planowanie i przekazywanie do realizacji zadań brygadom zmianowym.
GDAŃSKIE ZAKŁADY NAWOZÓW FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI - od 2 500 PLN

windykacja należności, rozliczanie oraz kontrola kosztów
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-10-03 - Wąbnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. DZIAŁU KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (PŁAC) - od 2 300 PLN

prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - 2 200 - 2 600 PLN

umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI - nieodpłatny

1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.PŁAC K/M - od 4 000 PLN

j.w
Teatr Narodowy - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

współpraca z dostawcami, kontrola stanu zapasów, zamawianie surowców produkcyjnych
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)


Wybierz powiat