SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPECJALISTA DS. EKSPORTUMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:POWIAT DĘBICKI (PRACA W TERENIE)WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI FIRMY W ZAKRESIE WSPIERANIA DZIAŁAŃ EKSPOROWYCH
MQX POLSKA SP. Z O. O.. - 2016-02-24 - Dębica (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
analizowanie rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-03-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2016-01-18 - Pijanów (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne/techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego i kirgiskiego; prawo jazdykat.B; podastawowa znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: pozyskiwanie pracowników Azji Środkowej do pracy przy realizacji prac budowlano-montażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
praca na programie magazynowo-ksiegowym CRP Optima, przygotowywanie ofert sprzedazowych, obsługa klienta, telemarketing, telefoniczna windykacja nalezności, wprowadzanie dokumentów do systemu CRP Optima, przygotowywanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Babice Nowe (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Praca od 8-12.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2018-07-09 - Opole (opolskie)
Obsługa kotłów wodnych oraz inne prace zlecone przez przełożonego
Zakład GRABO - 2018-04-19 - Niebocko (podkarpackie)
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
Praca polegajaca na wykonywaniu prostych czynności pomocniczych przy ustawianiu krawęzników,układaniu kostki brukowej,pomocy w remontach czastkowych,sprzątaniu ulic w pasach drogowych na terenie miasta Chełm oraz innych pracach zleconych przez pracodawcę.
Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o - 2017-09-07 - Chełm (lubelskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
formowanie elementów betonowych i zbrojonych żelbetowych, przygotowywanie form, zalewanie betonem, formowanie i wykonywanie zbrojeń, cięcie stali, produkcja siatek, obsługa maszyn, rozładunki
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
Przygotowywanie ofert, negocjacje, pakowanie i wysyłka towaru, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie dostaw, przygotowanie i udział w targach, kontakty z klientami, posuzkiwanie nowych klientów. Praca stacjonarna z PC i telefonem.
Nowimex s.c A. i G. Ramotowscy - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń w zakładzie, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca z firmami serwisowymi.
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniskow kredytowych, sporządzanie numów kredytowych, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów
Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą w Szepietowie - 2018-06-12 - Białystok (podlaskie)
Organizacja imprez gastronomicznych, kateringowych. Praca w godz. 9-17, 13-21. Kontakt osobisty po uzgodnieniu terminu telefonicznie w godz. 9-17.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-03-30 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Olkusz (małopolskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
pracownik działu marketingu - kontakt z klientem, sporządzanie ofert eventowych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6 m-cy praktyki w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz wyrejestrowaniem, sporządzanie zaświadczeń, listy płac, umów, świadectw pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Prace na budowach przy zakładaniu wodociągów i kanalizacjiw delegacji na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego.Wyjazdy na tydzien z zakwaterowaniem.
WODROL SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
Praca w spółce działającej na rynku nieruchomości, związana z wyjazdami w obrębie całego kraju.
PROFAM Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
selekcja aplikacji, wprowadzenie danych do systemu, przeprowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)