SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EXPORTU Płońsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EXPORTU
Wynagrodzenie: od 2 057,97 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura
Data publikacji: 2017-10-10
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 057,97 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 057,97 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2017
Data zakończenia pracy: 12.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Wolności 12, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.10.2017
Data dodania oferty pracy: 09.10.2017
Oferta pracy ważna do: 08.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
prace adm. biurowe, obsługa klientów w zakresie BHP i ochrony środowiska , prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak - 2016-08-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa i koordynacja biura firmy (odbieranie telefonów, umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, bieżąca współpraca z dostawcami usług do biura, m.in. firma sprzątająca, usługi telefoniczne i informatyczne, dostawcy mediów, wykonywanie zamówień do biura, prowadzenie korespondencji służbowej:, nadzór i obsługa procesu uzyskiwania różnego rodzaju pozwoleń (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem), zarządzanie i przygotowanie dokumentacji bieżącej, w zależności od potrzeb, sporządzanie bieżących raportów i analiza kosztów, negocjacje z dostawcami usług, sporządzanie ofert i kalkulacji inwestycji, zapewnienie obiegu i archiwizacji dokumentacji, wsparcie działu zakupów i marketingu w codziennym funkcjonowaniu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie administracji i bieżących potrzeb, wykonywanie drobnych tłumaczeń.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Żabno (małopolskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie w merchandisingu lub sprzedaży, rozwinięte zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista oraz motywacja do działania; zakres obowiązków: aktywne doradztwo produktowe, dbanie o wygląd ekspozycji produktowej, montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych, zatowarowywanie półek zgodnie ze standardami , dbałość o relacje z personelem placówki handlowej, raportowanie dostępności produktów i sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw; przez 3 m-ce umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy: Gliwice C.H. Arena;
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac na maszynach do produkcji etykiet, przyjmowanie towaru, wysyłanie towaru, kontrola stanu magazynowego, pakowanie.
JANTAR SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Branża - sieć sklepów z herbatą i kawą, właściciel marki "Five o'clock".Zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klienta wg właściwych standardów - aktywna sprzedaż herbat i kaw, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
"BRZEZICKI & SISS" S.C. - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń względem ZUS
KDIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu, układanie sprzetu komputerowego na paletach, sprawdzanie zgodności informacji na sprzęcie z systemem.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
TGS Przemysław Stoń - 2018-02-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie zleceń, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z firmami transportowymi, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
realizacja zadań z obszaru BHP, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie szkoleń z BHP
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO S.A. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Fundraising, działania marketingowe i PR, koordynacja projektów.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
SZCZEGÓŁY OFERTY I DOKUMENTY DO POBRANIA NA STRONIE BIP: https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty?tresc=11337Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pisanie i rozliczanie projektów: - przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektów ze środków EFS oraz programów finansowanych z FP zgodnie z wytycznymi, - opracowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej PUP oraz na tablicach informacyjnych Urzędu informacji o realizowanych projektach i programach,- przygotowywanie wzorów dokumentów dla uczestników projektów i programów,- współpraca z Instytucją Pośredniczącą w zakresie wnioskowania i realizacji projektów i programów,- współpraca z doradcami klienta indywidualnego i instytucjonalnego,- monitoring oraz nadzór merytoryczny realizacji projektów i programów dotyczący ilości skierowanych osób oraz budżetu w ramach zaplanowanych zadań,- sporządzenie w systemie SL2014 części merytorycznej sprawozdań i wniosków płatniczych w oparciu o obowiązujące wytyczne,- sporządzanie raportów, pism i zestawień dotyczących realizowanych projektówi programów,- udział w spotkaniach zespołu roboczego w celu zapewnienia przepływu informacji pomiędzy pracownikami zaangażowanymi w realizację projektów i programów,- wprowadzanie koniecznych zmian w realizowanych projektach i programach w celu efektywnego wykorzystania środków przyznanych na ich realizację,- mierzenie wskaźników rezultatu i wskaźników produktu,- badanie efektywności zatrudnieniowej po zakończeniu udziale w projektachi programach.2. Znajomość i śledzenie zmian dokumentów związanych z realizacją projektówi programów: dokumentacji, instrukcji, wytycznych.3. Podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia naruszenia warunków umów w zakresie udzielonego wsparcia.4. Współpraca z partnerami w zakresie realizowanych projektów i programów.5. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP w zakresie realizowanych zadań.6. Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb statystyki.7. Prowadzenie korespondencji w ramach wykonywanych zadań.8. Gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji w związkuz realizowanymi zadaniami. 9. Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego.10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PUP.Warunki pracy na danym stanowisku:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Praca jednozmianowa w poniedziałki w godz. 8.00 16.00, od wtorku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 w podstawowym systemie czasu pracy.3. Liczne kontakty wewnętrzne i zewnętrzne.4. Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki praca biurowa. Stanowisko pracy związane z użytkowaniem sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.5. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. 6. Bezpieczne warunki pracy, w budynku nie występują uciążliwe czy szkodliwe warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim między piętrami.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2019-01-31 - Września (wielkopolskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów,utrzymywanie kontaktów z obecnymi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji na produkcję,pomoc przy realizacji zakupów materiałowych,pomoc przy realizacji dokumentów wysyłkowych produktu
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-02-01 - Bolęcin (małopolskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
PRACA BIUROWA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, REKRUTACJA, TŁUMACZENIA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI I KLIENTAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, REKLAMA, PROGRAM POWER POINT, DOŚWIADCZENIE W HR MIN. 10 LAT, KOMUNIKATYWNY J. ROSYJSKI, UKRAIŃSKI W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie realizacji i pozyskanie klientów, kontrola zamówień, sporządzanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Myślina (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-02-17 - Augustów (podlaskie)