SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH

Wynagrodzenie: 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Data publikacji: 2018-06-26

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.6. Bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowych,Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym,7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows.8. Umiejętność posługiwania się programem Płatnik.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie zawodowe związane z naliczaniem wynagrodzeń i rozliczeniami z ZUS i urzędem skarbowym oraz PFRON w jednostce samorządowej (minimum 2-letni staż pracy).2. Znajomość programu kadrowo-płacowego Comarch Optima.3. Umiejętność korzystania z bankowości elektronicznej.4. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.5. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji.7. Umiejętność poprawnego formułowania pism

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.06.2018

Data dodania oferty pracy: 25.06.2018

Oferta pracy ważna do: 09.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

CIEŚLA - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc przy pracach budowlanych związanych z ciesielstwem i dekarstwem; WYMAGANIA: wykształcenie min. zawodowe cieśla, dekarz, murarz, doświadczenie w branży, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, podstawy wiedzy o ciesielstwie, dekarstwie, pracach budowlanych; MIEJSCE PRACY: teren całego kraju
Zakład Ogólnobudowlany "HARDACH" Janik Harald, Gosławice - 2017-01-30 - Gosławice (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 2 500 PLN

PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA UPRAW KRZEWÓW - od 2 000 PLN

pielęgnacja krzewów - Dębu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Suchy Las (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

Sprzedaż towarów, sporządzanie faktur, fachowe doradztwo klientom.
Mazowieckie Centrum Spawalnicze Izabela Tucholska - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) - 3 500 - 4 500 PLN

obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY LITERATURY DLA FIRM - od 1 850 PLN

-osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za telefoniczną sprzedaż publikacji branżowych dla klientów biznesowych i sektora publicznego. nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi. podstawowymi obowiązkami jest utrzymanie przyjaznych stosunków z Klientami oraz budowani edobrego wizerunku.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Sopot (pomorskie)

KELNER - BARMAN - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w lokalu gastronomicznym.
"A. M. TRADE" Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)

POMOCNIK RZEŹNIKA - 5 000 - 8 000 PLN

wykrawanie elementów półtusz wieprzowych
"MILEX" Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI - od 2 100 PLN

- opracowywanie strategii komunikacyjnych i promocyjnych,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- działalność marketingowa i reklamowa,- pozyskiwanie kontaktów, kontrahentów,- zarządzanie stroną internetową Muzeum oraz profilami Muzeum na portalach społecznościowych,- nadzór nad powstawaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych,- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- dokumentacja działalności kulturalno- edukacyjnej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-03-28 - Markowa (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S FINANSOWYCH W FIRMIE BUDOWLANEJ. - od 3 500 PLN

Rozliczanie kosztów budow.Wystawianie faktur sprzedaży.Przygotowanie umów i zamówień.Księgowanie dokumentów.
DROMIL Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Żywiec (śląskie)

PRAKTYKA STUDNECKA - nieodpłatny

Zapoznanie się z prowadzonymi repetoriami i wykazami. Zapoznanie się z przebiegiem rozprawy i posiedzenia, czynnościami sędziego, czynnościami sekretariatu sądu i obiegiem dokumentów w sądzie. Udział w rozprawach i posiedzeniach.
SĄD OKRĘGOWY W PRZEMYŚLU - 2016-06-14 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW - od 3 000 PLN

kontakt z klientami polskimi i ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Pęcice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - od 2 300 PLN

- Nadzór nad inwestycjami,- nadzór nad pracownikami,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- przygotowywanie sprawozdań,- przygotowywanie pism do instytucji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WESTALKA" - 2018-07-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 2 500 PLN

PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 500 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą elektroniczną, telefoniczną, poprzez fax/czat, korespondencją tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI PREFABRYKATÓW BETONOWYCH I BETONU TOWAROWEGO - 997,4 PLN

Monitorowanie produkcji prefabrykatów betonowych, nadzór nad produkcją betonów towarowych, nadzór nad konserwacją i utrzymaniem sprawności węzła betonu, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż tkanin, układanie towaru na półkach
Hurtownia Tkanin "Miks" s.c. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 500 PLN

budowanie sieci odbiorców i partnerów biznesowych (sklepy ze zdrową żywnością i sklepiki szkolne), budowanie i utrzymywanie stałych, telefonicznych kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów o ofertę, telefoniczne pozyskiwanie zamówień, informowanie klientów o nowościach i promocjach, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, dbałości o kompletność i aktualność baz danych klientów
Stewiarnia sp. z o.o. - 2016-01-11 - Chylice (mazowieckie)

SPECJALISTA DZIAŁU KADR PŁAC - od 1 850 PLN

Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 817 PLN

Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Realizacja listy zakupwej z działu konstrukcji. Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Bożejowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU INFORMATYCZNEGO - od 2 500 PLN

wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI - od 1 850 PLN

Prowadzenie serwisu www, przygotowywanie akcji promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, nagrywanie meczów I zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA - od 2 100 PLN

Tłumaczenie i tworzenie dokumentów w języku rosyjskim oraz ukraińskim, pozyskiwanie pracowników dla klientów zewnętrznych, legalizacja ich pobytu, załatwienie wszelkich formalności związanych z zakwaterowaniem, udzielanie wsparcia i porad związanych z pobytem w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat