SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, KATERINGOWYCH Słupsk oferta pracy Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, KATERINGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Organizacja imprez gastronomicznych, kateringowych. Praca w godz. 9-17, 13-21. Kontakt osobisty po uzgodnieniu terminu telefonicznie w godz. 9-17.

Data publikacji: 2016-03-30

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Westerplatte 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Organizacja imprez gastronomicznych, kateringowych. Praca w godz. 9-17, 13-21. Kontakt osobisty po uzgodnieniu terminu telefonicznie w godz. 9-17.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, KATERINGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość mediów społecznych, mile widziana znajomość programów graficznych Fotoshop, Corel, prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy: Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Westerplatte 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9-17

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Westerplatte

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych

Data dodania oferty pracy: 30.03.2016

Oferta pracy ważna do: 28.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 2 900 - 3 600 PLN

Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)

MALARZ - 997,4 PLN

malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi, sprzątanie po robotach malarskich, grunotwanie powierzchni, przygotowanie podłoży pod malowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Bobrowiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, koordynacja pracowników tymczasowych.
JOB WEST Sp.z o.o. - 2018-02-01 - Falenty Duże (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

przyjmowanie towaru na magazyn, układanie towaru na półkach, wydawanie towaru na poszczególne trasy wyjazdowe
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wilkowice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 940 PLN

rozładunek i załadunek przesyłek kurierskich
"PRACOWNIK" Agencja Pracy Tymczasowej EDYTA MALCZYK - 2017-02-07 - Czeladź (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTAKTÓW - do 3 000 PLN

kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA INFORMATYK- ADMINISTRATOR SIECI KOMPUTEROWEJ 1/2 ETATU - od 1 600 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku powinna:administrować infrastrukturą wirtualną klaster + macierz SAN - usuwanie awarii, administrować serwerami na maszynach wirtualnych (Windows, Linux), rozwiązywać zagadnienia sieciowe - switching/routing, administrować serwerem www - nginex, konfigurować polityki firewall, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazy danych Progress,administrować domeną Active Directory, administrować serwerami aplikacji, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazodanowy system biblioteczny, konfigurować zdalne połączenia wszystkich fili bibliotecznych (VPN), zarządzać backupami, zarządzać oprogramowaniem antywirusowym, zarządzać siecią WiFi,nadawać i odbierać uprawnienia w systemie kontroli dostępu, obsługiwać telefonię VoIP, obsługiwać urządzenia RFiD, obsługiwać kolektory danych.
Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

promocja firmy,
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Soblówka (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW - od 4 900 PLN

Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Wykroty (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

współpraca z księgowością, rozliczanie produkcji, kontakt z klientem, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-07 - Radzymin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI KURSÓW, SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI-16/0620 - od 1 800 PLN

przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i ksiegowanie dokumentów księgowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowychj, rozliczanie i kontrola gospodarki magazynwej, rozliczanie środków trwałych i wyposażenia, kontrola prawidłowej i terminowej realziacji operacji księgowych, sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych ( w tym: podatkowych, GUS,NBP,PFRON), praca w systemie ERP, tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych, współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo-księgowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - do 2 774,96 PLN

- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BRANŻY BUDOWLANEJ - 2 750 - 4 000 PLN

Obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych (sprzedaż mat.budowlanych ) , monitorowanie i analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywaniestałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW/ MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Pakowanie paczek, sprzedaż wysyłkowa. Obsługa klienta, wystawianie faktur, paragonów. Obsługa programu magazynowego. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-15:00 lub 10:00-18:00. Wynagrodzenie 2000 zł brutto/miesięcznie (+premia uznaniowa). Praca w Targanicach ul. Dobra dorywczo praca w Kętach ul. Fabryczna 15a . Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
P.H.U. STAL-BRAM S. C. - 2017-08-18 - Targanice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 2 300 PLN

Wykształcenie średnie techniczne; uprawnienia SEP Grupa 1: 1-15 kV E,D , Grupa 2; Możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów; Doświadczenie z zakresu dozoru i eksploatacji infrastruktury technicznej obiektu, w szczególności instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, hydraulicznej, ciepłowniczej, elektrycznej, chłodnictwa spożywczego; Bardzo dobra organizacja pracy, skuteczność i konsekwencja w realizacji zadań;Komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne; Umiejętność analitycznego myślenia oraz znajomość pakietu Office; Dyspozycyjność (praca zmianowa) i zdolność do pracy pod presją czasu;Uprawnienia do kierowania wózkiem nożycowym (mile widziane); Prawo jazdy kategorii B oraz znajomość języka angielskiego (mile widziane); miejsce pracy: Gliwice;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS.SYSTEMÓW ERP - 3 500 - 5 500 PLN

Nadzór i rozbudowa funkcjonalności systemu Comarch XL
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 3 000 PLN

naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-09-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPU DREWNA - od 2 500 PLN

realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 3 000 PLN

- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracowników z terenu polski oraz ukrainy. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Zamieszczanie ogłoszeń o pracę w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV. Język chiński wymagany ze względu na liczne delegacje na teren Chin.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Chiny).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana zaawansowana znajomość języka Chińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)