SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA - PRUSZKÓW Pruszków oferta pracy HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA - PRUSZKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wokulskiego 1A/4, 05-804 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA - PRUSZKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2016
Data zakończenia pracy: 30.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, rok na podobnym stanowisku, angielski i rosyjski - poziom dobry.
Nazwa pracodawcy:
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Wokulskiego 1A/4, 05-804 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Wokulskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Nadzór dokumentacji technicznej.-Nadzór nad kontrolą wytwarzanych wyrobów.-Prowadzenie wszystkich spraw z produkcją.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: pn-pt 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
specjalista ds serwisów i montażu aparatury kontrolno-pomiarowej
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia UT2 oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT. Znajomość rysunku technicznego i norm badawczych oraz zagadnień związanych ze spawalnictwem. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
projektowanie konstrukcji, sporządzanie dokumentacji przetargowych, przygotowywanie umów, obsługa klienta
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 6/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa administracyjna i księgowa wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie csenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe związane z reklamą. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiejętność budowania relacji. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wystawianie dokumentów przyjęcia, produkcji i sprzedaży w systemie raks SQL, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji, administrowanie kontraktami i ich realizacją, administrowanie kalendarzem i organizacją spotkań, zebrań oraz podrózy służbowych zarządu
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2017-12-04 - Reguły (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Koło (wielkopolskie)
Praca biurowa, kontakt z firmami z Azji
VENUS COMMODITIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizacja i nadzór nad przebiegiem całego procesu zaopatrzenia firmy;
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
Opracowywanie, przygotowywanie oraz aktualizacja szkoleń e-learning (szkolenia produktowe, treningi systemowe, proceduralne) i testów wiedzy
Konwertowanie oraz dostosowywanie szkoleń e-learning dostarczanych przez dostawców zewnętrznych do wymagań platformy e-learning w Media Expert
Administrowanie i dystrybuowanie szkoleń e-learning dla docelowych grup użytkowników
Monitorowanie poprawności działania platformy e-learning
Wsparcie i pomoc dla użytkowników platformy e-learning
Sporządzanie raportów z aktywności pracowników na platformie e-learningowej oraz testów wiedzy
Udział w projektach szkoleniowych realizowanych przez Dział Szkoleń Media Expert
Media Expert - 2016-06-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Drzecin (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace magazynowe, elektryczne
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wymiana i wyważanie opon/kół
Akces-Auto Paweł Jabłoński - 2016-03-15 - Bełchatów (łódzkie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium republiki Białorusi,. pozyskiwanie nowych klientów z terenu Biaolorusi. Sprzedaż produktów odbiorcom z Białorusi. Nadzorowani9e realizowanych kontraktów w kontrahentami z Republiki Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łaszczów (lubelskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)