SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC 1/2 ETATU Wrocław oferta pracy "BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: do 1 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: "BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Paprotna 5, 53-117 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy - 6 lat, doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON, obsługa komputera z pakietem MS Office, umiejętność pracy z klientem, znajomość przepisów Kodeksu Pracy, przepisów ZUS, przepisów podatkowych, doświadczenie w biurze rachunkowym oraz znajomość języka angielskiego mile widziana
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: "BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Paprotna 5, 53-117 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Paprotna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: RP.411-617/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przewóz materiałów ogrodniczych. Praca na terenie Bełchatowa.
Firma Handlowo-Usługowa "OGRÓD" Grażyna Makowska - 2017-03-10 - Bełchatów (łódzkie)
promocja usług firmy w internecie, kontakt z klientami w języku hindi, opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów marketingowych w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie dostaw dla działu ADRO i ich rozliczanie, fakturowanie, tworzenie raportów,przygotowywanie dokumentacji, pilnowanie kompletności dokumentacji, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz z klientami firmy
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Górki (pomorskie)
Sprzedaż odzieży.Wymagania: doświadczenie zawodowe w sprzedaży odzieży, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, dyspozycyjność. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy - do uzgodnienia z pracodawcą.
JRG Gamrat Spółka Jawna - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
Wyszukiwanie dostawców i zamawianie konstrukcji, nadzór nad procesem produkcji własnej,tworzenie zleceń produkcyjnych, nadzorowanie magazynu stali,opracowywanie dokumentacji technicznej, sporządzanie Deklaracji Właściwości Użytkowych, rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie specyfikacji wysyłkowych, dbanie o terminowość i jakość wykonania powierzonych zleceń.
PG BUDOWA KRZYSZTOF PAJĄK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-29 - Rogowiec (łódzkie)
do uzgodnienia
Zakład Usług Mieszkaniowych "ADDA" s.c. - 2016-02-12 - Sanok (podkarpackie)
Planowanie, organizacja i nadzór procesu wysyłekProwadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarówDbałość o poprawny obieg dokumentów.Współpraca z firmami transportowymi i spedycyjnymiPlanowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiNadzór nad dokumentacją transportowąścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedażyterminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedażykontrola dokumentów wysyłkowych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-07-16 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)
terminowe i prawidłowe księgowanie dokumentów spółki produkcyjnej, prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej i rozliczanie inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie kontroli i rozliczeń kont rozrachunkowych klientów i rozliczeń pracowników, przygotowywanie deklaracji podatkowych itp.
"INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O. - 2017-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
przyjmowanie reklamacjiobsługa klienta w sklepie ze sprzętem budowlanymzamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Skoczów (śląskie)
-
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krapkowice (opolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa ubezpieczeniowa klienta. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Praca jednozmianowa w godz. 8:00-16:00.Kontakt osobisty poprzedzony telefonem 502481440.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2019-05-28 - Wadowice (małopolskie)
-
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2019-04-15 - Gogolin (opolskie)
Praca biurowa, obsługa klienta oraz systemu sprzedaży internetowej.Wykształcenie średnie, znajomość dowolnego języka obcego (angielski/niemiecki/czeski) w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do systemu, współpraca z działem księgowości, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji oraz poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby firmy, kontakt z dostawcami i kontrahentami urzędami- głównie telefonicznie i email, dbanie o przestrzeń biurową i przygotowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
- wspieranie pracowników Philip Morris z Turcji w sprawach związanych z HR; - proaktywne działania następcze w odniesieniu do całościowego rozwiązywania wszystkich spraw;- utrzymanie zapytań w bazie danych SAP oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z HR; - utrzymywanie danych personalnych pracowników w SAPie oraz wykonywanie audytów nad wyjściem danych; -generowanie standardowych raportów SAP.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przyjmowanie dostaw, układanie towaru na magazynie, rozwożenie towaru do stałych punktów na terenie warszawy i okolic. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
"NATURA ANETA I RADOSŁAW KACZYŃSCY" ANETA KACZYŃSKA - 2016-09-06 - Nadarzyn (mazowieckie)
prowadzenie teczek osobowych pracowników, rozliczanie i ewidencjonowanie równoważnego czasu pracy, sporządzanie dokumentacji do nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, sporzadzanie planów urlopów, sporządzanie analiz, sprawozdań i wykazówdotyczącychspraw personalnych pracowników.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-10-17 - Zegrze (mazowieckie)
wprowadzanie ofert sprzedazy, biletów autokarowych, lotniczych, fakturowanie, obsługa klienta, sprzedaż MERUIN
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa i doradztwo klienta; przygotowanie projektu mebli; przygotowanie wyceny; zamazwianie materiałów, kontrola dostawy;
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługiwanie zamówień i zapytań przychodzących (e-mail, telefon; przy wsparciu działu Sales Support). Konfiguracja i proponowanie rozwiązań zgodnie z potrzebami klienta o. Prowadzenie projektów cross- i up-sellingu. Sporadyczne negocjowanie z dostawcami.
kontakt przez OHP - 2019-08-05 - Olesno (opolskie)