SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Nowogród Bobrzański oferta pracy A&M CONSULTING s.c. Anna Opalińska, Mariusz Opaliński

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: zakładanie i prowadzenie akt osobowych, rejestracja pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz inne wymagane w sprawach kadrowo-płacowych

Data publikacji: 2019-06-19

Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)

Pracodawca: A&M CONSULTING s.c. Anna Opalińska, Mariusz Opaliński

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bogaczowska 14, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zakładanie i prowadzenie akt osobowych, rejestracja pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz inne wymagane w sprawach kadrowo-płacowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie zawodowe

Nazwa pracodawcy:
A&M CONSULTING s.c. Anna Opalińska, Mariusz Opaliński

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Przylep-Kolista 16, 66-015 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Przylep-Kolista

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 19.06.2019

Oferta pracy ważna do: 17.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1bfde80c2955e0e6dc1f587c78fea0cd

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI I KOMUMIKACJI - od 3 000 PLN

opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjonowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newsletera, ulotek, folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie stron instytucji i na FB, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2019-05-15 - Piaseczno (mazowieckie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 100 PLN

Pomoc przy pracach brukarskich. Dbałość o powierzone narzędzia. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00
Tims Tomasz Skutela - 2016-10-25 - Orzesze (śląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY PPOŻ. - od 2 375 PLN

Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zgierz (łódzkie)

SALOWA - od 13,7 PLN

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PLACÓWCE, PEŁNIENIE FUNKCJI POMOCNICZEJ PRZY OBSŁUDZE CHORYCH I OPIECE NAD NIMI
NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA OPERACYJNY P&C/ PEOPLE & CULTURE OPS SPECIALIST - od 5 087 PLN

Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt lokalnych usług HR i zarządzaniazasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i wspólnychinicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie zglobalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI dotyczących HR iefektywne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkichprzychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularne działaniakontrolne i informowanie klientów o statusie. Szkolenie i doradzanie klientom iwewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie audytu zgodnie z wymaganiamikontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR.Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych wszystkich błędów izaimplementowanie działania zapobiegawczego. Dostarczanie klientom i zespołomSSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dotyczących lokalnych procesów C & B.Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespolekompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołukompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankietypłacowe) i dla projektów specyficznych dla rynku.- Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tymobliczenia (np. Wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacje. Uruchamianieraportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody,wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzaniena rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizowanie instrukcjipracy przy wysokiej jakości i w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronamiHR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 750 - 2 800 PLN

Obsługa zleceń. Kontakt z kontrahentem zagranicznym. Telefoniczna obsługa klientów. Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-11-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI - 2 200 - 3 500 PLN

współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i skłądanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji, min. rok doświadczenia; do wynagordzenia + premia uznaniowa
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-02-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY /OPERATOR-KIEROWCA - od 2 500 PLN

praca przy robotach ziemnych, obsługa koparki-ładowarki; dorywczo jako kierowca wywrotki; mile widziane doświadczenie
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-05 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)

SPECJALISTA FIZJOTERAPII - do 2 800 PLN

fizjoterapia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Koleczkowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagany brak wady wymowy.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PSYCHOLOG - od 3 000 PLN

poradnictwo psychologiczne i niezbędna dokumentacja
Dom Pomocy Społecznej CICHY ZAKĄTEK - 2018-10-01 - Końskie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI, AUTOMATYKI I MECHANIKI - 2 750 - 3 500 PLN

Realizacja planów inwestycji, remontów i zakupów, zbieranie ofert związanych z realizacją gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrznych firm remontowo-budowlanych, organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją : budynków i budowli, pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2018-01-30 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 1 017,4 PLN

Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 4 000 - 4 500 PLN

Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługę umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 500 PLN

Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

przygotowywanie ofert handlowych klientom na rynku tureckim i pakistańskim, udzielanie klientom informacji i konsultacji techniczno- handlowych w języku angielskim i tureckim
DACPOL Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - PUCHAŁY - od 2 060 PLN

Praca biurowa, fakturowanie. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca na okres próbny z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2060 +premia.
SENATOR Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Puchały (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG POLIGRAFICZNYCH - od 2 000 PLN

Przygotowywanie projektów nadruku. Obsługa maszyn drukarskich. Przygotowywanie zleconej poligrafii. Pozyskiwanie klientów na usługi poligraficzne.
Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Pruś - 2017-10-06 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE WSPARCIA PLATFORM INTERNETOWYCH - od 5 090 PLN

Odpowiedzialność za szkolenie klientów jak zamawiać produkty przez internet, obsługa klienta rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY/PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 248,61 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-10-14 - Chełm (lubelskie)