SPECJALISTA ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bolesławiec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża

Data publikacji: 2016-05-11

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:Wykształcenie wyższe, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku.Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność obsługi komputera (Word, Exel, Internet, poczta elektroniczna), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, samodzielność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny,- życiorys CV,- kserokopie świadectw pracy,- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenie o niekaralności, - kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).Szczegółowych informacji o stanowisku udziela Dyrektor Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego - p. Joanna Bartkowiak (biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. 609, tel. 075/645 65 52).Oferty należy składać w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu, pok. 601, w terminie do 17 maja 2016 roku (liczy się data wpływu oferty do MZEA). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Obrońców Helu

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 11.05.2016

Oferta pracy ważna do: 17.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PROCESÓW PRODUKCYJNYCH - od 3 000 PLN

Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów, nadzorowanie i zarządzanie procesem produkcyjnym, analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym, inicjowanie i branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne, regularne opracowywanie i śledzenie wskaźników TPM dla Wydziału, szkolenie pracowników z narzędzi TPM, członkostwo w filarze Focused Improvement i Autonomus Maintenance (TPM)
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PLAC - od 1 850 PLN

naliczanie wynagrodzeń, zus-ów, prowadzenie akt osobowych, mile widziany stopień niepełnosprawności, kontakt e-mail: aneta.kujawa (at) biuroprofit.home.pl
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gniezno (wielkopolskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA RÓŻNYCH PRAC PORZĄDKOWYCH - 2 371 - 3 556 PLN

Osoba , której zostaną zlecone roboty będzie wykonywała różnego rodzaju prace fizyczne porządkowe , związane z utrzymaniem czystości na terenie budynków oraz terenów zewnętrznych przynależnych do Wspólnot Mieszkaniowych oraz Zasobu Komunalnego Gminy Wrocław. Zleceniobiorca w ramach powierzonych zadań będzie również , między innymi , kosił okazjonalnie , okresowo trawę oraz odśnieżał place i chodniki w okresie zimowym. Zleceniobiorca będzie wykonywał także inne prace porządkowe , które firma S.C. MAYRO realizuje w ramach umów zawartych z kontrahentami wrocławskimi. Należy szczególnie podkreślić , iż , ze względu na możliwość wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych spowodowanych opadami śniegu , praca w okresie zimowym /chodzi o odśnieżanie oraz likwidowanie śliskości/ może być wykonywana we wszystkich dniach tygodnia oraz porach (tj. włączając w to niedzielę oraz święta , jak również porę wieczorową oraz nocną ). Miejsce pracy:Teren miasta Wrocławia ,ewentualnie terenu wrocławskiego.Wynagrodzenie "na rękę" od 2000 do 3000 zł.Oferta znajduje się w sali: B
MAYRO S.C. A. Rogalski , Z.Majda, R. Cembrzyński, - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

obsługa kadrowo-płacowa
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Dąbie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I EKSPORTU (J. ROSYJSKI) - od 2 900 PLN

- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

STOLARZ - od 2 500 PLN

Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy - Praca w charakterze stolarza
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Pstrągowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KONTROLINGU I KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, współpraca z działem kontrolingu spółki nadrzędnej, działem technicznym oraz zarządem, sporządzanie analiz i raportów zgodnych z wytycznymi grupy na wewnętrzne potrzeby firmy, analizowanie rentowności projektów i inwestycji, kontrola kosztów, wsparcie analityczne w projektach, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów bankowych i przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia wniosku taryfowego
Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-26 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 850 PLN

Obsługa plotera tnącego, drukującego, przygotowywanie projektów graficznych reklam
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ( STAŻ FP) - 997,4 PLN

staż - obsługa zapytań ofertowych, sporządzanie ofert dla klienta, opracowywanie dokumentacji wsadowej do ofertowania, opracowywanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Excel, analiza rysunków technicznych w oprogramowaniu CAD, kontrolowanie zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną i specyfikacjami, bieżąca kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, przygotowanie raportów i analiz z wykonanych pracKomputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONFEKCJONOWANIA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Maków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS KADROWO-ADMINISTRACYJNYCH - 2 072 - 3 275 PLN

Obsługa programu GPE Kadry, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej). Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki. Wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP. Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry. Zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal. Nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania.
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, kontrola nad rozładunkiem i załadunkiem, nadzór pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-05-12 - Linowiec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BHP - od 1 750 PLN

wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS.REKLAMACJI - od 2 700 PLN

Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

- tworzenie bazy dla ukraińsko- i angielskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla zagranicznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni i bałtycki, promowanie firmy na rynku zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej. Realizacja zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki. Pozyskiwanie nowych klientów.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-04-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC K/M - 2 000 - 4 000 PLN

jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Sułkowice (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 1 850 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Wykonywanie, obróbka oraz umieszczanie zdjęć produktów na Internecie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, np. poprzez wysyłanie ofert handlowych, dbanie o reklamę firmy. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie (obszar Polski Wschodniej, Południowej i Zachodniej). Praca od pn do pt, możliwe sb, w godz. 9.00-17.00. Branża: art. użytku domowego, art. dekoracyjne wnętrz.
BETTINA SP. Z O. O. - 2017-05-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0693) - od 2 800 PLN

obsługa zamówieńopieka nad istniejącymi klientamirozwiązywanie technicznych problemów klientówsporządzanie dokumentów związanych z realizacją zamówieńprzygotowanie raportów dotyczących sprzedażytelefoniczny kontakt z klientami firmy
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LOGISTYK- SPEDYTOR - od 2 000 PLN

wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
AGRITO Monika Świtała - 2017-01-12 - Topola Wielka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - 2 200 - 2 600 PLN

umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)

KELNER - od 1 000 PLN

wydawanie posiłków w hotelu obsługa zagranicznych gości
PPHU Patryk Szczypiński - 2016-09-15 - Karpacz (dolnośląskie)


Wybierz powiat