SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH - PRACOWNIK KANCELARYJNY Starogard Gdański oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH - PRACOWNIK KANCELARYJNY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH - PRACOWNIK KANCELARYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu programów MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze lub administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: doświadczenie na podobnym stanowisku; osoba zarejestrowana w tut. Urzędzie powyżej 30 r.ż.wymagania pożądane: komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f65326359dcecd07b9ad47e5d6c387d
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami (połączenia przychodzące - kontakt z obecnymi Klientami), diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca w terenie przy remontach i budowach dróg oraz innych elementów infrastruktiry leśnej. Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-03-14 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie list płac pracowników, rozliczanie podatku dochodowego, uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań z zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników i uposażeń żołnierzy, dokonywanie zozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-08-18 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
PIEŃCZEWSKI ADAM ROMAN USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ADAM - 2018-08-24 - Skarlin (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie księgowości, rozliczenia podatkowe, rozliczenia ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MAT - 2018-02-09 - Bochnia (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-04-05 - Chełm (lubelskie)
- rozładunek i załadunek towarów- kompletownie i przygotowanie towarów do wysyłki - dostawyPraca w godz. 7:00-15:00, praca stacjonarna, od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie 2400-3000 zł netto (na rękę)Konatakt z pracodawcą: jm (at) chemistal.com.pl lub 501735100 lub PHU CHEMISTAL Spółka z o.o., 54-215 Wrocław, ul. Bystrzycka 26
PHU CHEMISTAL Spółka o.o. - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- zarządzanie restauracją z kuchnią afrykańską- zaopatrzenie restauracji w niezbędne produkty (dostarczane również osobiście z Nigerii)- promowanie wizerunku firmy- praca w anglojęzycznym zespolemiejsce wykonywania pracy Łódź,ul.Cieszyńska 15 i ul.Radwańska 68/12
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łosośnica (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn drukarskich, mycie maszyny oraz jej uzbrajanie, pobieranie materiałów do druku;
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Lublin (lubelskie)
PrPrzekładanie projektu graficznego ( dostarczonego w formie wizualizacji podstron) na funkcjonalną stronę, tworzenie i optymalizacja zapytań do bazy danych MySQL, tworzenie responsywnego układu strony, tworzenie różnego rodzaju aplikacji internetowych ( w języku PHP5), współpraca z klientami ze wschodu.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łódź (łódzkie)
KIEROWANIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRAWO JAZDY KAT.B, 5 LAT DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO
FLOTT TRANSPORT LOGISTIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
terminowe i prawidowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego - księgi rachunkowe prowadzone na rzecz klientów w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne), przygotowywanie sprawozdań finansowych wg ustawowych standardów, samodzielne dekretowanie i księgowanie, współpraca z instytucjami zewnętrznymi w w/w zakresie
Biuro Rachunkowe VOTUM LEGIS Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg zakresu czynności
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2019-05-20 - Radomsko (łódzkie)
ZAKRES ZADAŃadministrowanie siecią komputerową LAN/WAN,zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną jednostki w celu zapewnienia użytkownikom właściwego dostępu dosystemów informatycznych,przygotowywanie stanowisk informatycznych, nadzorowanie i dokonywanie przeglądu stacji roboczych w celuzapewnienia ciągłości pracy na stanowiskach komputerowych,prowadzenie instruktażu, szkoleń stanowiskowych oraz wsparcie użytkowanika infrastruktury informatycznejjednostki w zakresie obsługi sprzętu i aplikacji,kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych,wykrywanie i usuwanie awarii sieci komputerowych,prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,współredagowanie strony internetowej Inspektoratu oraz obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej e-PUAPdokładna data zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, dań do karty, na bufetyGodziny pracy: 11-21
BUSINESS&RESTAURANT BEATA KRZEMIŃSKA - 2019-06-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Montaż i produkcja mebli na indywidualne zamówienie klienta. Wykształcenie zawodowe stolarz, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość rysunku technicznego, samodzielność w pracy, dobry kontakt z klientem.
PRZEDSIĘBIORSTWO - HANDLOWO - PRODUKCYJNE „MADIO” PAWEŁ HINCKA - 2016-12-09 - Reda (pomorskie)
Załącnik nr 5praca wymagająca wysiłku fizycznego, średnio ciężka, praca stojąca, wymagająca schylania się,
'ELECTROLUX POLAND' SP. Z O. O. - 2017-01-16 - Żarów (dolnośląskie)
przeglady elektryczne toborów kolejowych, instalacje elektryczne, przeglądy elektryczne
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kolonia (małopolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
ZAKŁAD INSTALACYJNY I USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH MATUSZCZAK Spółka z o.o. - 2016-05-17 - Międzyrzecz (lubuskie)
- Więcej informacji o ofercie oraz kwestionariusz osobowy na stronie: https://sum.edu.pl/uczelnia/praca-w-sum/9601-oferta-pracy-nr-13-2019-Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach poszukuje kandydata na stanowisko: samodzielny referentOpis stanowiska pracy :1. ewidencjonowanie zgromadzonych eksponatów, 2. aranżacja i montaż plastyczny stałej wystawy muzealnej i wystaw czasowych,3. udział w opracowywaniu graficznym wydawnictw i materiałów promocyjnych muzeum,4. obsługa administracyjna działalności muzeum,5. identyfikacja eksponatów pod względem czasu, pochodzenia lub przeznaczenia,6. obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy następnie na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-19:30 - wg harmonogramu. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe II-go stopnia na kierunku: historia, bibliotekarstwo lub kulturoznawstwo,Wymagania pożądane:- co najmniej 1 rok doświadczenia wynikającego z zatrudnienia w placówce muzealnej,- znajomość przepisów katalogowania,- wysoka motywacja do samokształcenia,- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem,- kreatywność i inicjatywa własna w działaniach na rzecz rozwoju i promocji muzeum,- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-03-21 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa komputerowego systemu ewidencji zasobów wodociągowo-kanalizacyjnych (System Informacji Przestrzennej), tworzenie podkładów mapowych, aktualizowanie i katalogowanie operatów geodezyjnych, dokumentacji powykonawczych i pomiarów branżowych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Chorzów (śląskie)
Obsługa Programu SIGID (kadry i płace), programu ZUS płatnik, Home Banking. Naliczanie płac w programie SIGID, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie deklaracji miesięcznych ZUS (ZUA, ZWUA). Wystawianie rozliczeń rocznych w programie SIGID 5, wystawianie RP-7 6, obsługa ZFŚS sporządzanie umów, protokołów, decyzji, list płac. Rozliczanie opłat za korzystanie ze stołówki przedszkolnej. Sporządzanie inwentaryzacji mienia, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie deklaracji miesięcznych z PRON, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie sprawozdań Z-03, Z-06 do Urzędu Statystycznego, obsługa archiwum, współpraca z kadrami. Praca w wymiarze etatu w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Iwinach i etatu w Publicznej Szkole Podstawowej w Tomaszowie Bolesławieckim.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach - 2019-02-18 - Iwiny (dolnośląskie)
Prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego, prowadzenie spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, rozliczanie z ZUS,US, PFRON,SODIR, OHP,GUS. Wymagane: wykształcenie wyższe (ekonomiczne,administracyjne), umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, cywilnego, obsługa programów kadrowo-płacowych, min. roczne doświadczenie zawodowe. Tel.: 95 783 61 00 Aneta Chałupka
POLSKIE SKLEPY SPOŻYWCZE SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-13 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa magazynu
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-04 - Kraków (małopolskie)
Robotnik oczyszczania miasta
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Spawanie półautomatem i ręczne elektrodą otuloną
Przedsiębiorstwo INVEST sp. zo.o. - 2016-05-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z klientami-obsługa komputera- przygotowywanie ofert- gotowość do wyjazdów służbowych- wystawianie faktur
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2019-06-14 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac murarskich, montaż i demontaż deskowań systemowych wykonywanych tradycyjnie oraz deskowań z elementóww żelbetowych, praca z narzędziami ręcznymi.
"CZ.P.B.P. PRZEMYSŁÓWKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-13 - Częstochowa (śląskie)