SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Bożepole Wielkie oferta pracy Zespół Szkół w Bożympolu Wielkim
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakup sprzętu szkolnego, pomocy naukowych i art. spożywczych zgodnie z zamówieniami publicznymi, nadzór nad remontami i naprawami, ewidencja środków trwałych, intendentura, prowadzenie sekretariatu, ewidencja uczniów.
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Bożepole Wielkie (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół w Bożympolu Wielkim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 1, 84-214 Bożepole Wielkie, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakup sprzętu szkolnego, pomocy naukowych i art. spożywczych zgodnie z zamówieniami publicznymi, nadzór nad remontami i naprawami, ewidencja środków trwałych, intendentura, prowadzenie sekretariatu, ewidencja uczniów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bożepole Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kierunek: administarcja lub ekonomia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół w Bożympolu Wielkim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Szkolna 1, 84-214 Bożepole Wielkie, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Łęczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bożepole Wielkie
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 07.06.2018
Oferta pracy ważna do: 15.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych do systemu księgowegoanaliza, kontrola merytoryczna, KPiR, księgi handlowe.
Aster Iwona Brzeska - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Pakowanie pieczywa.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Revmod" Spółka z o.o. - 2017-06-13 - Mońki (podlaskie)
Prowadzenie pełnej księgowości SpółkiSporządzanie bilansu oraz rachunku zysków i stratPrzygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, raportów i analiz finansowychKontrola kosztów, inwestycji oraz przepływów pieniężnychWspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS itd.)Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z umowamiMonitorowanie zobowiązań i należności oraz windykacjaPrzygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu SpółkiNadzór nad pracą działu księgowego
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Chrzanów (małopolskie)
samodzielna diagnostyka, naprawa elektromechaniczna w samochodach osobowych i dostawczych, obsługa maszyn, urządzeń i komputerów diagnostycznych wspomagających pracę mechanika, elektromechanika jak i mechatronika samochodowegopraca na umowę na czas nieokreślony, praca na jedną zmiane w godzinach 9.00-17.00oferta dostępna w salach B i F
MotCarS Marzena Nowicka-Motyka - 2017-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad przyjęciem towarów do magazynu, przygotowanie etykiet, kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru, przygotowanie norm pałowych, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem towarów w magazynie, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Janki (mazowieckie)
Metodą spawanie elementów obudowy i konstrukcji stalowych i nierdzewnych.
ZAKŁAD BLACHARSKO-IZOLACYJNY Jan Witkowski - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prace na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S. A. - 2016-09-19 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
nauczanie przedmiotu matematyka
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. UNICEF - 2018-08-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż sprzętu medycznego, dobór sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca z uczestnikami WTZ, tworzenie opinii psychologicznych, testy społecznościowe (fukncjonalne)
STOWARZYSZENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "TACY SAMI" - 2016-09-28 - Parma (łódzkie)
bieżące naprawy
"AGRO-SKŁAD" SP. Z O.O. - 2016-02-01 - Potworów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych Zarządu w Bydgoszczy CBŚP. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oznaczone wszystkimi kaluzulami tajności oraz techniczne nośniki informacji niejawnych, rozkliczanie z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi proceduramiopracowywanie zapotrzebowania określające wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych,opracowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu i sprawdzanie zgodności i rozliczanie z posiadanego wyposażenia policjantów przenoszonych i zwalnianych,organizowanie czynności związanych z przekazywaniem do archiwum Policji dokumentów niejawnych, oraz ocenianie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC",dokonywanie zmiany, zniesienia klauzul, tajności z określonych dokumentów,kontrolowanie terminów ważności poświadczenia bezpieczeństwa, dbanie o terminowe i poprawne złożenie ankiet bezpieczeństwa oraz oświadczeń majątkowych,dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu,aktualizowanie zbiorów obowiązujących niejawnych aktów prawnych oraz zapoznawanie policjantów i pracowników w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji.
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• dekretowanie i księgowanie dokumentów, • przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, • kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów księgowych, • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie bilansów i sprawozdań finansowych oraz okresowe raportowanie na potrzeby Zarządu,• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami oraz klientami wewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Rydułtowy (śląskie)
- wykonywanie czynności pomocniczych w zakresie ślusarstwa: przy wytwarzaniu narzędzi, sprzętów, konstrukcji, kształtek ze stali oraz innych metali.- monitorowanie maszyn- czynności związane z utrzymaniem czystości
HOGO GmbH - 2017-04-07 - Austria (Austria)
obsługa węzłów ciepłowniczychKontakt osobisty z pracodwacą w miejscu wykonywania pracy lub kontakt telefoniczny
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Płońsk (mazowieckie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu dok w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń,zasiłków płatnych z ZUS, sporządzanie list płac dla pracownikóworaz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13) i innych, prowadzenie dok związanej z rozliczeniami z US, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników,sporządzanie sprawozdań statystycznych, przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO, wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, prowadzenie i przechowywanie dok związanej z zakresem obowiązków, ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z US ZUS oraz innymi podmiotami, bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotycz. zasad wynagradzania, podatków oraz zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym, informowanie głównego księgowego CUWO o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków, wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Jazda samochodem ciężarowym na terenie Polski.
Eurotranssport s.c. - 2018-07-27 - Otwock (mazowieckie)
samodzielny księgowy,dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie, obsługa kadrowo kasowa w tym naliczenie wynagrodzeń, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT,oraz sprawozdań GUS
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-08-13 - Mielec (podkarpackie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych Kalkulacja podatków oraz sporządzanie deklaracji na podatek od środków transportu, na podatek od nieruchomości, CIT, VAT Kontakt z Urzędami Skarbowymi Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych Zamykanie okresów sprawozdawczych w wybranych spółkach GrupyOczekiwania: Wykształcenie wyższe 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych Znajomość zagadnień finansowo-księgowych Znajomość ustawy o rachunkowości Rzetelność Umiejętność organizacji pracy własnej Dyspozycyjność i zaangażowanie Mile widziana znajomość programu SAP Średniozaawansowana znajomość programu Excel Średniozaawansowana znajomość języka angielskiegoOferujemy : Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
planowanie i organizowanie przewozu ładunków, rozmowy telefoniczne z obecnymi kontrahentami, prace biurowe, monitorowanie kierowców
FHU HYDRO-MAR Mariusz Prokop - 2017-09-25 - Zawiercie (śląskie)
Kelner
La Grotta da Zio Giovanni Antonio Cau - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Chin, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw,ciast,napoji,deserów,sporządzanie potraw kuchni regionalnych,kuchni polskiej i innych narodów oraz podstawowych potraw dla różnych diet
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
organizowanie pracy magazynu MPS,prowadzenie na bieżąco dokumentacji magazynowej,wydawanie i przyjmowanie mienia zgodnie z dokumentami obrotu materiałowego zatwierdzonymi przez Szefa Słuzby MPS,dostarczanie do dnia 25 każdego miesiąca dzienników rozchodu do referenta słuzby MSP
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-12-14 - Białystok (podlaskie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
SEBCAR - USŁUGI LOGISTYCZNE PAWEŁ KOPER - 2018-05-18 - Komorniki (wielkopolskie)