SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W KATEDRZE GEOMECHANIKI, BUDOWNICTWA PODZIEMNEGO I ZARZĄDZANIA OCHRONĄ POWIERZCHNI NA WYDZIALE GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W KATEDRZE GEOMECHANIKI, BUDOWNICTWA PODZIEMNEGO I ZARZĄDZANIA OCHRONĄ POWIERZCHNI NA WYDZIALE GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 384 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii bądź zarządzania, doświadczenie w pracy lub staż w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Katedry, prowadzenie spraw finansowych Katedry, redagowanie pism administracyjnych w j. polskim i j. angielskim, organizacja konferencji i szkoleń. obsługa administracyjna projektów badawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii bądź zarządzania, doświadczenie w pracy lub staż w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Katedry, prowadzenie spraw finansowych Katedry, redagowanie pism administracyjnych w j. polskim i j. angielskim, organizacja konferencji i szkoleń. obsługa administracyjna projektów badawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 384 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+premia+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W KATEDRZE GEOMECHANIKI, BUDOWNICTWA PODZIEMNEGO I ZARZĄDZANIA OCHRONĄ POWIERZCHNI NA WYDZIALE GÓRNICTWA I GEOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 384 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 7, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły na www.polsl.pl w zakładce oferty pracy; dokumenty aplikacyjne składać do dn. 20.01.2016r. osobiście w Dziale Organizacji i Zarządzania przy ul. Akademickiej 2A, pokój 43 w godz. 7:00-15:00 lub przesłać pocztą na powyższy adres
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 20.01.2016, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Samodzielne szalowanie ścian i stropów. Praca na terenie Katowic oraz Słupska.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako cieśla szalunkowy. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 606-124-021) lub e-mail: mgrabos.wapex (at) gmail.com
STANY SUROWE MICHAŁ GRABOŚ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
prace pomocnicze na obszarze kuchni, godziny pracy w godz, 7.00-15.00, 11.00-19.00, 7.00-19.00
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "JUTRZENKA" - 2017-08-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
załadunek oraz rozładunek towaru w miejscach i terminach wskazanych przez spedytora, dbanie o stan techniczny oraz czystość pojazdu
P&S LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pomoc przy montazu instalacji gazowej, pomoc przy naprawie samochodu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Samodzielny księgowy
Auto-Moto-Serwis Ziaja Grzegorz - 2016-02-23 - Machowa (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć z uczniami, przygotowanie programu nauczania, prowadzenie dukumentacji, udział w posiedzeniach Rady.
Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Gdańsku - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Znajomośc systemu operacyjego IOS oraz Android
iPolska, Grzegorz Gumulak - 2016-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowość, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno - rachunkowym. Prace związane z naliczaniem płac,wysyłanie deklaracji ZUS, prowadzenie kadr; jedna zmiana; wymiar czasu pracy 1/3 etatu; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-16) oraz e-mailowy
BIURO RACHUNKOWE ANNA LIPKA - 2016-01-14 - Słupsk (pomorskie)
Apreturowanie tkanin, sprawowanie nadzoru nad procesem technologicznym, przygotowywanie roztworów, weryfikacja parametrów procesowych
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-12-15 - Leżajsk (podkarpackie)
Operator wykrawarki walcowej
Gama-Pack - 2016-09-06 - Dolice (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2018-04-09 - Łęczyca (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
wymagane są uprawnienia, umowa zlecenie
Bohdan Pilarczyk Ośrodek Kształcenie Zawodowego STAR - 2017-03-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, spraw kadrowo-płacowych, rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
szukanie nowych kontrahentów, wystawianie faktur, rozliczanie faktur, obsługa urządzeń biurowych
A.H.T. GILTRANS ADRIAN GIL - 2018-03-22 - Długa Wieś (wielkopolskie)
- rozworzenie sprzętu i ludzi
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
przygotowywanie dań a la carte zgodnie z recepturami, wydawanie posiłków dla grup
RADZIKOWSKIEGO SP. Z O.O /Q Hotel Kraków - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
Główne zadania:- Administracja dokumentacji księgowej weryfikacja poprawności, ewidencja, raportowanie,- Dbanie o spójność dokumentacji księgowej, wyjaśnianie niezgodności,- Windykacja należności,- Dekretacja i księgowanie faktur, wyciągów bankowych, dokumentów kosztowych,- Tworzenie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami,- Potwierdzanie sald oraz transakcji,- Współpraca z innymi zespołami księgowymi w celu optymalizacji procesów,- Weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia,- Dotrzymywanie miesięcznych/kwartalnych terminów raportowania,- Sporządzanie miesięcznych / kwartalnych / rocznych raportów sprawozdawczych, - Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości, - Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowanie przepływu informacji i zapewnianie odpowiedzi na wszelkie pytania,- Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi, przestrzeganie wewnętrznych procedur i kontroli,- Procesowanie i uzupełnianie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,- Sporządzanie deklaracji podatkowych,- Kontakty z instytucjami zewnętrznymi,sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień na potrzeby przełożonych wg określonych standardów,- Prowadzenie rejestru środków trwałych,- Dokładność, terminowość i kompleksowość. Kontakt z pracodawcą e-mail:a.kurasiewicz (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plInformacja o ofercie w sali E.
Bonifaterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów budowlanych
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2016-05-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; pełna księgowość; praca na 1/2 etatu
"ATLAS" SP. Z O. O. - 2017-02-07 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie księgowośći spółki z o. o. znajomość programu Symfoniaznajomość zagadnień kadr
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
STEEL COMPLEX SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie dokumentow,sporządzanie deklaracji CIT,PIT,VAT,oraz prowadzenie rozliczeń podatkowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2016-05-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
TERMINOWA I KOMPLEKSOWA LIKWIDACJA SZKÓD POWSTAŁYCH W TRANSPORCIE DROGOWYM, GROMADZENIE DOKUMENTACJI , PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM, ANALIZA ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO PODEJMOWANIA DECYZJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOKŁADNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W UBEZPIECZENIACH, LOGISTYCE, BIEGŁĄ ZNAJOMOŚC JEYZKA NIEMIECKIEGO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
DSV INTERNATIONAL SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych,rozliczenia,uzgodnienia
DMD MODULAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Skawina (małopolskie)
Przeładunki materiałów chemicznych, obsługa instalacji do produkcji kwasu siarkowego, zmiękczalni i turbiny
GDAŃSKIE ZAKŁADY NAWOZÓW FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienie
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Radom (mazowieckie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)