REFERENT DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ RACHUNKÓW BANKOWYCH Błędów oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ RACHUNKÓW BANKOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa rachunków bankowych, kasjer
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Błędów (mazowieckie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWY RYNEK 18, 05-620 Błędów, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa rachunków bankowych, kasjer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ RACHUNKÓW BANKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Błędów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Błędów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w Banku Spółdzielczym, doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
JATKOWA 3, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: JATKOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy ważna do: 12.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?831d3985ad5ee7aae4c7008f7c90c6d5
Podobne oferty pracy
Nadzór nad dokumentacją techniczną, chemiczną i procesową dotyczącą produkowanych artykułówKontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów oraz weryfikacja ich poprawnościRejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemieWeryfikacja wymagań stawianych przez klientów dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktuWycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji zgodnie z poleceniami przełożonego
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie mieszanki betonowej, siatki i szkieletów zbrojeniowych, wykonywanie elementów betonowych i żelbetowych, obsługa narzędzi i maszyn do robót betoniarskich i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
Wspieranie pracy kucharza głównego, pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu potraw, dbanie o wygląd podawanych potraw, sporządzanie karty dań, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wszystkich urządzeń kuchennych, obsługa maszyn myjących, utrzymywanie porządku i czystości miejsca pracy oraz wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Pracodawcę. Praca będzie wykonywana w środowisku wielojęzykowym z przewagą współpracowników mówiących w języku angielskim
SAKUN SERVICES Tanka Katuwal - 2016-09-13 - Ząbki (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie sald, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu oraz przełożonych.
HAWE TELEKOM Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Legnica (dolnośląskie)
Praca na stanowisku Referenta w Przedszkolu:- obsług akadrowa pracowników,- obsługa sekretariatu,- praca przy komputerze,- wyjścia służbowe,- GUS.Praca poczatkowo na okres próbny, a następnie na czas nieokreśloony w godzinach 8-16.Sala E
Przedszkole nr 31 im. Janiny Porazińskiej - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
sporzadzanie sprawozdań, księgowania pomocnicze, prowadzenie akt osobowych, harmonogramy pracy,sporzadzanie list płac, obsługa programu PŁATNIK,oraz kadrowo-placowo, ksiegowego, prowadzenie spraw pracowników młodocianych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE WDF FIJOŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-31 - Gubin (lubuskie)
Obsługa sprzedaży w internecie
Zakład Produkcyjno-Handlowy BRODPLAST Stanisław Czupryński - 2018-06-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych i socjalnych: zmywanie podłóg, utrzymywanie w czystości toalet i łazienek, zmywanie naczyń, utrzymywanie w czystości mebli, podlewanie roślin doniczkowych, opróżnianie koszy w pomiesczeniach i segregacja do odpowiednich śmietników. Mycie okien, ścian i drzwi w pomieszczeniach biurowych i socjalnych w miarę potrzeb. Utrzymywanie porządku wokół kontenerów.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
pomoc w pracach biurowych, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bytom (śląskie)
Do obowiązków pracownika należy głównie wykładanie towaru oraz dbanie o jego ekspozycję.
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klienta, spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w salonie mebli BODZIO, Kraków ul. Klimeckiego 4 dnia 23.06.2016 o godz. 11.00
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Obsługa programu Płatnik.
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Gostyń (wielkopolskie)
prace biurowe, sporządzanie umów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawninonym do alimentów oraz ustawy o pomocy społecznej
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-08-01 - Płoniawy-Bramura (mazowieckie)
Bieżące wprowadzanie, uzupełnianie i korygowanie wszystkich niezbędnych danych dotyczących pacjentów i świadczeń im wykonywanych w programie RUM.Prowadzenie i weryfikacja danyh zawartych w słownikach programu RUM.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Żuromin (mazowieckie)
zapewnienie ochrony mienia, obchody terenu, rejestrowanie pojazdów wjeżdżających na teren spółki
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łowicz (łódzkie)
Wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz pochodnych od wynagrodzeń / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Supraśl (podlaskie)
sprzedaż towaru
Handel Obwoźny Art. Spoż.,Przem.,Chem. Grzędzice Pan Prociw - 2017-05-08 - Grzędzice (zachodniopomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. gimnazjalne; doświadczenie w pracy na produkcji; zdolności manualne, dokładność, gotowość do pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca na linii montażu amortyzatorów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice; pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd do pracy;
TENNECO AUTOMOTIVE EASTERN EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Gliwice (śląskie)
promowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw wierzycielskich
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 2018-07-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca związana z usługami pogrzebowymi
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ŁOBASZ HALINA - 2018-12-06 - Strzelin (dolnośląskie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-11-08 - Sulików (dolnośląskie)
rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie wysokości tych świadczeń; przygotowanie decyzji z zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, ustalania prawa do zasiłków pogrzebowych; przyznawanie przysługujących dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych; ustalanie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie należnych świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat świadczeń emerytalno-rentowych, ustalanie ich wysokości i dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno-rentowych z tytułu zaległych składek, nadpłat, z innych tytułów oraz podatku dochodowego i składki na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie spraw kierowanych do lekarzy rzeczoznawców na badanie lekarskie, przygotowanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
rejestrowanie protokołów z badań, zarządzanie dokumentacją oraz archiwizjacja, wprowadzanie wyników badań, nadzór nad sprzętem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Dąbrowa (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa korespondencji i programów informatycznych, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa programu księgowego, umiejętność pisania pism, obsługa klienta, praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnica (dolnośląskie)