PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka miesięczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018
Data zakończenia pracy: 22.07.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: wietnamski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
danePracodawcy_nrKraz: 18743
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera, obsługa klienta, wycena produktów, przygotowanie i zawieranie umów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Leszno (wielkopolskie)
ZAZNAJOMIENIE SIĘ Z BUDOWĄ MASZYN I METODAMI ICH NAPRAW, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ WG WZORU I UZGODNIEŃ.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klienta w zakresie doboru kosmetyków oraz sposobu ich aplikacji. Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Brzesko (małopolskie)
/ nabór staż / Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Pabianice (łódzkie)
układanie kostki brukowej, przygotowanie terenu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
sprzedaż z samochodu produktów firmy, budowanie relacji z klientem, efektywne wprowadzanie nowych produktów, zbieranie należności, bieżące raportowanie wyników (praca na terenie województwa lubuskiego)
BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Zielona Góra (lubuskie)
prace porządkowe na stanowisku; dostarczanie materiałów i produktów na magazyn; obsługa klientów firmy
WORK SERVICE S.A. - 2017-05-09 - Obrzycko (wielkopolskie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego lub chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami z Chin/Wietnamu, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przedstawiciel handlowy - sprzedaż elektrowni fotowoltaicznych na terenie województw: małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego, mazowieckiego.Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.Do dyspozycji samochód, laptop, telefon.
CENTROENERGIA Sp z o.o. - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzątanie terenu szkoły
Zespół Szkół Nr 1 w Piasecznie - 2017-10-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Transport na potrzeby własne firmy na terenie Polski i Niemiec
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2017-07-03 - Dębno (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: naliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych należności (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracowników na podstawie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z dokumentacją otrzymaną z komórki kadrowej, obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potraceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych z wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnień pracowników cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy oraz do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dokumentowanie tych uprawnień, obliczanie wynagrodzenia lub zasiłku za okres nieobecności w pracy zgodnie z ww. ustawą; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawień do wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przysługujących pracownikom cywilnym należności; sporządzanie zaświadczeń o zarobkach/dochodach dla pracowników lub instytucji zewnętrznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie działania sekcji w szczególności odpowiedzi na zajęcia wynagrodzeń wystawiane przez komorników i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wielkości zatrudnienia i wydatków poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracowników, rozliczanie środków funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracowników cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i Płac kalkulacji niezbędnych do planowania wydatków budżetowych oraz do sporządzania analiz i sprawozdań; przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz do sprawozdań i informacji w części wydatków osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich przełożonym; kompletowanie i zszywanie list uposażeń, list dodatkowych należności, dokumentacji płacowej w celu przekazania ich do archiwum zakładowego zgodnie z przyjętymi w Straży Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezbędne: posiadanie ogólnej wiedzy z tematyki płacowej, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;umiejętność rozwiązywania problemów;umiejętność przewidywania; umiejętność analitycznego myślenia; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność biegłej obsługi programów pakietu Office; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu PŁATNIK; posiadanie powyżej roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
-kontakt telefoniczny oraz negocjacje z klientem, -sprządzanie obmiarów i ofert sprzedaży płyty warstwowej oraz pawilonów handlowych, -dokonywanie pomiarów w terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REMO" s.c. - 2017-06-01 - Kowanówko (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klienta, zbieranie zamówień, uzgodnienia z kontarhentem, łatwość poruszanie się samochodem osobowym.
Hurtownia Piwa, Wina i Napojów " ANTAŁ 2 " - 2016-09-06 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wydawanie posiłków, przygotowywanie napojów zimnych i goracych, obsługa kasy fiskalnej
"DOM NA WZGÓRZU" Halina Kristman - 2016-03-31 - Gajów (dolnośląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, znajomość branży elektronicznej. Firma dysponuje samochodem, praca na terenie Śląska lub stanowisko stacjonarne.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Rybnik (śląskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Eksperta IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli i nadzorowanie pracy zespołu zajmującego się ryzykiem kredytowym i rynkowym, współpraca i wspieranie Dyrektora departamentu IMR w Krakowie, przeprowadzanie analizy ryzyka dla wybranych modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, sprawdzanie, czy modele są dobrze zrozumiałe i przedstawione oraz, że są zgodne z Regulacjami Group Standard Manual and Markets IMR Policy, wspieranie oraz przygotowanie szkoleń dla nowych pracowników zespołu, umiejętność przedstawiania analitycznych problemów i syntezy analizy w sposób zrozumiały dla innych zespołów.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie kanałów dystrybucji, prowadzenie bazy klientów, bieżące raportowanie pracy.
"DRAGONGAZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa kontrahentów zagranicznych z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów nowych oraz utrzymanie współpracy z dotychczasowymi obecnymi - trzymanie stałych relacji pozytywnych z klientami
GODLEWSKI I OSIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-09 - Chorzów (śląskie)
Przedstawiciel handlowy - dystrybucja towarów pakistańskich, indyjskich na rynki EU. Zwieranie umów, reklamacje, szukanie nabywców na tamtejszych rynkach.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, odpowiedzialność za rozwijanie sprzedaży w firmie, pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych klientów firmy, przede wszystkim pochodzących z Ukrainy, Rosji
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- analiza rynku- monitoring działań konkurencji- negocjacja warunków- realizacja zamówień- prowadzenie rozmów handlowych- prowadzenie bazy danych
"GARNI" Caturian Garik - 2016-09-13 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Samodzielny montaż węzłów CO na podstawie dokumentacji technicznej tj. rysunku technicznego płaskiego 2D i/lub 3D, schematu hydraulicznego, Spawanie elementów rurowych węzła (spoinamidoczołowymi zakres o20 mm do o120 mm o grubość 2,0 – 3,9 mm), Łączenie komponentów do spawania (szczepianie) metodą 135, Uszczelnianie połączeń gwintowych i kołnierzowych,
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Tuchom (pomorskie)
Reprezentowanie firmy na terytorium Ukrainy, tłumaczenie dokumentów na język polski, znajomość położenia miejscowości na Ukrainie. Prawo jazdy KAT A, B, C. Biegła znajomość języka ukraińskiego oraz j. rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Promna (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
okładanie ścian pionowych płytkami, terakotą, lastryko, płytkami szklanymi, płytami drewnianymi, odnawianie ścian
ALEXANDER PROFF BUILD SP. Z O.O. - 2016-04-13 - Piaseczno (mazowieckie)
samodzielne przygotowywanie posiłków;
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zambrów (podlaskie)
Prace porządkowe w pokojach hotelowych oraz w kuchni (hotel czterogwiazdkowy), wykonywanie poleceń
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)