PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE ORZECZNICTWA ADMINISTRACJI ARCH.-BUD. Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE ORZECZNICTWA ADMINISTRACJI ARCH.-BUD.
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie oraz odpowiedzi na skargi do WSA. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w przygotowywaniu projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie oraz odpowiedzi na skargi do WSA. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE ORZECZNICTWA ADMINISTRACJI ARCH.-BUD.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017
Data zakończenia pracy: 25.08.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
preferowany kierunek studiów: prawo, administracja, budownictwo,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
INFORMACJA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAINTERESOWANYCH OFERTĄ PRAKTYKI: w budynku brak wind, podjazdów i toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: https://www.gunb.gov.pl
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zapoznanie się z zadaniami, organizacją i działalnością administracji rządowej, w tym administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego. Rozwijanie kompetencji społecznych: umiejętności pracy w grupie, umiejętności organizacji pracy własnej, umiejętności formułowania i wyrażania opinii, systematyczności, dokładności i rzetelności.
Data dodania oferty pracy: 09.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z metodologią badań rynku pracy; uczest. w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych stat.; rejestrowanie danych w systemach informatycznych badań z formularzy przekazywanych w formie papierowej; przeprowadzanie kontroli logicznej i merytorycznej sprawozdań i materiałów staty. wpływających do Urzędu; współpraca z podm. sprawozdawczymi.
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy - 2017-03-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności organizacyjnych i technicznych, w tym czynności z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej.Opracowywanie projektów dokumentacji związanej z nabywaniem towarów i usług w ramach działalności Biura Dyrektora.Opracowywanie projektów: zarządzeń Dyrektora KSSiP, udzielanych pełnomocnictw oraz stanowisk prawnych dotyczących działalności KSSiP.Przygotowywanie projektów sprawozdań z działalności KSSiP.Dystrybucja wydawanych przez KSSiP publikacji.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z przepisami w zakresie BHP, zapoznanie z dokumentacją organizującą działalność Starostwa Powiatowego, Opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie obsługi systemu elektronicznej rejestracji obiegów dokumentów "Logito", wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych związanych z porządkowaniem i archiwizacją dokumentacji konsumenckich, bieżąca obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z zawodemDoświadczenie zawodowe min. 5 latwynagrodzenie 15-20 zł netto/hOkres zatrudnienia: 6m-cy
MARCO POLO HOTELE I RESTAURACJE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
Wykonywanie i uruchamianie instalacji elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej. Dobieranie, użytkowanie, instalowanie i obsługiwanie maszyn i urządzeń elektrycznych oraz aparatury sterującej i pomiarowej. Montowanie układów zasilania, sterowania, regulacji i zabezpieczeń maszyn i urządzeń elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej. Okolo 163 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność od 7 do 18. Miejsce pracy: cały kraj - pełne oddelegowanie.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-prowadzenie terapii ruchowej/rehabilitacji pacjentów w wieku 0-7 lat,-prowadzenie konsultacji i diagnoz,-przygotowywanie opinii,-współpraca z innymi specjalistami pracującymi w poradni,-współpraca z rodzicami,Praca w godz. 8-19; kontakt osobisty z pracodawcą 12.00-16.00 (pon.wt.śr) 14.00-16.00 (czw.pt) tel. 10.00-15.00
EDU-ART GRUPA EDUKACYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Słupsk (pomorskie)
zapoznanie z pracą na budowie,drobne prace budowlane,murowanie, tynkowanie,szpachlowanie,montaż plytek,malowanie,gipsowanie,docieplanie,elewacje zewnętrzne,pomoc w innych pracach jako pomocnik
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
1. zapoznanie się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym Izby Skarbowej2. zapoznanie się z obiegiem dokumentów i ich ewidencją w komórce organizacyjnej3. kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów4. wykonywanie czynnościzwiązanych z obsługą sekretiariatu, m.in. obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, obsługa faksu, skanera
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-01 - Białystok (podlaskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZER MSW- zapoznanie się z Regulaminem Pracy- zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w Zespole- obsługa urządzeń biurowych- prace kancelaryjno-archiwistyczne- redagowanie projektów pism
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2016-10-14 - Leszno (wielkopolskie)
-Obsługa klientów hurtowni, przyjęcia towaru, informowanie o asortymencie,-Pierwszy kontakt telefoniczny 58-531-09-71,-Wynagrodzenie od 1.600,00 zł netto - w uzgodnieniu z Pracodawcą w zależności od stażu pracy w zawodzie sprzedawcy.
ELEMIX S.C. ELŻBIETA I JAN LESZCZYŃSCY - 2018-05-16 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.Przyjmowanie zamówień oraz przygotowywanie dokumentów sprzedaży towaru.Nadzór nad wysyłką towaru.Kontrola płatności.Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi trwałych relacji.
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "Joniec" Mieczysław Joniec Tymbark 109 - 2016-06-08 - Tymbark (małopolskie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu,- zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat celu i metodologii prowadzenia badań ankietowych,- pomoc przy wprowadzaniu do aplikacji informacji z formularzy badań ankietowych: BRG, PKZ,- pomoc w przygotowywaniu materiałów dla ankieterów, w tym wysyłka listów do respondentów informujących o badaniach.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2015-11-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Uczestniczenie w rozprawach i posiedzeniach,-Obserwacja pracy sędziego, analiza metod pracy w sądzie,-Obsługa korespondencji i kompletowanie dokumentów sądowych, -Stosowanie narzędzi informatycznych, -Obsługa klienta- praktyczne sposoby budowania technik obsługi klienta,-Zapoznanie się z aktami spraw, analiza i sporządzanie projektów pism, orzeczeń, zarządzeń pod okiem opiekuna, -Archiwizacja dokumentów i inne prace biurowe.
SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU - 2016-04-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzatanie pomieszczeń szpitalnych: zamiatanie, mycie, wycieranie kurzy itp.
Koordynator Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Nowa Sól (lubuskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego oraz mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz mediacyjnego,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola procesu produkcyjnego
TKACTWO Mirosław Osipczuk - 2016-03-18 - Pabianice (łódzkie)
Sprzedaż towarów, układanie na półkach.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Grzymałków (świętokrzyskie)
- Administrowanie systemami operacyjnymi komputerów i (np. reinstalacja, instalacjai aktualizacja oprogramowania użytkowego), - Pomoc użytkownikom w zakresieużytkowania systemów informatycznych i urządzeń komputerowych, - Testowaniuaplikacji użytkowych na potrzeby Urzędu Statystycznego.
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-22 - Lublin (lubelskie)
pon- pt 7.30-15.30 WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ I ZDROWIA
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
Technik dentystyczny- wymagania wykształcenie kierunkowe, dokładność, cierpliwość.
Pracownia Techniki Dentystycznej, Robert Zwolenik - 2016-02-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obróbka deski, wykonywanie okien i drzwi, dortowanie materiałów.
Drewmax Wojciech Walęga - 2017-11-03 - Zebrzydowa (dolnośląskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA,- PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-04-20 - Brzozów (podkarpackie)
1) tłumaczenia,2) przygotowywanie tekstów promocyjnych,3) pomoc w działaniach Public Relations (PR) placówki,4) wsparcie prac Referatu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji Interwencji - przygotowywanie dokumentów do archiwizacji - inne zadania zlecone przez opiekuna
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej i zadań obronnych,- planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz analiza ich wykorzystania,- przygotowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego oraz obronności,
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osób z II profilem pomocy ze środków FP, Staż w Powiatowym Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Pyrzycach w godzianach od pon-pt: 14-20:30 i sobota 12-19:30, zakres czynności: dbanie o porządek, prowadzenie rejestru korzystających, obsługa zawodów, prowadzenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
dostarczanie korespondencji do adresatów na terenie okolic Lubina (Krzeczyn Wielki i Mały, Obora, Szklary Dolne i okolice)
WŁADYSŁAW BŁASZCZAK - 2016-01-04 - Lubin (dolnośląskie)