PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Przygotowanie dokumentów i ich transmisja elektroniczna do ZUS:- wprowadzanie zmian zgłoszonych przez pracowników- rejestracja nowych pracowników zatrudnionych na umowy o pracę i umowy zlecenia- naliczanie zwrotu składek,- wyrejestrowywanie zwolnionych- transmisja m-cznych składek- współpraca z ZUS-em w celu korekt raportów- korekty raportów- rozliczanie składek na Fundusz Pracy za osoby powracające z urlopu macierzyńskiego i wychowawczego;2) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla potrzeb ZUS, Urzędu Skarbowego oraz innych instytucji publiczno - prawnych;3) dokonywanie wyrównań z tytułu podwyżek wynagrodzeń dla pracowników Urzędu Miasta;4) naliczanie i sporządzanie listy dodatkowego wynagrodzenia rocznego;5) przygotowywanie do przelewu wewnętrznych zleceń płatności dotyczących potrąceń od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, podatku dochodowego od osób fizycznych;6) przyjmowanie oświadczeń i deklaracji podatkowych składanych przez pracowników;7) dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń:- składki na dobrowolne ubezpieczenie grupowe,- pożyczki z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej (PKZP), Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),- potrącenia komornicze i inne.8) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym dotyczących ZFŚS i dokonywanie przelewów z wyłączeniem pożyczek mieszkaniowych;9) dokonywanie przelewów wynagrodzeń;10) przygotowywanie dokumentacji dla pracowników przechodzących na renty, emerytury, i ustalenie kapitału początkowego (druk RP-7);11) naliczanie składek na PFRON;12) rozliczanie miesięczne i roczne podatku dochodowego;13) wydawanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego dochodu przez pracownika;14) przygotowywanie projektów pism, interpelacji, sprawozdań, analiz dotyczących powierzonego zakresu czynności.
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Przygotowanie dokumentów i ich transmisja elektroniczna do ZUS:- wprowadzanie zmian zgłoszonych przez pracowników- rejestracja nowych pracowników zatrudnionych na umowy o pracę i umowy zlecenia- naliczanie zwrotu składek,- wyrejestrowywanie zwolnionych- transmisja m-cznych składek- współpraca z ZUS-em w celu korekt raportów- korekty raportów- rozliczanie składek na Fundusz Pracy za osoby powracające z urlopu macierzyńskiego i wychowawczego;2) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla potrzeb ZUS, Urzędu Skarbowego oraz innych instytucji publiczno - prawnych;3) dokonywanie wyrównań z tytułu podwyżek wynagrodzeń dla pracowników Urzędu Miasta;4) naliczanie i sporządzanie listy dodatkowego wynagrodzenia rocznego;5) przygotowywanie do przelewu wewnętrznych zleceń płatności dotyczących potrąceń od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, podatku dochodowego od osób fizycznych;6) przyjmowanie oświadczeń i deklaracji podatkowych składanych przez pracowników;7) dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń:- składki na dobrowolne ubezpieczenie grupowe,- pożyczki z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej (PKZP), Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),- potrącenia komornicze i inne.8) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym dotyczących ZFŚS i dokonywanie przelewów z wyłączeniem pożyczek mieszkaniowych;9) dokonywanie przelewów wynagrodzeń;10) przygotowywanie dokumentacji dla pracowników przechodzących na renty, emerytury, i ustalenie kapitału początkowego (druk RP-7);11) naliczanie składek na PFRON;12) rozliczanie miesięczne i roczne podatku dochodowego;13) wydawanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego dochodu przez pracownika;14) przygotowywanie projektów pism, interpelacji, sprawozdań, analiz dotyczących powierzonego zakresu czynności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku C na I piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie administracji lub ekonomii;Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506);- z dnia 13 października 1998 roku o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 300)- ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2018 r poz. 1509 ze zm.) -ustawa z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 645 ze zm.)II. znajomość rozporządzenia:- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad ustalania składek na ubezpieczenie emerytalne i społeczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1949)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 02 lipca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 02.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eaf605d0f954f29c2ff996ff621b2976
Podobne oferty pracy
- realizacja zamówień u dostawców krajowych oraz zagranicznych;- składanie zamówień kontenerowych, organizacja transportów, odpraw celnych;- kontrola kosztów, rozliczanie faktur transportowych;- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami (negocjacje i zawieranie umów);- organizowanie podróż służbowych;- przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań biznesowych;- zarządzanie dokumentami firmowymi, dbanie o ich prawidłowy obieg.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji zgłoszeń i przyjętych dokumentów w programie TurboEWID:- przyjęcie zgłoszenia pracy geodezyjnej, opracowanie i rozliczenie,- zbadanie zgodności zgłoszenia z przepisami geodezyjnymi,- zakwalifikowanie pracy do odpowiedniej grupy asortymentowej,- nadanie identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej;2)opracowanie wytycznych technicznych:- wykazanie wszystkich materiałów istniejących w zasobie dla obszaru pracy geodezyjnej,- wykonanie kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej w wersji papierowej i elektronicznej,- udostępnienie danych i wykonanie kopii opisów punktów osnowy,- napisanie wytycznych,- nadanie odpowiednich klauzul materiałom wydawanym z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej,- wydanie opracowanego zgłoszenia i materiałów dla wykonania robót geodezyjnych;3)obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego:- wydawanie materiałów z zasobu, rejestracja ruchu materiałów wypożyczanie zwroty;4)wyłączanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi;5)przygotowywanie okresowych sprawozdań.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-25 - Płock (mazowieckie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2016-02-05 - Knurów (śląskie)
PRACE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM TRAWNIKÓW KOSZENIE, NAWOŻENIE. PRACE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM KRZEWÓW, BYLIN, PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE POSESJI
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KINGA-SERWIS - 2016-04-27 - Polkowice (dolnośląskie)
praca biurowa
IGNEA BROKER JAROSŁAW DEMBOWSKI - 2016-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
CATERMED Spółka Akcyjna - 2018-01-29 - Suwałki (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Kładzenie płyek, glazury,prace wykończeniowe z tym związane
"DREW-DOM " ANTECKI ANDRZEJ - 2016-08-31 - Żeromin (wielkopolskie)
Wznoszenie murów (cegła, bloczki bet., pustaki ceramiczne), tynki tradycyjne, tynki zaprawami PCC z uwzględnieniem znajomości wykonania napraw konstrukcji żelbetonowych, wykonania mineralnych powłok antykorozyjnych z zastosowaniem zapraw grubo i drobnoziarnistych i wykonania szpachlowania wyrównującego do napraw betonów.
BROKMAT Tarnowiecka Bożena - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, praca przy grillu, tosterach, frytkownicach, obsługa kasy, prace porządkowe, przygotowywanie napojów i deserów.System czasu pracy: równoważny system czasu pracy3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Kraków (małopolskie)
1) prowadzenie postępowań w zakresie ustalania uprawnień osób ubiegających się o oddanie w najem komunalnych lokali mieszkalnych; 2) prowadzenie postępowań w zakresie zamiany lokali mieszkalnych; 3) prowadzenie korespondencji dotyczącej gospodarki lokalami mieszkalnymi; 4) opracowywanie list osób uprawnionych do oddania w najem komunalnych lokali mieszkalnych na czas nieokreślony oraz podawanie ich do publicznej wiadomości; 5) przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych,półrocznych i rocznych sprawozdań oraz analiz.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2610/podinspektor-ds-najmu-lokali-mieszkalnych
Urząd Miasta - 2017-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
ELEKTRO-NAT - 2016-01-20 - Wolkowo (wielkopolskie)
Montaż mebli, skręcanie z formatek mebli, kompletowanie mebli.
EMMI Zabudowy Wnętrz Monika Miastowska - Melich - 2015-11-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klienta
Gabinet Kosmetyczny "CAMELLIA" Kamilla Bernat - 2016-05-31 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów, w tym m.in.:a) przyjmowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień, informacji, pomoc w wypełnianiu formularzy,b) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i jej wprowadzanie do systemu elektronicznego, wstępna dekretacja w formie papierowej i elektronicznej, przekazanie do dekretacji oraz przekazanie jej do właściwych wydziałów i stanowisk,c) przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej, a w przypadku powierzenia tego zadania innym osobom nadzorowanie zadania,d) obsługa centrali telefonicznej i faxu,2) prowadzenie rejestru ogłoszeń oraz nadzór nad tablicą ogłoszeń (wywieszanie i przekazywanie ogłoszeń) i nośnikami reklamowymi w Urzędzie,3) prowadzenie spraw zaopatrzenia w materiały biurowe, druki, formularze, itp.,4) organizacja spotkań okolicznościowych,5) zastępstwo w sekretariacie oraz na stanowisku związanym z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej,6) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych.Wynagrodzenie w przedziale od 2700 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków, napoi, wydawanie zamówieńII zmiany 10-18/11-19/13-21 pn-nd
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie zamówień, fakturowanie, przygotowywanie raportów i zestawień, obsługa logistyczna tras i planowanie tras, pomoc w obsłudze reklamacji
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2018-09-27 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy robieniu posiłków. Obróbka artykułów spożywczych, przygotowywanie półproduktów. Pomoc przy przygotowaniu dań. Utrzymanie czystości.
„Lait” Sp.z.O.O KRAZ 15427 - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Świadczenie usług z zakresu koordynacji systemów zabezpieczeń społecznych w części dotyczącej zasiłków dla osób bezrobotnych w krajach EOG i Szwajcarii oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym. Obsługa klientów osobiście i telefonicznie.
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż rusztowań, nadzór nad ekipą, prowadzenie dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wola Mystkowska (mazowieckie)
przyjmowanie i załatwianie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 500+; wprowadzanie danych do komputera, rejestracja decyzji.DEKL.ZATR.: umowa o pracę na pełen etat, na min. 3 mc-ce dla 1 osoby
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprzątanie przyczep kempingowych,sprzątanie terenu kempingu,sprzątanie sanitariatów
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jastarnia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowywanie dań i posiłków, udział w planowaniu karty menu, dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia, pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą, utrzymanie porządku w miejscu pracy, dbałość o powierzony sprzęt kuchenny. Etat lub 1/2 etatu.Praca na 2 zmiany w godzinach 05.00 - 21.00.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
HOTELE DIAMENT S.A. - 2017-11-22 - Zabrze (śląskie)