PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-11-10

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych,- na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

danePracodawcy_nip: 7741004905

danePracodawcy_regon: 000592868

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 listopada 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 12.11.2020

Oferta pracy ważna do: 23.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94f74369fd072d138f173d521a939be1

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W WYDZIALE ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 700 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1804&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/163/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Organizacyjnym w Wydziale Organizacji i Zarządzania.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: - prowadziła sprawy organizacyjne w Urzędzie,- współuczestniczyła w opracowywaniu regulaminów i instrukcji związanych z funkcjonowaniem Urzędu,- prowadziła politykę jakości w Urzędzie Miasta Katowice,- prowadziła wykaz statutów i regulaminów jednostek organizacyjnych miasta Katowice oraz opiniowała wnioski projektów statutów i regulaminów tych jednostek,- współpracowała przy przygotowywaniu projektów pełnomocnictw/upoważnień,- monitorowała akty prawa powszechnego.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy: Katowice, ul. Młyńska 4 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z pracownikami komórek organizacyjnych Urzędu Miasta. Wymagana umiejętność dokonywania analizy aktów prawa powszechnego oraz umiejętność pracy w przypadku nagromadzenia obowiązków służbowych. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-12-31 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY OLIGOFRENOPEDAGOG - 2 782 - 3 817 PLN

Nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 - 2019-09-19 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. ROBÓT DROGOWYCH - od 3 200 PLN

zadania remontowe i inwestycyjne w zakresie robót drogowych prowadzone wg procedur i obowiązujących przepisów prawa. Praca na pełen etat praca w godzinach pon:8-18; wt-czw:8-16; pt:8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-11-10 - Nowe Grocholice (mazowieckie)

SERWISANT/AUTOMATYK - od 2 800 PLN

Serwis instalacji wentylacji i klimatyzacji, serwis instalacji elektrycznych i automatyki, montaż i uruchomienie w/w urządzeń
CLIMA HIT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Kawiecki, Migdalski - 2019-06-25 - Płock (mazowieckie)

POMOCNIK STOLARZA - 997,4 PLN

segregacja fryzów; cięcie elementów drewnianych pod względem długości materiału; podział elementów do odpowiednich klas jakościowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - 3 500 - 4 500 PLN

Wykonywanie mebli kuchennych
TOMASZ WOŹNIAK "DLLER" - 2020-08-05 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)

KIEROWCA KAT. B - 2 500 - 3 000 PLN

transport pracowników
F.H.U. JAN OŻLAŃSKI - 2016-04-05 - Lubin (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER - do 3 900 PLN

Montaż i demontaż urządzeń elektrycznych oraz ich konserwacja. Wykrywanie i usuwanie awarii instalacji elektrycznych. Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń i instalacji elektrycznej. Utrzymanie ruchu na terenie Klienta. Praca na wysokości powyżej 3m, dźwiganie, praca w zamkniętych pomieszczeniach.Praca na czas określony: 6 miesięcyGodzinya pracy 7:00 - 15:00
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)

WOŹNY ODDZIAŁOWY - do 1 850 PLN

utrzymanie czystosci w pomieszczeniach , pomoc przy dzieciach
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

1. Obsługa kasy fiskalnej.2. Wykładanie i metkowanie towaru.3. Dbanie o czystość w sklepie.4. Składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łęczyca (łódzkie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - od 1 850 PLN

Prace wykończeniowe wnętrz. Miejsce pracy: budowy prowadzone przez firmę PRB STEBUD (wg zleceń).
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane "STEBUD" Edyta Pustelnik - 2016-06-21 - Częstochowa (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 100 PLN

Łączenie elementów odzieży roboczej za pomocą maszyn szwalniczych.Praca w godz. od 6:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku.
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "SM" Mirosława Starzyczny - 2018-11-09 - Mszana (śląskie)

ROBOTNIK DROGOWY - do 2 100 PLN

wykonywanie robót drogowych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK WYKWALIFIKOWANY, KIEROWCA - od 3 000 PLN

Wykonywanie robót drogowych, obsługa sprzętu specjalistycznego, prowadzenie pojazdów służbowych w tym pojazdy osobowe, dostawcze do 3,5t oraz ciężarowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Syrynia (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. ZARZĄDZANIA PASEM DROGOWYM - od 3 200 PLN

Przygotowanie do zatwierdzenia treści opinii i uzgodnień w zakresie dróg gminnych dotyczących:a) dokumentacji technicznych,b) projektów organizacji ruchu,c) porozumień w zakresie korzystania z dróg gminnych przez inwestorów innych niż gmina,Zarządzanie pasem drogowymPrzygotowywanie projektów zezwoleń na:a) lokalizację zjazdów,b) lokalizację reklam,c) zajęcie pasa drogowego w związku z budową lub przebudową zjazdów,d) kontrola poprawności budowy lub przebudowy zjazdów w zgodności z wydanymi decyzjami,e) wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków w sieci dróg gminnych,f) zajęcie pasa drogowego lub zjazdów z dróg gminnych i prowadzenie robót w pasie drogowym, naliczanie i pobieranie opłat z tego tytułu oraz naliczanie kar za samowolne zajęcie pasa drogowego i zjazdów w zakresie infrastruktury liniowej,g) lokalizację w pasie dróg i zjazdów gminnych urządzeń lub obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową i naliczanie opłat z tego tytułu w zakresie infrastruktury liniowej .Oświetlenie drogowe: a) przygotowanie i udzielanie zamówień w zakresie konserwacji oświetlenia drogowegob) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem oświetlenia drogowego.- przyjmowanie wniosków i zgłoszeń dotyczących awarii oświetlenia- zgłaszanie awarii do jednostki wykonującej konserwację- weryfikacja i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego,- sprawdzanie faktur Drogownictwo:- opracowywanie wniosków o nadanie numerów drogom gminnym.- opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.- współpraca z zarządcami innych kategorii drógZamówienia publiczne: - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienia zgodnie z przepisami p .z. p. i regulaminami wewnętrznymi.
Urząd Gminy Łomża - 2020-11-24 - Łomża (podlaskie)

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE - od 2 100 PLN

Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/dokument.php?iddok=26864&idmp=720&r=o;Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-12 - Knurów (śląskie)

WULKANIZATOR - od 1 850 PLN

Naprawa opon i kół, wyważanie opon, zmiana opon, montaż i demontaż opon, sprzedaż opon.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sieradz (łódzkie)

GEODETA(NR 0682) - od 3 000 PLN

Pomiary geodezyjne, praca w terenie
WÓJTEWICZ ROBERT ROBERT WÓJTEWICZ "ROBGEO" - 2018-02-01 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZ - od 2 000 PLN

Sprzątanie powierzchni przemysłowych
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2017-05-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 3 200 PLN

1. udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach z funduszu alimentacyjnego i świadczeń alimentacyjnych,2. wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,3. przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,4. przyjmowanie dokumentów potwierdzających dochody rodziny oraz uprawnienia do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,5.ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych na postawie zgromadzonych dokumentów,6. zgodnie z przepisami naliczanie wysokości przyznanych świadczeń,7. sporządzanie decyzji związanych z przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych, a także w sprawie zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz w sprawie uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych,8. sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych, przelewów, przekazów,9. prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-05-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

REFERENT K/M - od 2 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

•praca na linii produkcyjnej•sortowanie, układanie wyrobów spożywczych•składanie pudełek i pakowanie wyrobu gotowego •pakowanie towaru i przygotowywanie do wysyłki,•zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniem,
Main Partners Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Łowicz (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta. Wydawanie towaru z magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)


Wybierz powiat