MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ Warszawa oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-06-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Modlińska 17, 03-199 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ślusarz*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Data zakończenia pracy: 30.09.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ślusarz* (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, kierunek/specjalność: ślusarz-monter, uprawnienia: spawalnicze podstawowe, cięcie acetylenowo - tlenowe, min. 5-letni staż w zawodzie, zakres obowiązków: wykonywanie wszelkich prac zawodowych związanych z bieżącymi potrzebami spółki. Praca w godzinach 7-15, kontakt mailowy: zmajewski (at) pbw.com.pl, telefoniczny: 605143554

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Modlińska 17, 03-199 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Modlińska

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ślusarz*

Data dodania oferty pracy: 24.06.2016

Oferta pracy ważna do: 31.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)

GLAZURNIK - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 2 000 PLN

Doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, Strefa Ekonomiczna;
"POZIOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU ŻABKA-PARTNER BIZNESOWY - 10 000 - 130 000 PLN

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej sklepu Żabka na terenie Bolesławca.
Dorota Abramowicz - 2017-09-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)

OBSŁUGA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA - 997,4 PLN

Obsługa maszyn do obróbki drewna, wykonywanie innych czynności związanych z obróbką drewna wskazanych przez brygadzistę.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

wyrób , dzielnie ciasta chlebowego , bialego, stawianie kwasów wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

elektryk-praca w zakładzie górniczym
SPÓŁKA USŁUG GÓRNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Brzeszcze (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 000 PLN

PRACA JAKO ROBOTNIK GOSPODARCZY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Lubomierz (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 273 PLN

pozyskiwanie, obsługa klientów na terenie woj. śląskiego. Branża wyroby tytoniowe.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Zabrze (śląskie)

DRUKARZ - od 1 850 PLN

obsługa plotera drukujacego oraz tnącego
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Suwałki (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

wspólpraca z kucharzem zmiany przy przygotowywaniu potraw zgodnie z wymaganiam HACCAP
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2017-10-13 - Kiekrz (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

-
GEBO Rajmund Bekiersz - 2017-03-24 - Gogolin (opolskie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - od 2 184 PLN

obróbka metali, nadzór i kontrola nad pracą maszyn
JUREX SP. Z O.O. - 2017-01-31 - Brzeg (opolskie)

POMOCNIK DRUKARZA - od 2 100 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bytów (pomorskie)

ZALEWACZ FORM - od 1 850 PLN

Zalewanie form, retuszowanie świec, obsługa urządzeń do podgrzewania parafiny.
JAROLAND JACEK JAROSZ - 2016-11-07 - Oława (dolnośląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta,Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Żarki (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INŻYNIER MECHANIK - MASZYNY I URZĄDZENIA DO OBRÓBKI METALI - 14 - 17 PLN

Planowanie i organizacja pracy oraz rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu budowy i eksploatacji maszyn i urządzeń do obróbki metali. Opracowanie dokumentacji technicznej, konstrukcyjnej oraz wykonawczą dotyczącą obsługi maszyn i urządzeń.
COMES SOKOŁOWSCY SP.J. - 2017-04-18 - Sadek (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 2 400 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych.
Firma LUX Łukasz Sitko - 2016-04-13 - Grodków (opolskie)

PAKOWANIE OWOCÓW I WARZYW - od 2 000 PLN

Pakowanie owoców i warzyw
kontakt przez OHP - 2017-09-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - 2 000 - 4 000 PLN

samodzielna obsługa frezarki numerycznej
ZAKŁAD METALOWY CHARYTANOWICZ - ANDRZEJ CHARYTANOWICZ - 2017-04-24 - Wola Piasecka (lubelskie)

POMOC CUKIERNIKA(STAŻ) - 997,4 PLN

przygotowanie surowców do produkcji ciast, pomoc przy produkcji ciast, przygotowane muffinek do wypieku, po wypieczeniu ciastek proste wykończenie, przełożenie na blachy do wydania
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Miejska Górka (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 3 000 - 4 000 PLN

transport na terenie Europy
Podkarsped Zdzisław Kilian - 2016-04-15 - Partynia (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

sprzątanie hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Rawicz (wielkopolskie)

OPERATOR CNC - od 2 300 PLN

- Obsługa plotera tnącego - cięcie wodą. Kontrola zgodności wykonanych detali z dokumentacją rysunkową.- Wynagrodzenie: od 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana minimum podstawowa znajomość rysunku technicznego. Mile widziana umiejętność obsługi wózków widłowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-254-41-52) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice).
AQUADEM-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 000 PLN

Praca z klientem, praca z pieniędzmi, praca z towarem, dbanie o czystość.
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2015-12-08 - Błonie (mazowieckie)


Wybierz powiat