MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ Warszawa oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.
Stanowisko: MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modlińska 17, 03-199 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MONTE KADŁUBÓW-ŚLUSARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ślusarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ślusarz* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, kierunek/specjalność: ślusarz-monter, uprawnienia: spawalnicze podstawowe, cięcie acetylenowo - tlenowe, min. 5-letni staż w zawodzie, zakres obowiązków: wykonywanie wszelkich prac zawodowych związanych z bieżącymi potrzebami spółki. Praca w godzinach 7-15, kontakt mailowy: zmajewski (at) pbw.com.pl, telefoniczny: 605143554
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Modlińska 17, 03-199 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Modlińska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ślusarz*
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, Strefa Ekonomiczna;
"POZIOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej sklepu Żabka na terenie Bolesławca.
Dorota Abramowicz - 2017-09-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna, wykonywanie innych czynności związanych z obróbką drewna wskazanych przez brygadzistę.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
wyrób , dzielnie ciasta chlebowego , bialego, stawianie kwasów wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
elektryk-praca w zakładzie górniczym
SPÓŁKA USŁUG GÓRNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Brzeszcze (małopolskie)
PRACA JAKO ROBOTNIK GOSPODARCZY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Lubomierz (dolnośląskie)
Brak danych
RAIL-SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Przewrotne (podkarpackie)
pozyskiwanie, obsługa klientów na terenie woj. śląskiego. Branża wyroby tytoniowe.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Zabrze (śląskie)
obsługa plotera drukujacego oraz tnącego
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Suwałki (podlaskie)
wspólpraca z kucharzem zmiany przy przygotowywaniu potraw zgodnie z wymaganiam HACCAP
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2017-10-13 - Kiekrz (wielkopolskie)
-
GEBO Rajmund Bekiersz - 2017-03-24 - Gogolin (opolskie)
obróbka metali, nadzór i kontrola nad pracą maszyn
JUREX SP. Z O.O. - 2017-01-31 - Brzeg (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bytów (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Zalewanie form, retuszowanie świec, obsługa urządzeń do podgrzewania parafiny.
JAROLAND JACEK JAROSZ - 2016-11-07 - Oława (dolnośląskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta,Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Żarki (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Planowanie i organizacja pracy oraz rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu budowy i eksploatacji maszyn i urządzeń do obróbki metali. Opracowanie dokumentacji technicznej, konstrukcyjnej oraz wykonawczą dotyczącą obsługi maszyn i urządzeń.
COMES SOKOŁOWSCY SP.J. - 2017-04-18 - Sadek (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.
Firma LUX Łukasz Sitko - 2016-04-13 - Grodków (opolskie)
Pakowanie owoców i warzyw
kontakt przez OHP - 2017-09-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
samodzielna obsługa frezarki numerycznej
ZAKŁAD METALOWY CHARYTANOWICZ - ANDRZEJ CHARYTANOWICZ - 2017-04-24 - Wola Piasecka (lubelskie)
przygotowanie surowców do produkcji ciast, pomoc przy produkcji ciast, przygotowane muffinek do wypieku, po wypieczeniu ciastek proste wykończenie, przełożenie na blachy do wydania
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Miejska Górka (wielkopolskie)
transport na terenie Europy
Podkarsped Zdzisław Kilian - 2016-04-15 - Partynia (podkarpackie)
sprzątanie hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Rawicz (wielkopolskie)
- Obsługa plotera tnącego - cięcie wodą. Kontrola zgodności wykonanych detali z dokumentacją rysunkową.- Wynagrodzenie: od 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana minimum podstawowa znajomość rysunku technicznego. Mile widziana umiejętność obsługi wózków widłowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-254-41-52) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefowska 5, 40-144 Katowice).
AQUADEM-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Praca z klientem, praca z pieniędzmi, praca z towarem, dbanie o czystość.
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2015-12-08 - Błonie (mazowieckie)