REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY Płock oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: 1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.

Data publikacji: 2018-03-01

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Kostrogaj

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociu

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2018

Data dodania oferty pracy: 27.02.2018

Oferta pracy ważna do: 31.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

REFERENT EKONOMICZNY - 997,4 PLN

Wprowadzanie faktur do programu RACHMISTRZ. Wprowadzanie do programu wyciągów bankowych, wystawianie KP i KW. Zapoznanie się z programem EFEKTIVO. Nauka pisania pism urzędowych. Nauka wypisywania umów o pracę, umów zleceń. Zapoznanie się z programami GRATYFIKANT oraz PŁATNIK. Wysyłanie deklaracji do ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Obsługa sekretariaru / rejestracja pism w systemie elektronicznym, prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, archiwizacja dokumentów/
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Twardogóra (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR - od 2 600 PLN

sprawy związane z nawiązywaniem i rowiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie akt służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie sprawozdania z zakresu zatrudnienia.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze - 2018-05-10 - Jawor (dolnośląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie; preferowane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub wyższe administracyjne lub ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta, obsługi urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dziennika jawnego korespondencyjnego, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU WYCINEK - od 2 000 PLN

Nadzór nad pracami związanymi z wycinką pod linie elektroenergetyczne.
Wojciech Baranowski "ELEKTRO - SILVER" - 2016-12-14 - Konarzyce (podlaskie)

REFERENT KSIĘGOWY(STAŻ) - 1 017,4 PLN

sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych, dekretacja i księgowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Masłowo (wielkopolskie)

REFERENT ( SPECJALISTA) INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 600 PLN

Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie danych osobowych, bieżąca kontrola i weryfikacja wewnętrznych procedur w zakresie danych osobowych.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gniew (pomorskie)

REFERENT - do 2 500 PLN

Wykształcenie wyższe, pref. kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; po nabyciu doświadczenia przewidziana praca w dozorze; znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: praca w jednostkach organizacyjnych firmy związanej z naprawą taboru kolejowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Pyskowice (śląskie)

REFERENT DZIAŁU KADR I ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO - 997,4 PLN

Wykształcenie wyższe - prawo, ekonomia, administracja, pedagogika resocjalizacyjna.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Obsługa klienta w zakresie usług sprzedaży w Parku Wodnym, obsługa klientów SPA z wykorzystaniem urządzenia do wykonywania masaży- kapsuła SPA
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - do 1 850 PLN

Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospadraki odpadami komunalnymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

przjmowanie wniosków na świadczenia wychowawcze, przygotowywanie projektów decyzji, sporządzanie list wypłat, właściwe dobieranie załączników do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rokitno (lubelskie)

SALOWA-SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

MYCIE I DEZYNFEKCJA SAL CHORYCH, POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCH, WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, ZBIÓRKA, SEGREGACJA, OZNAKOWANIE I WYNOSZENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH, DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW DO BADAŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, SZCZEPIENIE WZW TYPU B, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCH;MIEJSCE PRACY: UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72;GODZINY PRACY: 07.00-19.00, 19.00-07.00
TONIC MEDICAL CARE AB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ELEKTROMECHANIK - do 1 850 PLN

montowanie części i podzespołów instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Złotoryja (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

oferta stażu dla osób bezrobotnych z II profilem pomocy, powyżej 30r. ż. i długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Sokółka (podlaskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

pomoc w docinaniu płyt, oklejaniu, składaniu mebli
ALNAG Barbara Wróbel - 2017-07-06 - Czernichów (śląskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Wykrawanie materiału, szycie odzieży damskiej poza sukniami ślubnymi, praca na maszynach: Stębnówki i Overlocki.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ksawerów (łódzkie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
CORAB Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - 3 000 - 3 500 PLN

Sporządzanie dokumentacji rozdzielnic elektrycznych. Praca od pn do pt.
INCOBEX SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Krapkowice (opolskie)

REFERENT DS. EDUKACJI - od 2 517 PLN

•prowadzenie działań związanych z edukacją przyrodniczą dzieci, młodzieży oraz dorosłych w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;•sporządzanie dokumentacji fotograficzne
Słowiński Park Narodowy - 2017-08-03 - Smołdzino (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 1 850 PLN

wykonywanie obliczeń, rozliczanie transakcji, fakturowanie, przygotowanie zleceń
XILIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Końskie (świętokrzyskie)

REFERENT - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Świdnica (lubuskie)

REFERENT DS. UDOSTĘPNIANIA PARKU - od 2 310 PLN

• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)

REFERENT ST(POWER) - 997,4 PLN

-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat