KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Stanowisko: KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-03-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT/KA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka duńskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/D/2017.

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 24.03.2017

Oferta pracy ważna do: 07.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 950 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH ORAZ CHATU KLIENTA Z BRANŻY INFORMATYCZNEJ, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ROSYJSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2016-01-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KONSULTANT - od 2 000 PLN

Telefoniczne aktywne kontaktowanie się z potencjalnym partnerem firmy.
Akme Izabela Olszewska w Ciechanowie - 2017-10-30 - Ciechanów (mazowieckie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 2 100 - 2 400 PLN

ejestracja pacjentów, prowadzenie rozliczenia świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia, prowadzenie archiwum Medycznego
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wąsosz (dolnośląskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY (O) - od 2 000 PLN

praca z klientem, ubezpieczenia komunikacyjne
"NIKO" RYSZARD SZATKO - 2017-05-10 - Tarnów (małopolskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 000 PLN

sprzedawca kasjer w sklepie warzywno spożywczym w Myślenicach, ul. GałczyńskiegoPraca na dwie zmiany od po-piątku 7-15, 10-18Jedna sobota w miesiącu 7-15
Handel Artrtykułami Spożywczymi Warzywa, Owoce Górka Paulina - 2017-01-27 - Myślenice (małopolskie)

GLAZURNIK - 1 850 - 2 900 PLN

Prace ogólnobudowlane. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 1850-2900 zł bruttol. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 17-18, telefoniczny w godz. 8-17.
Zakład Remontowo-Budowlany Robert Michałek - 2016-05-05 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 11 PLN

Sprzedaż art. spożywczych, przemysłowych i monopolowych, obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, dbanie o wizerunek sklepu.
Sklep Spożywczo- Przemysłowy CHATKA Piotr Chiniewicz - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT WSPARCIA SIECI - od 13 000 PLN

Projektowanie i wdrażanie złożonych rozwiązań technologicznych dla najbardziej cenionych klientów Cisco, planowanie i dokumentowanie wysoce złożonych czynności związanych z usprawnieniem systemów i migracją danych w odniesieniu do różnych technologii Cisco. Zarządzanie istniejącycmi środowiskami klienta i ich optymalizacja. Tworzenie symulacji sieci w laboratoriach testowych w celu wypróbowania nowych rozwiązań technologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - 1 850 - 2 100 PLN

Sprzątanie pomiezczeń biurowych, socjalnych oraz technicznych. Czyszczenie urządzeń technicznych.
POLERS S.J ZPCH - 2016-09-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

KONSULTANT W SALONIE Z TELEFONAMI - od 1 850 PLN

wykształcenie min. średnie,doświadczenie w pracy z klientem - mile widziane,dobra organizacja pracy,praca w Galerii Ostroviakomunikatywność,zamiłowanie do pracy z ludźmi
FHU TELKOM-SYSTEM S.Szczeciński K.Błachliński Sp.J. - 2016-03-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 750 PLN

Mycie, krojenie, obieranie produktów, dbanie o czystość, praca w godzianch 8:00-15:00.7/8 etatuKontakt z pracodawcą: sekretariat.p050 (at) wroclawskaedukacja.pl lub 71 7986794
Przedszkole nr 50 - "Mały Kolejarz" - 2017-04-14 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE PLAY - 1 850 - 4 200 PLN

- sprzedaż i promowanie oferty PLAY w salonie sprzedaży- realizacja planów sprzedażowych- kompleksowa obsługa i wsparcie klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w naszej firmie- obsługa posprzedażna- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
EUREKA Aleksandra Dreszler - 2016-09-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)

DYSPONENT / MAGAZYNIER - od 11,77 PLN

Wypełnienie dokumentów magazynowych. Obsługa fakturowa, obsługa korenspondencji, przyjmowanie zgłoszeń.
SPM POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Tychy (śląskie)

MONTAŻYSTA - od 2 000 PLN

zbijanie stelaży
Usługi Tapicerskie Robert Kulisz - 2017-06-12 - Strychy (lubuskie)

KONSULTANT W CENTRUM KONTAKTU Z KLIENTEM - od 2 200 PLN

obsługa pacjentów, umawianie i odwoływanie wizyt
kontakt przez OHP - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wypełnianie dokumentacji , pisamie pism, zakładanie teczek , umawianie kandydatów na spotkania
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. BADAŃ - od 2 000 PLN

OBOWIĄZKI●SAMODZIELNE PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI (ILOŚCIOWYMI I JAKOŚCIOWYMI) NA TERENIE CAŁEGO KRAJU;●KOORDYNACJA CAŁEGO PROJEKTU BADAWCZEGO: OD WYBORU METODOLOGII DO PREZENTACJI WYNIKÓW;●REKRUTACJA I SZKOLENIE ZESPOŁU BADAWCZEGO;●FORMUŁOWANIE REKOMENDACJI ORAZ WNIOSKÓW NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ;●KONTROLA BUDŻETU PRZEZNACZONEGO NA BADANIA.
GRUPA WW SP. Z O.O. - 2017-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)

DYREKTOR GENERALNY ASPLEX - do 30 000 PLN

Zwiększenie efektywności zarządzania poprzez rekrutację, szkolenia, couching, doradztwo i dyscyplinowanie kadry zarządzającej; umiejętności komunikacyjne, strategie i cele, przydzielanie zadań, planowanie, monitorowanie i ocena wyników pracy, tworzenie atmosfery do wymiany informacji i opinii, zapewnienie możliwości rozwoju i edukacji.Rozwój strategii poprzez wykorzystanie możliwości technologicznych i finansowych, przedstawianie założeń i rekomendowanie celów. Realizacja celów poprzez ustalanie planów, budżetów i tworzenie narzędzi mierzących wyniki, właściwą alokację zasobów, ocenę postępów i dokonywanie korekt. Budowanie wizerunku firmy poprzez współpracę z klientami, jednostkami samorządowymi, organizacjami społecznymi i pracownikami oraz egzekwowanie etyki biznesu. Utrzymywanie wysokiej jakości serwisu zgodnie z standardami organizacji. Wsparcie zespołu w celu umożliwienia im realizacji wyznaczonych celów. Monitorowanie i analiza kosztów, bycie na bieżąco z trendami i prognozami.Inicjacja, prowadzenie i nadzór nad projektami w celu zwiększenia efektywności Asplex w odniesieniu do nowych usług. projektów itd.).Dzielenie się najlepszymi praktykami z EMEA Service Team.Wsparcie EMEA Service Teams & Sales Teams (Dział Serwisu i Sprzedaży dla regionu EMEA).Wsparcie działań projektu Sertec360.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK INFORMATYK - SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - 997,4 PLN

diagnostyka, montaż i naprawa sprzętu komputerowego, instalacja systemów operacyjnych, sprzedaz sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Lubin (dolnośląskie)

KONSULTANT KOSMETYCZNY - od 1 750 PLN

sprzedaż kosmetyków, pozyskiwanie klientów, elastyczne godziny pracy
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)

KONSULTANT DS OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Pośredniczenie w wysyłce paczek, przyjęcie paczki od klienta, zaproponowanie sposobu dostarczenia i firmy kurierskiej, które ma zrealizować zamówienie. Pozyskiwanie nowych klientów.
STAR TELECOM ALEKSANDRA STAWIKOWSKA - 2016-01-21 - Legionowo (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru na postawie dokumentów dostawy; przygotowywanie towaru do wysyłki i wywozu; sprawdzanie terminów ważności dostarczonych towarów; sprawdzanie zgodności dokumentów dostawy z dostarczonymi towarami; naliczanie marży na towary; metkowanie i układanie towaru; wystawianie dokumentów związanych z obrotem towarowym; wystawianie faktur; przeprowadzanie inwentaryzaci; utrzymanie porządku w magazynie.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK RECEPCJI - od 12,02 PLN

obsługa klienta, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Sosnowiec (śląskie)

GOSPODARZ TERENU-KIEROWCA - od 2 000 PLN

Sprzątanie terenu,praca na zamiatarce, praca samochodem ciężarowym z przyczepą.
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)

KONSULTANT - od 2 100 PLN

Oferowanie usług, sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)


Wybierz powiat