KIEROWNIK DZIAŁU POMOCY SPECJALISTYCZNEJ K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU POMOCY SPECJALISTYCZNEJ K/M

Wynagrodzenie: od 4 950 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-01-18

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 950 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU POMOCY SPECJALISTYCZNEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik ośrodka pomocy rodzinie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 950 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Data zakończenia pracy: 31.01.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik ośrodka pomocy rodzinie (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym o profilu: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, politologia, psychologia; minimum 5-letni staż pracy; 2-3 lata doświadczenia w kierowaniu Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z pomocy społecznej w tym m.in.: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy, ustawy i działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów wykonawczych do ustaw; pożądane ukończenie studiów podyplomowych w zakresie organizacji pomocy społecznej; znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel); znajomość programu POMOST; pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność, umiejętność zarządzania zespołem, podejmowanie decyzji/przyjmowanie odpowiedzialności, zarządzanie czasem/organizowanie pracy, rozwiązywanie problemów. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: wykonywanie powierzonych obowiązków zgodnie z zakresem odpowiedzialności i zadań określonym w regulaminie organizacyjnym OPS; planowanie, organizacja, koordynacja, kontrola oraz nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań Działu Pomocy Specjalistycznej które określone są w regulaminie organizacyjnym OPS; koordynacja i nadzór nad działaniami projektowymi; inicjowanie działań w celu rozeznania potrzeb mieszkańców w zakresie pomocy społecznej oraz sposobu ich zaspokajania, udział w tworzeniu standardów udzielania pomocy społecznej; sprawdzanie pod względem merytorycznym, weryfikacja, akceptacja planów pomocy oraz decyzji i pism opracowanych przez pracowników działu; udzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom w realizacji powierzonych zadań, przeprowadzanie instruktaży i szkoleń w zakresie przepisów prawa, procedur i wytycznych dotyczących działalności działu; nadzór, monitorowanie i ewaluacja pracy socjalnej prowadzonej przez pracowników działu, opracowywanie zasad współdziałania z klientem/ rodziną w celu rozwiązania występujących problemów; promowanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwijanie i efektywne wykorzystywanie potencjału zawodowego Pracowników - wsparcie w nowych zadaniach; opracowywanie ocen, analiz, sprawozdań i planów w zakresie realizowanych przez Dział zadań; współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w celu sprawnej realizacji zadań; koordynacja działań oraz nadzór i kontrola nad udzielaną pomocą specjalistyczną oraz asystenturą rodzinną. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi. Występuje narażenie na stres. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty i oświadczenia: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie: list motywacyjny podpisany odręcznie, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany minimum 5- letni staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, udokumentowanie 2-3 lat doświadczenia w kierowaniu, podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisana odręcznie klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2016 r. poz.922., kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów (w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 19.01.2017 r. na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: kierownik DzPS Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 19.01.2017 r. do godz. 16.00.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Przemyska

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik ośrodka pomocy rodzinie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017

Data dodania oferty pracy: 18.01.2017

Oferta pracy ważna do: 19.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ZMIANY PRODUKCJI - od 5 000 PLN

Organizowanie pracy podległych pracowników. Zapewnienie terminowej realizacji planów produkcyjnych podległej zmianie, czuwanie nad jakością, kosztami i optymalizacją procesów produkcyjnych. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek - technologia przetwórstwa spożywczego lub zarządzanie jakością, min 3 lata na podobnym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu zespołem produkcyjnym, dodatkowe kwalifikacje z zarządzania jakością, znajomość technologii przetwórstwa rybnego, zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagane badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, 3 zmianowy system pracy. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO - Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-16 - Kartoszyno (pomorskie)

KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH - BUDOWY -1172 - od 3 500 PLN

planowanie, organizacja, nadzór nad realizacją robót drogowych, kontrola pracy podległych brygad i podwykonawców, zatwierdzanie przerobów, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy, współpraca z dostawcami materiałów budowlanych, rozliczanie finansowe odcinka robót.
JERZY MAJOREK P.P.U.H "Steinbudex-J.M." Karczma Zagłoba Świdnica - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)

FRYZJER - do 1 850 PLN

Wykonywanie wszelkich prac fryzjerskich.
SALON FRYZJERSKI "EWELINA" EWELINA KWAŚNIK - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SERWISANT INTERNETOWY (S) - 997,4 PLN

wykonywanie instalacji punktów dostępnych, prace przy budowie sieci światłowodowych (podwieszanie, montowanie uchwytów itp.), prace przy instalowaniu sieci bezprzewodowych (radiowych), prace przy podłączaniu Abonentów internetowych i telefonicznych, serwis u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 1 850 PLN

Koordynowanie pracy załogi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ząbki (mazowieckie)

KIEROWNIK - od 2 000 PLN

Według stanowiska
Budrem Nowik sp.z.o.o - 2017-09-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 5 000 - 7 000 PLN

Organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, specyfikacją i dokumentacją projektową. Organizowanie rozliczanie i ocena pracy podległych pracowników. Rozliczanie materiałów na budowie, ewidencja godzin pracy pracownikówKontakt Agnieszka Ludwicka 041 387 51 30 wew. 27
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2018-08-22 - Małogoszcz (świętokrzyskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 6 000 PLN

kierownik robót-praca w delegacji na terenie całej Polski
BAROK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Złotkowo (wielkopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Zarządzanie zasobami ludzkimi, przygotowywanie dokumentów związanych z płacami, nadzór nad zespołem podykonawców.
TORNADO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Kartuzy (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY-BUDOWA DRÓG I AUTOSTRAD - od 3 000 EUR

Koordynacja prac budowlanych i nadzór nad poprawnością realizacji wykonywanych pracSprawdzenie dokumentacji projektowejStworzenie harmonogramu wykonywanych pracSporządzenie kalkulacjiKoordynowanie grupą pracowników-wyznaczanie im zakresu pracKoordynowanie współpracy z dostawcami materiałów, podwykonawcamiSprawdzanie postępu robót i powstałych kosztów
STW GmbH Straßen- und Tiefbau Welzow - 2018-07-04 - Niemcy (Niemcy)

KIEROWNIK PUNKTU APTECZNEGO - do 2 775 PLN

Praca na stanowisku kierownika punktu aptecznego.
EWELINA WYCISK - 2017-05-04 - Dziergowice (opolskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Zarządzanie sklepem, sprzedaż pośredniczenie pomiędzy zarządem/prezesem, a pracownikami. Wymagania: staż pracy 5 lat, znajomość języka chińskiego w stopniu biegłym Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście w godz. 9-20.
FOR YOU LI LI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 770 PLN

Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-13 - Wejherowo (pomorskie)

KIEROWNIK DS. FINANSÓW - do 10 000 PLN

- Regularne przygotowywanie analiz i sprawozdań finansowych, - Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień, - Aktywne uczestniczenie w procesie budżetowania oraz prognozowania, - Zarządzanie ryzykiem finansowym, - Zapewnienie wsparcia dla biznesu. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - od 3 000 PLN

- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK MONTAŻU - od 2 000 PLN

Nadzór nad pracami montażowymi w zakresie terminowości, poprawności technicznej i BHP
ZIEL-MONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Słupia (świętokrzyskie)

KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 3 400 PLN

Organizacja, kierowanie i nadzór nad procesem udzielania zamówień publicznych. Opracowywanie i akutalizacjaplanu zamówień publicznych oraz rocznych sprawozdań. Opiniowanie wniosków o rozpoczęcie postępowań. Weryfikacja wniosków lub ofert składanych w postępowaniach.Opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych regulaminów dot. procesu udzielania zamówień. W razie konieczności realizacja czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniempostępowania o udzielenie zamówienia. Kierowanie zespołem liczących 4 osoby wraz z kierownikiem.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR MYJNI - od 1 850 PLN

mycie aut, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
AP MASTER WIRZMAN HŁOND spółka jawna - 2016-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

Kierowanie sklepem
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wieliszew (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU - 3 000 - 4 000 PLN

pozyskiwanie współpracowników i przygotowywanie ich do pracy z klientem
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2017-03-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH,APLIKACJE KONKURSOWE I ROZLICZANIE;SPORZĄDZANIE PROGNOZ FINANSOWYCH, KONTAKT Z URZĘDAMI I INSTYTUCJAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE ,ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY/SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

sporządzanie ofert, negocjacje umów, rozliczanie kontraktów, kierownik budowy
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ - od 2 650 PLN

Firma LIBERTY świadcząca usługi sprzątania o stabilnej pozycji szuka wykwalifikowanego pracownika w wieku 25-45 lat do pracy na stanowisku Kierowca,Kierownik do koordynowania ludźmi w zespole. Codzienna organizacja, bieżące planowanie pracy ekipy sprzątającej. Zajmowanie się zaopatrzeniem. Praca w ciągłym ruchu, o możliwości rozwoju.; praca w godz.07.00-16.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8.00-15.00; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8.00-18.00; miesięczny system premiowania; praca na terenie Słupska i Ustki
LIBERTY - 2016-06-03 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 100 PLN

poszukiwanie załadunków , zarządzanie flotą samochodową firmy, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)

STAŻ - REFERENT - 997,4 PLN

pon- pt 7-15, 8-16
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Opole (opolskie)

SZWACZKA MASZYNOWA/RĘCZNA - 1 017,4 PLN

Prace ręczne, pakowanie produktór, przyuczenie do obsługi maszyny szwalniczej- stebnówki, overlocka.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Gniezno (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY ST(POWER) - 997,4 PLN

- obsługa urzadzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych klienta do bazy klientów, sporzadzanie korespondencji pocfztowej, sporzadzanie kopii dokumentów, obsługa ptrogramów uzepieczeniowych, bezpośrednia obsługa kleinta w biurze, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC - od 4 600 PLN

Zarzadzanie podległym zespołem pracownikiem, nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi; opracowywanie regulaminów wewnątrzzakładowych; przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu Działu Kadr i Płac; sporządzanie umów o pracę i cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia; kontrola terminowej realizacji badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników; nadzór nad właściwą ewidencją i rozliczeniem czasu prac.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-05-19 - Szamotuły (wielkopolskie)


Wybierz powiat