INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI I REMONTÓW OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży Pewne i sprawdzone place zabaw.

Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI I REMONTÓW OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2017-06-29

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI I REMONTÓW OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia z zakresu budownictwa;6. staż pracy minimum 3 lata;7. znajomość kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 )

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające wykształcenie dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy/ zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości kosztorysowania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 10 lipca 2017 roku Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 29.06.2017

Oferta pracy ważna do: 10.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MALARZ/ SZPACHLARZ - 2 500 - 3 000 PLN

Praca na budowach, głównie prace wykończeniowe: malowanie, szpachlowanie i stawianie płyt kartonowo gipsowych, elewacje. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w terenie w/g zleceń. Koniecznie doświadczenie w w/w pracach. Wymagane chęci do pracy. Pracodawca na początek proponuje umowę zlecenie w dalszej kolejności umowę o pracę na okres próbny.
PHU EKO-SYSTEM Andrzej Bork - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR - 2 200 - 2 700 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-09-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

FIZJOTERAPEUTA R152/2760-942/17 - 2 200 - 2 700 PLN

wykonywanie zabiegów z zakresu fizjoterapii
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)

MURARZ-PŁYTKARZ - od 1 850 PLN

wg.zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gniezno (wielkopolskie)

RECEPCJONISTKA/STA - od 1 850 PLN

meldowanie, wymeldowanie gości, wystawianie faktur, rachunków, informowanie o ofercie hotelu,miejsce pracy: Hotel Elbląg
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. OSOBOWYCH (RPO) - 997,4 PLN

Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przeszeregowaniem, awansowaniem i zwalnianiem pracowników szpitala, obsługa programów kadrowo płacowych, sporządzanie bieżących wykazów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR - 1 850 - 2 500 PLN

Uzgadnianie w imieniu inwestora dokumentacji na etapie projektu wykonawczego oraz uzyskiwanie aprobaty inwestora na dokonane uzgodnienia, prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez inwestora związanych z realizacją inwestycji w nadzorowanej specjalności, opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę robót, opiniowanie umów z podwykonawcami, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, udział w komisjach odbiorowych i przeglądach pogwarancyjnych, prowadzenie korespondencji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W KĘTRZYŃSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2 - od 2 000 PLN

Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - nieodpłatny

Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:- ustawa o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych,- pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – SpożywczychZapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli- weryfikacja dokumentacji- pobieranie i ocena próbek do kontroli
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR W SEKCJI KWATERMISTRZOWSKO-TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

zgodny, praca w Grudziądzu
PRO-MOT SP. Z O.O. - 2018-05-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY - od 1 850 PLN

wprowadzanie i szkolenie pracowników na obiektach ochrony, sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, opieka nad flotą samochodową, doskonalenie form i metod ochrony jednostki,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

OSOBA ŚWIADCZĄCA CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE - ROZKŁADANIE TOWARU - od 13,7 PLN

- Praca fizyczna na magazynie. Zakres obowiązków: sortowanie, składowanie oraz przemieszczanie towaru w magazynie; zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaru z magazynu i uzupełnianie zapasów; transportowanie towarów wewnątrz pomieszczeń z użyciem środków transportu wewnętrznego, takich jak wózki widłowe oraz wózki do palet itp.; układanie towaru na regały wysokie, wymagające zręczności, skupienia i precyzji; w tym: układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym sklepie; dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami; obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji, w tym: wózka widłowego, skanera ręcznego, metkownicy, drabin, wózka paletowego, itp.;dbanie o powierzone mienie.- Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca: 154 godziny miesięcznie (38,5 godziny tygodniowo). Praca na umowę zlecenie do końca 2018 r. z możliwością przedłużenia.- Wykonywanie zlecenia tylko w godzinach 22:00-6:00 bądź w godzinach zbliżonych do tradycyjnego trzyzmianowego systemu w zależności od lokalizacji + soboty, niedziele. Wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych (warunek konieczny). Wymagana gotowość do: podjęcia pracy w trudnych warunkach (dźwiganie ciężarów do 13,5 kg, niskie i zmienne temperatury, konieczność szybkiej i wydajnej pracy); gotowość do podjęcia pracy na magazynach wielkopowierzchniowych, w systemie jedno- bądź trzyzmianowym oraz w godzinach nocnych; gotowość do czasowej zmiany miejsca zamieszkania oraz częstej zmiany miejsca pracy (praca w różnych lokalizacjach na terenie Polski w zależności od zapotrzebowania Kontrahentów Spółki).
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY R10/3658-1331/17 - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-09-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 100 PLN

Inspektor ds. finansowo - księgowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-22 - Sławno (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 13,7 PLN

Pracownik obsługi klienta-praca fizycznaPraca tylko w weekendy!!
AMREST SP. Z O.O. - 2018-09-03 - Rzgów (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNY W DZIALE TECHNICZNYM - od 4 000 PLN

Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT C+E - 3 800 - 4 000 PLN

przewóz towarów na terenie całego kraju, transport stali
USŁUGI TRANSPORTOWE Wojciech Zając - 2016-11-02 - Zawoja (małopolskie)

KELNER / KELNERKA - 2 200 - 2 500 PLN

Obsługa gości, wydawanie posiłków, przyjmowanie zamówień, prace porządkowe w lokalu. Kontakt tel. 519 173 836
OLIWA DO OGNIA PIZZA & QURKA ul. Podporucznika Zbigniewa Kruszelnickiego Wilka 159 - 2018-02-14 - Chęciny (świętokrzyskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta; WYMAGANIA: aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
KMG LUBLINIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Lubliniec (śląskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami i mostami gminnymi, małej architektury, oświetlania ulic i placów, wspierania inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-24 - Malbork (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU PRODUKCJI TYTONIU - od 2 750 PLN

Praca w dziale produkcji tytoniu
AGNIESZKA WILIJEWICZ "W.T.S. WORK TEMP SERVICE" - 2017-07-10 - Stary Gostków (łódzkie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ - 2 200 - 2 500 PLN

Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i obejmowania ubezpieczeniem na wniosek, ustalenie wymiaru składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i ich rozliczenie, prowadzenie przymusowego dochodzenia należności, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i statystycznych, obejmowanie rolników i członków ich rodzin ubezpieczeniem zdrowotnym, analiza kont płatników
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-02-06 - Bytów (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 100 PLN

Przygotowywanie terenu pod budowę, prace brukarskie, wykonywanie pozostałych instalacji i robót budowlanych i wykończeniowych. Praca w przedziale czasowym 08:00-12:00, 12:00-16:00
PLANETA PRACY Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 100 PLN

szycie czapek na overlocku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Dęblin (lubelskie)


Wybierz powiat