INSPEKTOR TECHNICZNY W DZIALE TECHNICZNYM Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY W DZIALE TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen.Ignacego Prądzyńskiego 30a, 50-433 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY W DZIALE TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor dozoru technicznego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe, minimum 1 rok doświadczenia na danym stanowisku, uprawnienia budowlane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów biura handlowego:- prowadzenie dokumentacji, - przyjmowanie zleceń, - sporządzanie ofert, - przygotowywanie zamówień, - kontrola realizacji zamówień, - utrzymywanie dobrych relacji z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI - 2016-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-01-15 - Sulechów (lubuskie)
Przygotowanie surowców do produkcji wyrobów piekarskich, sporządzanie ciasr na wyroby, przeprowadzanie rozrostu i wypieku pieczywa, obsługa maszyn i urządzeń w piekarni
PIEKARNIA "SZYNAKA" SŁAWOMIR SZYNAKA - 2018-07-06 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
AKSJON Agnieszka Bukowska - 2018-05-11 - Siła (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych. Sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego. Nanoszenie zmian w dokumnetacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych. Dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy.Paca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Miejsce wyknywania pracy: teren Sekcji Eksploatacji: Bielsko - Biała, Czechowice - Dziedzice.
"POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE - POLSKIE LINIE KOLEJOWE" S.A. "ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH" Sosnowiec - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
Dokonywanie odczytów wodomierzy u odbiorców, kontrola prawidłowości działania wodomierzy u odbiorców, sprawdzanie plomb na wodomierzach, zgłaszanie awarii wodmierzy i osprzętu.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jawor (dolnośląskie)
Wsparcie mistrzów, raportowanie danych, udział w projektach WCM, wyszukiwanie i opisywanie zleceń serwisowych na produkcji, nadzór nad zleceniami produkcyjnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Koło (wielkopolskie)
Wykładanie towaru-dział kosmetyki.
RECREW HR Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
Operator ładowarki teleskopowej
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Doświadczenie mile widziane; podstawowa znajomość programu Excel; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gliwice (śląskie)
Praca przy uprawie pieczarek, zbiorze, przygotowaniu do transportu, sortowani i obsługa sortowników do pieczarek, obsługa agrotechniczna, przygotowanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ostrowiec (mazowieckie)
monitoring maszyn i urządzeń;- remonty i konserwacje zgodnie z planem utrzymania ruchu;- prowadzenie bieżących regulacji oraz napraw
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Żory (śląskie)
Wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i BHP. Przygotowywanie sprawozdań i raportów, znajomość przepisów ochrony środowiska i BHP. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy.
SABA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
wykładanie towaru, sprzedaż na kasie, wypisywanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Chełm (lubelskie)
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-10-23 - Gdynia (pomorskie)
stylizacja paznokci, manicure i pedicure
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2016-11-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-KONTAKT WYŁĄCZNIE E-MAIL: msamet (at) pl.timacagro.com-Praca w terenie [powiat tczewski i starogardzki]-Doradztwo rolnicze i sprzedaż produktów (nawozy i produkty zootechniczne),-Pracodawca oferuje samochód służbowy, telefon komórkowy, szkolenia, wsparcie zespołu,-Wynagrodzenie 4000 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
TIMAC AGRO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
Zgodny z § 2.1. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 109, poz. 704; zm. Dz.U. z 2004 r. nr 246, poz. 2468).
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Rząska (małopolskie)
ROZPROWADZANIE ULOTEK NA TERENIE KĘDZIERZYN-KOŹLE
Firma Usługowo-Handlowa Info Direct - 2016-01-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace porzadkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kamyk (śląskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j/w
Polski Związek Działkowców Krajowa Rada - 2017-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Połód (lubelskie)
1) Opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta;2) Kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomoąści3) kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości4) kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)5) kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania6) kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka7) podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych8) weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości9) dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi10) prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymiWysokośc wynagrodzenia miesięcznego brutto w przedziale od 2500zł do 3500 zł.Więcej informacji na stronie internetowej http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-07-07 - Ustka (pomorskie)