INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Data publikacji: 2016-06-10

Lokalizacja: Knurów (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Knurów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 4)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać drogą pocztową lub składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w Biurze Podawczym Urzędu Miasta; szczegóły na www.knurow.bip.info.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 28.06.2016

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: gliwicki

Gmina pracodawcy: Knurów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Knurów

Ulica pracodawcy: F.Ogana

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 10.06.2016

Oferta pracy ważna do: 28.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA-HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, doradztwo w zakresie oferty handlowej, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie klientów, budowa pozytywnej relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Warta (łódzkie)

POKOJOWA - od 13 PLN

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach ośrodka.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA - 2017-03-15 - Wierzbowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 300 PLN

Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Mycie, strzyżenie i modelowanie włosów
Pracownia Fryzjerska PETTEGOLEZZO Irena Barkowska - 2017-12-18 - Malbork (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wymagana znajomość prawa pracy i doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie: Pracodawca do wynagrodzenia deklaruje wypłacanie premii + wysługa lat.
Szpital Specjalistyczny Im. F. Ceynowy Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 3 000 PLN

KONTAK TEL.888947781,e-mail:kobw (at) onet.eu w tytule wpisać CV. Szkolenie,tworzenie dokumentacji,analizy.Praca na okres próbny 3-mce z możliwością przedłużenia.
Mikołajek Adam KOBE - 2016-07-21 - Andrychów (małopolskie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

szczegółowo w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS.APARATURY MEDYCZNEJ - 2 400 - 2 500 PLN

obsługa i serwisowanie urządzeń medycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2017-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - od 2 300 PLN

Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-25 - Gostyń (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KOSZTORYSOWANIA - od 3 000 PLN

Sporządzanie kosztorysów ofertowych.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. BKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

Obsługa klienta sklepu Żabka, wykładanie towaru, sprawdzanie terminów ważności produktów, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, dbanie o porządek w sklepie.
CEBULA MARLENA - 2017-05-04 - Rydułtowy (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS BHP 1/4 ETATU - od 700 PLN

KONTROLA WARUNKÓW PRACY I PRZESTRZEGANIA ZASAD BHP, OKRESOWA OCENA ORAZ ANALIZA STANU BHP ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANOWISK PRACY NA KTÓRYCH WYSTĘPUJĄ ZAGROŻENIA WYPADKOWE ORAZ NARAŻENIE NA POWSTANIE CHORÓB ZAWODOWYCH, OPRACOWYWANIE ODPOWIEDNICH INFORMACJI O STANIE BEZPIECZEŃSTWA PRACY, ŹRÓDŁACH ZAGROŻENIA, OPRACOWYWANIE ROCZNYCH I WIELOLETNICH PLANÓW POPRAWY WARUNKÓW BHP, OPRACOWYWANIE INSTRUKCJI Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA PRACY DLA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY, ZGŁASZANIE WNIOSKÓW PRZY OPRACOWANIU ZAŁOŻEŃ I DOKUMENTACJI INWESTYCYJNYCH ORAZ MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE WYMOGÓW BHP, NADZÓR W OCENIE DOKUMENTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ W ODBIORACH TECHNICZNYCH NOWO BUDOWANYCH LUB MODERNIZOWANYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ INNYCH URZĄDZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WARUNKI BHP, NADZÓR NAD BADANIEM PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ ZACHOROWAŃ NA CHOROBY ZAWODOWE, PROWADZENIE INSTRUKTAŻU WSTĘPNEGO DLA NOWO PRZYJĘTYCH PRACOWNIKÓW, KONTROLA ZAOPATRZENIA PRACOWNIKÓW W ODZIEŻ OCHRONNĄ, ROBOCZĄ I SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ, PROWADZENIE REJESTRU WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ EWIDENCJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W TYM ZAKRESIE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POWYPADKOWEJ I NADAWANIE WŁAŚCIWEGO BIEGU POSTĘPOWANIU POWYPADKOWEMU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UPRAWNIENIA ZGODNE Z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW Z DNIA 02.09.1997 R W SPRAWIE SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY;WYNAGRODZENIE: 700ZŁ+WYSŁUGA LAT I PREMIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) opera.szczecin.pl
OPERA NA ZAMKU - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, załadunek i rozładunek towaru, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-KRYSTYNA BUKOWSKA - 2017-06-29 - Turek (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA M/K - od 2 500 PLN

jw.
Przedszkole nr 425 - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 500 PLN

Pełnienie zadań służby BHP
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 2 000 PLN

koszenie trawy, grabienie liści, nowe nasadzenia, praca na terenie województwa śląskiego
Centrum Prawne "ADREM" - Szkolenia i Doradztwo Radosław Skalski - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI ZASOBÓW - od 2 900 PLN

Wykonywanie czynności związanych z eksploatacja i utrzymaniem nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu eksploatacji nieruchomości, sporządzanie analiz realizacji rzeczowego i finansowego planu remontów i konserwacji nieruchomości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

POMOCNIK FRYZJERA - od 2 000 PLN

Praca w salonie fryzjerskim: fryzjerstwo damsko-męskie - pomoc fryzjerowi: przygotowanie podfarbowania, mycie głowy, nakładanie kosmetyków na włosy, prace porządkowe w salonie.
PUH Praxis Sebastian Dzedzyk - 2016-12-07 - Rędziny (śląskie)

MONTER ARMATURY - od 1 750 PLN

Monter armatury
"VALVEX" S.A. - 2015-12-21 - Jordanów (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - do 2 873 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej lub elektrycznej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-02-08 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 850 PLN

Sprzedawca - kasjer (Sklep Aligator) - branża spożywczo-monopolowa
Dorota Skrzypacz Doria - 2016-03-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 300 PLN

realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce, oferowanie klientom poroduktów bankowych
Credit Agricole Bank Polska S.A - 2018-04-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

KELNER/KA - od 2 500 PLN

obsługa klientów w restauracji
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR [O.KDR.110-1102-97/17] - od 3 000 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór, planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych, współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)