INSPEKTOR DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Gostyń oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/

Data publikacji: 2017-10-25

Lokalizacja: Gostyń (wielkopolskie)

Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocławska 45a, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostyń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostyń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Adres strony pracodawcy: www.krus.gov.pl

Ulica pracodawcy: Św. Marcin

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 25.10.2017

Oferta pracy ważna do: 08.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - do 2 000 PLN

obsługa linii produkcyjnej recyklingu folii
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH JANUSZ KWASEK W ŁAŃCUCIE - 2017-08-22 - Łańcut (podkarpackie)

HYDRAULIK - od 12,58 PLN

Hydraulik ( praca w Niemczech ) .
HERZOG Sp.z o.o.- Oddział w Koszalinie - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

sporządzanie wniosku o refundację kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników młodocianych, sporządzanie raportów kasowych, korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SORTOWACZ - od 10 PLN

Sortowanie świeżych owoców i warzyw przed mrożeniem
kontakt przez OHP - 2016-06-17 - Milejów (lubelskie)

INSPEKTOR W REFERACIE ROLNICTWA I GOSPODARKI GRUNTAMI - od 1 850 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)

INSPEKTOR ROBÓT SANITARNYCH - od 1 000 PLN

Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)

MURARZ - 2 000 - 2 600 PLN

Prace na różnych obiektach na terenie Bielska-Białej i okolic.
MONTABUD ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Irena Stryczek - 2016-05-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR MASZYN/SZLIFIERZ * - od 2 000 PLN

obsługa maszyn CNC,szlifowanie elementów metalowych
AKS Poland Sp.zo.o. - 2017-07-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNICA SPRZĄTAJĄCA - 1 387 - 1 850 PLN

prace porządkowe: sprzątanie biur;jedna osoba (3/4 etatu) praca w godz. 14-20 , druga pełen etat , praca w godz. 6-14- praca na Starówce, wynagrodzenie 1387 zł brutto (3/4) etatu, pełen etat, wynagrodzenie 1850 zł brutto
CLEAN WAY Duszyński Mariusz - 2016-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ R107/3675-1321/16 - od 1 850 PLN

przygotowywanie i obsługa imprez okolicznościowych
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 2 200 PLN

- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Termin składania dokumentów: 11.07.2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.6.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-06-27 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA - DOSTAWCA - od 12 PLN

praca przy rozwożeniu i dostarczaniu towarów takich jak mięso, gotowe dania i półprodukty, kontakt z klientem, rozliczanie należności.
CONTRAIN POLAND Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Belgia (Belgia)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralność; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-05-27 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowca
Simply Service sp.z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 20 PLN

wspieranie klientów w wyborze optymalnych dla nich rozwiązań, ustalanie i analiza potrzeby oraz oczekiwań klientów z Chin, a następnie na podstawie analizy dostępnych możliwości i rozwiązań, prezentacje klientom propozycji produktów, usług i technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE DOCHODÓW - 2 800 - 3 200 PLN

1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT WYDZ. REAL. UM. MIĘDZYNAR. + ST FP - 997,4 PLN

-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA - 3 300 - 3 600 PLN

Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów firmy; - doradztwo w zakresie świadczonych usług; - przygotowywanie ofert, umów i koordynacja ich realizacji; - nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy; - pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura Zarządu i innych działów; - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Giganto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Krasiejów (opolskie)

KIEROWCA KAT. C - od 3 400 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. C, uprawnienia kierowcyZakres obowiązków: transport krajowy materiałów przemysłowych
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY DAMIAN WOJTKOWIAK - 2018-07-26 - Bożacin (wielkopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 8219) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 500 PLN

stawianie ścian z materiałów murarskich , tynkowanie, ręczne i przy użyciu agregatu tynkarskiego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kwidzyn (pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE NADZORU TECHNICZNEGO - do 4 000 PLN

Nadzór techniczny w działalności zarządcy infrastruktury
Kopalnia Piasku Kotlarnia - Linie Kolejowe - 2018-06-22 - Kotlarnia (opolskie)

INSPEKTOR BHP - od 500 PLN

szkolenia BHP i praca nad bezpieczeństwem i higieną pracy
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2017-08-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

KELNERKA - od 1 850 PLN

kompleksowa obsługa konsumenta w zakładach gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 2 417 PLN

zgodny. praca w Linowie
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JÓZEFA WYBICKIEGO - 2018-08-23 - Linowo (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat