INSPEKTOR W DZIALE POŚREDNICTWA PRACY I USŁUG EURES Wyszogród oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE POŚREDNICTWA PRACY I USŁUG EURES
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Realizowanie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę sezonową cudzoziemców oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń.Praca w punkcie obsługi klienta w Wyszogrodzie, ul. Płocka 12 na I piętrze w godzinach 7.30- 15.30, w przypadku potrzeby pracodawcy praca w siedzibie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz z obsługą klienta. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich.
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Wyszogród (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 12, 09-450 Wyszogród, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizowanie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na pracę sezonową cudzoziemców oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń.Praca w punkcie obsługi klienta w Wyszogrodzie, ul. Płocka 12 na I piętrze w godzinach 7.30- 15.30, w przypadku potrzeby pracodawcy praca w siedzibie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz z obsługą klienta. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W DZIALE POŚREDNICTWA PRACY I USŁUG EURES
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszogród
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszogród
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.5. Wykształcenie wyższe.6. Minimum roczny staż pracy.II. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność pracy w zespole.2. Odpowiedzialność, komunikatywność.3. Predyspozycje do pracy związanej z obsługą klienta.4. Biegła znajomość obsługi komputera.5. Znajomość przepisów:- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzeń do ustawy, - ustawy kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy o ochronie danych osobowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany,2. Wypełniony kwestionariusz osobowy załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,3. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających wykształcenie,4. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających staż pracy (świadectwo/a pracy, zaświadczenie).5. Oświadczenie kandydata zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) własnoręcznie podpisane.Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie którego świadczona była praca za granicą. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 26 kwietnia 2019r. w Sekretariacie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1 ( I piętro, pok. 26) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09 - 400 Płock, ul. Kostrogaj 1 z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: inspektor w Dziale Pośrednictwa Pracy i Usług EURES.Załączniki do pobrania na BIP Starostwa Powiatowego w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 26.04.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociuKierowanie w zakresie efektywności gospodarowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 16.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2dd38e69d3ef3ddb7b231f4e3ae221cc
Podobne oferty pracy
Zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów, przygotowywanie warzyw i owoców (obieranie, krojenie), pomoc w wykonywaniu potraw zgodnie z poleceniem kucharza.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Uniejów (łódzkie)
Przyjmowanie, wydawanie, sortowanie towaru,kontrola stanów magazynowych,sortowanie paczek, kontrola przyjmowanego i wydawanego towaru, pakowanie i zabezpieczenie towaru. Umowa zlecenie na 3 lata - 20h tygodniowo. Zatrdunienie od lutego 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana godz. 7.00-13.003/4 etatuwynagrodzenie: 1586 zł+20% premii+wysługa lat
Jednostka Wojskowa 4226 (Druga Regionalna Baza Logistyczna) - 2018-04-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Mobilny Doradca Klienta pracuje na terenie swojego województwa i okolic. Z centrali firmy (Wrocław) otrzymuje zadania do wykonania w swoim rejonie. Mobilnemu Doradcy Klienta przekazywane są listy Klientów, z którymi Doradca winien się spotkać w ustalonym miejscu i o określonej godzinie, a następnie nawiązać współpracę z Klientem wypełniając niezbędne dokumenty. Klientem firmy jest osoba fizyczna, która zazwyczaj może spotkać się po godzinach swojej pracy, czyli w godzinach popołudniowych. Każdy Mobilny Doradca Klienta ma ustalony limit tygodniowy, którego realizacja wpływa na wypłacaną prowizję do wynagrodzenie podstawowego.
Arbiter S.A. - 2016-11-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków.Praca w godzinach 11:00-22:00.
Hotel "Klimek" SPA Klimek S.j. - 2018-09-21 - Złockie (małopolskie)
Praca przy kasie, towarowanie sklepu, obsługa działów: odpiek , owoce i warzywa.Dodatkowe świadczenia: karta Multisport, prywtana opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie. Umowa na czas określony, praca dwuzmianowa wg grafiku 6-23.możliwośc pracy w nepełnym wymiarze czasu pracykontakt z pracodawcą: adrian.solatycki (at) lidl.pl (w temacie wpisać: "ul. Muchoborska")
LIDL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie zoologicznym: sprzedaż zwierząt i akcesoriów, doradzanie klientom, opanowanie wiedzy potrzebnej na stanowisku, utrzymywanie porządku w sklepie oraz u zwierząt; praca w godz. 9-21 w systemie 12-godzinnym w CH Jantar Sklep Zoologiczny 4 Łapy; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9.00-11.30, telefoniczny w godz. 8-19
FIRMA HANDLOWA AG MA MACIEJ KLASICKI - 2016-08-25 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność układania papy termozgrzewalnej na dachach płaskich. Praca w delegacji- Opole, Wrocław. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Nysy.
KWINTO CONSTRUCTION PAWEŁ PODBORĄCZYŃSKI - 2018-08-01 - Nysa (opolskie)
kontrola warunkow pracy, przestrzeganie bhp, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń bhp, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu bhp
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koszenie terenów zielonych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OFI" K.A. MICHALISZYN SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej.- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników.- Przygotowanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców.- Prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami egzekucyjnymi.- Archiwizowanie dokumentów płacowych.- Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach.- Obsługa programu płacowego oraz Płatnik w zakresie płac.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowanie przedmiarów i kosztorysów; opracowanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno-użytkowych; wykonywanie odbiorów częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbiorów końcowych; wykonywanie rozliczeń i elaboratów zadań remontowych i konserwacyjnych; przygotowanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Gotowanie, pieczenie, dbanie o porządek w miejscu pracy, rzetelność, sumienność.
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż materiałów budowlanych, pilnowanie należności
Specbudowa.pl s.c. Maria Wasiak, Sylwia Częszczyk - 2016-06-06 - Zgierz (łódzkie)
Wykonywanie tynków cementowo wapiennych, montaż płyt kamiennych.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Łódź (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemów sygnalizacji pożaru, automatyki obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).Wersja rozszerzona oferty dostępna pod adresem: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_ttech_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)
Otwieranie i zamykanie placówki, utrzymanie czystości w pomieszczeniach przedszkola, pomoc podczas posiłków i wyjśc na zewnątrz budynku. Wynagrodzenie: 1780 zł brutto + premia + wysługa lat.Dwie zmiany, praca wg grafku w godz. 6:30-14:30, 10:00-18:00. Oferta dostępna w sali C, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 69 28.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 - 2018-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace konserwacyjne, przegląd, remont urządzeń dźwigowych.
P.R.U.H. WAREX Jerzy Wareliś - 2016-08-26 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykonywanie posadzek i izolacji systemem mechanicznym, wykonywanie podkładów pod różnego rodzaje posadzki. Praca na terenie woj. lubelskiego.
Usługi Ogólnobudowlane Daniel Matwiej - 2017-01-04 - Zamość (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
• monitorowanie stanu zdrowia podopiecznego• toaleta ciała podopiecznego, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, utrzymanie jej w czystości, pomoc w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych• podawanie leków, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych• zapobieganie odleżynom i stanom zapalnym skóry• przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety chorego• utrzymanie pomieszczeń chorego w czystości• wspieranie psychiczno-pedagogiczne, edukacyjno-terapeutyczne, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań chorego• pomoc w czynnościach domowych takich jak: pranie, sprzątanie, odkurzanie, robienie zakupów, płaceniu rachunków• pomoc w sprawach urzędowych (ZUS, NFZ, Urząd Skarbowy, bank, poczta)• towarzyszenie podczas wizyt lekarskich
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace manualne przy montażu, obsługa maszyn i urządzen przemysłowych
"ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Twardogóra (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Dąbie (lubuskie)
Rzowożenie towaru, przyjmowanie zleceń, wystawnianie faktur, przygotowywanie paczek do wysyłki
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOGDAN PAWŁOWSKI - 2016-09-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Gdynia (pomorskie)
Mechanika samochodów ciężarowych
AM - TRUCK MARIUSZ JÓZEFIAK - 2017-07-17 - Pamięcin (wielkopolskie)
wykonywanie napraw i przeglądow maszyn i urządzeń,prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu usuwania awarii
BRUK-BET SP. Z O.O. - 2017-01-24 - Będzin (śląskie)