INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACJI I WINDYKACJI Płock oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACJI I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie odwołań od decyzji, rozpatrywanie skarg i wniosków, prowadzenie zbiorów aktów prawnych, prowadzenie korespondencji w ramach listów do obywateli, prowadzenie ewidencji skarg do WSA, wznawianie postępowania administracyjnego.
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozpatrywanie odwołań od decyzji, rozpatrywanie skarg i wniosków, prowadzenie zbiorów aktów prawnych, prowadzenie korespondencji w ramach listów do obywateli, prowadzenie ewidencji skarg do WSA, wznawianie postępowania administracyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACJI I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 4 maja 2016r. w Sekretariacie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1 ( I piętro, pok. 26) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09 - 400 Płock, ul. Kostrogaj 1 z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Administracji i Windykacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie akt osobowych;- Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US;- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych;- sporządzanie przelewów;- Prowadzenie kartotek magazynowych.W czasie okresu próbnego (przez 3 miesiące) wysokość wynagrodzenia: od 2.100,00 zł brutto.
Wołowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wołowie - 2018-08-31 - Wołów (dolnośląskie)
Praca fizyczna na produkcji, nalewanie chemii gospodarczej.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2016-04-01 - Wiązowna (mazowieckie)
Sprzedaż w sklepie detalicznym
ARARAT Sp.z o.o. Szczecinek - 2018-01-22 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Obsługa oraz konserwacja maszyn czyszczących, organizacja pracy oraz znajomość procesów i technologii związanych z doczyszczaniem obiektów pobudowlanych (13 zł / godz. brutto - minimum 20 godzin pracy w tygodniu)
CLEANTIME W.Rogowski, A.Wrona s.c. - 2017-07-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- wykonywanie prac budowlanych przy użyciu maszyn i urządzeń bud.od stanu surowego do prac wykończeniowych- konieczna znajomość obsługi: zaginarki ZDZ ZG1300 M, falownicy elektrycznej WUKO 1006, gwoździarki dachowej NP45 RUFUS, zacieraczki elektr. 600 mm KREBER K-600ET, mieszarki elekt. BELLE PROMIX 1600E
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów sklepu
FIRMA PHU JASIEK Sp.j. - 2016-06-10 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Prace są zlecane na terenie całego województwa mazowieckiego, od Warszawy po Siedlce. Zleceniobiorca przemieszcza się pomiędzy budowami według ustalonych zleceń i harmonogramów. Możliwy jest transport z innymi osobami. Wynagrodzenie to stawka godzinowa i zależnie od budowy akord. Firma świadczy usługi budowlane na zewnątrz i wewnątrz przez cały rok. Oznacza to, że zleceniobiorca może spodziewać się zimą pracy na zewnątrz. Do ogólne zakresu należy m.in. pakowanie i rozpakowywanie samochodów transportowych, noszenie narzędzi, czyszczenie narzędzi, dbanie o porządek na budowie, przygotowanie zapraw budowlanych, robienie wykopów przy budowach, rozkładania i składanie szalunków i kondygnacji, udział w tzw. białym montarzu.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Łętów (mazowieckie)
-ksiegowanie dokumentów kosztowych,-rozliczanie dokumentów medialnych,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości wewnętrznej,-inne prace wynikające z bieżących potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
utrzymanie i naprawa taboru kolejowego w Sandomierzu i na terenie całego kraju
Zakład Inżynierii Kolejowej Sp. z o. o - 2018-07-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prace monterskie przy kotłach C.O. i zbiornikach solarnych
Przedsiębiorstwo Produkcyjne METALBET - 2018-08-27 - Osowa (świętokrzyskie)
Koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych oraz zadań remontowych dróg oraz na terenach będących w zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku; Uzgadnianie dokumentacji wykonywanej na zlecenie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie branży drogowej; Wydawanie warunków dotyczących przebudowy pasów drogowych będących w zarządzie ZIM realizowanych przez inwestorów zewnętrznych; Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7:30 -15:30); Szczegóły oferty pracy dostępne na stronie BIP www.zimslupsk.com w zakładce oferty pracy
ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W SŁUPSKU - 2016-02-05 - Słupsk (pomorskie)
ewidencjonowanie wpłat klientów banku, bankomatów oraz zasileń gotówkowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Katowice (śląskie)
obsługa magazynu
Renova sp. z o.o. - 2018-03-02 - Brzeziny (łódzkie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie miernictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie mierniczym, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa firm i budów w zakresie BHP (zgodnie z rozporządzeniem), wsparcie przy organizacji Dni Bezpieczeństwa.
TAM Justyna Pokładnik - 2018-08-02 - Chełmek (małopolskie)
montaż układów scalonych elektronik, projektowanie płytek, układów scalonych
PRZEDSIĘBIORSTWO "CIMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace konserwacyjno-naprawcze w budynkach mieszkalnych w zakresie ślusarstwa, dekarstwa oraz robót ogólnobudowlanych
SERWIS INSTALACYJNO-BUDOWLANY J.ŁATAK I WSPÓLNICY-SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa recepcji, obieranie telefonów, zarządzanie korespondencją mailową, przyjmowanie korespondencji oraz kurierów, obsług gości biura
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rajcza (śląskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2018-02-13 - Bytom (śląskie)
-Bieżąca konserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędzi (tłoczniki)-Kontakt tel. 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2018-03-21 - Tczew (pomorskie)
-prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do cudzoziemców (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia, tytułów wykonawczych oraz dokumentowanej sytuacji majątkowej); -prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonywaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu;-sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa;-prowadzenie cyklicznych kontroli księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zaplanowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka;-współpraca z pracownikami Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków w Przedszkolu.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BULOWICACH - 2018-04-04 - Bulowice (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- realizacja zleceń od klientów,- kontakt z klientem,- telefoniczna i mailowa obsługa klienta,- współpraca z innymi działami,- obsługa biura,- przygotowywanie zestawień,- udzielanie informacji klientom,- tworzenie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zgierz (łódzkie)
ręczna produkcja pierogów, sprzątanie stanowiska pracy;
MAŁA GASTRONOMIA KAZIMIERZ ROCZEŃ ZŁOTY KURCZAK - 2018-07-04 - Lublin (lubelskie)
nadzorowanie robót instalacji sanitarnych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Świdnik (lubelskie)
Rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów, planowanie środków fin na media i usługi komunalne, opracowanie dok do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sprawozdawczość w zakresie gosp komunalnej
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-11-17 - Zgierz (łódzkie)
Naprawa i serwisowanie maszyn do produkcji. Wymagane wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe i doświadczenie 6 miesięcy.
Dumat Sp. z o. o. - 2018-08-24 - Mysłowice (śląskie)
Montaż mebli, obsługa narzędzi stolarskich.
"EURO - IMAGE" Maciej Biernacki - 2016-04-04 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)