INSPEKTOR - STAŻ URZĘDNICZY Gdańsk oferta pracy Prokuratura Regionalna w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR - STAŻ URZĘDNICZY
Wynagrodzenie: 1 500 - 1 700 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.Szczegółowe informacje dot. konkursu na przedmiotowe stanowisko znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Rejonowej, w zakładce "oferty pracy".
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Prokuratura Regionalna w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Jagiellońskie 38, 80-853 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.Szczegółowe informacje dot. konkursu na przedmiotowe stanowisko znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Rejonowej, w zakładce "oferty pracy".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR - STAŻ URZĘDNICZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe ekonomiczne I-go stopnia,Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office - Word, Excel),Znajomość techniki pracy biurowej,Niekaralność i nieposzlakowana opinia,Pełna zdolność do czynności prawnych,Wymagania dodatkowe:oZdolności interpersonalne,oUmiejętność samokształcenia, oSumienność, obowiązkowość, dokładność, oUmiejętność analitycznego myślenia, oKomunikatywność.Zatrudnienie na 1/2 etatu, w zakresie godzi: 7.30-15.30.
Nazwa pracodawcy: Prokuratura Regionalna w Gdańsku
danePracodawcy_nip: 5833197265
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wały Jagiellońskie 38, 80-853 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.wniosek o dopuszczenie do konkursu, 2.kwestionariusz osobowy*,3.CV, 4.oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie,5.kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia,6.oświadczenie kandydata, że nie był karany i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych*,7.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.8.oświadczenie kandydata, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;*pliki do pobrania na www.gdansk.pa.gov.plDokumenty należy złożyć w Prokuraturze Regionalnej w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 38 lub przesłać pocztą w terminie do 30 czerwca 2020 r. ze wskazaniem sygnatury RP IV WO 1111.3.2020
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Wały Jagiellońskie
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82a123e3ae4e5ad487e846f9eaf83e76
Podobne oferty pracy
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią;- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-09-09 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie potraw wietnamskich, przygotowywanie, gotowanie podstawowych dań wietnamskich, dbanie o czystość w kuchni i w barze, obsługiwanie klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)
Sporądzanie umów, obsługa mieszkańców
RSM Bawełna - 2020-02-11 - Łódź (łódzkie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-05-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:- ustawa o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych,- pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – SpożywczychZapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli- weryfikacja dokumentacji- pobieranie i ocena próbek do kontroli
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
Spełnienie wymagań kwalifikacyjnych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997.109.704 ze zm.).
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2020-01-28 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca polega na oczyszczaniu fundamentów z reszty ziemi itp, następnie zagruntowanie i konserwacja betonu odpowiedznimi środkami. Sporadycznie trafia się montaż konstrukcji stalowej na poz 0.
Arkadiusz Jackowski "ARTEL" - 2019-08-07 - Bełchatów (łódzkie)
szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
Liczenie asortymentu sklepowego oraz magazynowego za pomoca skanera elektronicznego.
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-06-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego,- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej,- wykonywanie dodatkowych czynności w formie sporządzania dokumentacji wewnętrznej np. notatki służbowe pod nadzorem koordynatora zespołu kontrolnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Stylizacja paznokci żelowych ,stylizacja paznokci hybrydowych,manicure ,manicure Japoński,pedicure mile widziane przedłużania rzęs. Praca w godz 10-18 lub 9-17
Virgin - Salon Urody i Rehabilitacji - 2018-02-07 - Opole (opolskie)
obsługa koparki jednonaczyniowej, prace na terenie woj. dolnośląskiego
FIRMA WIELOBRANŻOWA SOW-POL SOWIECKI ŁUKASZ - 2020-03-04 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie gładzi, docieranie, gruntowanie, malowanie, wykonywanie zabudowy z płyt g-k (praca: województwo mazowieckie, kujawsko-pomorskie, łódzkie).
GLOBAL SYSTEMS Marcin Balcerzak - 2016-10-05 - Gostynin (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Guzowatka (mazowieckie)
Młodszy sprzedawca
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie Inspektora Nadzoru w sprawach związanych z przygotowywaniem projektów, odpowiednich na pisma wykonawcy robót, opracowaniem Raportów Konsultanta, rozliczeniem robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, realizacją umowy pomiędzy Konsultantem a Zamawiającym.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej w markecie spożywczymUtrzymanie porządku na miejscu pracySporządzanie raportów kasowych
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie wyższepedagogika specjalna - terapia pedagogiczna - oligofrenopedagogikaopieka nad dziećmi ze szczególnymi wymaganiami pedagogicznymiwynagrodzenie: 2430 zł brutto
Publiczne Przedszkole w Czekanowie - 2018-09-04 - Czekanów (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji bhp
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; przeprowadzanie szkolenia wstępnego ogólnego wszystkich nowozatrudnionych pracowników oraz kadrę zawodową
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-02 - Świętoszów (dolnośląskie)
Stała kontrola lustra wody wśród kąpiących pod kątem bezpieczeństwa oraz utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 149 - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
- kontrola jakości,- praca przy maszynach,- praca przy komputerze.Umowa o pracę tymczasową.Praca w systemie duwzmianowym.Przewidywany okres zatrudnienia: 18 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Koszenie trawników, zakładanie, pielęgnacja terenów zieleni. Praca na terenie Słupska i okolic. Okres wykonywania umowy 01.03-31.10.2018. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Tomasz Stenka "OGRODNIK" - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)