INSPEKTOR NADZORU DS INSTALACJI SANITARNYCH CO I GAZ Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS INSTALACJI SANITARNYCH CO I GAZ

Wynagrodzenie: od 4 300 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór i kosztorysowanie

Data publikacji: 2018-10-05

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Nadzór i kosztorysowanie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU DS INSTALACJI SANITARNYCH CO I GAZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inspektor sanitarny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: budowlane- sanitarne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: Budownictwo

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zawodzie . Miejsce wykonywania pracy : Gdynia ul. Helska 8. Kontakt z działem kadr.

Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, aktualne uprawnienia budowlane specjalność instalacje sanitarne, świadectwa pracy, dyplom potwierdzający wykształcenie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Helska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor sanitarny

Data dodania oferty pracy: 07.10.2018

Oferta pracy ważna do: 05.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 500 PLN

wykonywanie prac na stanowisku - pomocnik piekarza - możliwość przyuczenia do zawodu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM"w Lubsku - 2018-03-19 - Lubsko (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Zarzecze (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY-WULKANIZATOR - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, możliwość nadgodzin; wynagrodzenie 2400 zł brutto+premia
Wulkanizacja DELON SERWIS 2 S.C.- Danuta Jańczyk, Zbigniew Jańczyk - 2017-06-30 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - 2 600 - 2 900 PLN

Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi,2) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do Biura Obsługi Interesantów,3) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,4) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie,5) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów,6) przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,7) pisanie pism związanych z udziałem Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza w konferencjach, naradach i spotkaniach,8) prowadzenie centralnego rejestru kontroli zewnętrznych,9) prowadzenie rejestru służbowych delegacji krajowych i zagranicznych (wystawianie, ewidencjonowanie),10) koordynowanie wszelkich spraw związanych z pobytem w delegacjach służbowych (rezerwacja terminów, miejsc itp.),11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sal narad Urzędu,12) prowadzenie rejestru kluczy,13) prowadzenie rejestru pieczęci,14) odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sekretariacie. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym mieszczącym się w przedziale od 2600 zł do 2900 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 1 750 PLN

Prace pomocnicze przy przygotowywaniu i wysyłce materialów reklamowych dla Klientów. Umowa zlecenie od zaraz na okres 1 m-ca.
COLOURS FACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ - od 2 200 PLN

Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR-INFORMATYK - od 2 700 PLN

obsługa informatyczna i utrzymanie ciągłości pracy stanowisk wyposażonych w komputery ,drukarki i urządzenia MFP , konfiguracja środowisk Microsoft Windows 10, Windows 2016 Server, Active Directory
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie - 2018-09-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Przeprowadzanie czynności magazynowych związanych z przechowywaniem materiałów produkcyjnych oraz ich wydawaniem na linię produkcyjną.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH- DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH MIASTA KATOWICE - 2 800 - 3 360 PLN

- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 3360 zł brutto- płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 15 PLN

Do uzgodnienia
Stanisław Stec - 2018-02-08 - Sanok (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
ZHU EKO ROCZEK DARIUSZ - 2016-08-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków w restauracji
EDEN BIS Andrzej Osiecki, Zbigniew Mazur Sp. J - 2017-08-22 - Dąbcze (wielkopolskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH - od 1 850 PLN

Załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Topole (pomorskie)

INSPEKTOR TUN(TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI) - od 2 500 PLN

Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sulechów (lubuskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 15 PLN

ZABEZPIECZANIE DETALI PRZED LAKIEROWANIEM, PRZYGOTOWYWANIE DETALI DO SPAKOWANIA, PAKOWANIE GOTOWYCH WYROBÓW
"Galwanizeria-Radmor" sp. z o.o. - 2018-11-20 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - 3 500 - 5 000 PLN

Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU DS. KSIĘGOWOŚCI. - od 12 000 PLN

Zarządzanie zespołem ds. Księgowości, efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie standardów księgowych ABB, uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe, kontakt z pozostałymi kierownikami oraz klientami, współpraca z wewnętrznymi działaniami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 150 PLN

Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych znajdujących się w firmie
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2017-06-12 - Będzymin (mazowieckie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Usługi z zakresu fryzjerstwa damskiego i męskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Sanok (podkarpackie)

LEKARZ - od 1 974 PLN

Wykonywanie badań serologicznych (szczegóły na stronie www.rckik.pl BIP zakładka praca)
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2018-06-14 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH - od 3 500 PLN

Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznychGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plsala B
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DO SPRAW ELEKTRYCZNYCH - od 2 580 PLN

kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)

STRAŻNIK - do 1 850 PLN

Ochrona obiektów na terenie Chojnowa, Legnicy, Dobrzejowa
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-08-25 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS.TECHNICZNO-INSTALACYJNYCH - 2 500 - 3 500 PLN

Wykształcenie: średnie; uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania; znajomość programu do kosztorysowania; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru technicznego nad funkcjonowaniem urządzeń i instalacji gazowych, c.o.; wod.kan; p.poż; dokonywanie przegądów instalacji; udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji instalacji; odbiory remontów; prowadzenie dok. technicznej; nadzór nad pracami konserwacyjnymi i instalacyjnymi; obsługa radiowego systemu monitorowania wodomierzy i dokonywanie odczytu; realizacja całokształtu spraw technicznych; miejsce pracy: Knurów
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-10-22 - Knurów (śląskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 3311) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-25 - Kartoszyno (pomorskie)