INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU Wołów oferta pracy Starostwo Powiatowe w Wołowie

Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU

Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl

Data publikacji: 2017-08-31

Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wołowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:1) obywatelstwo polskie,2) wykształcenie wyższe na kierunkach lub/i specjalizacjach : ekonomicznych, zarządzania, marketingu lub wyższe wykształcenie plus studia podyplomowe o specjalnościach z zakresu unii europejskiej, zarządzania projektami europejskimi, rozwoju regionalnego i funduszy strukturalnych, zarządzanie i ewaluacja projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,3) Minimum 3 letni staż pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,7) nieposzlakowana opinia, 8) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,9) dobra znajomość ustaw: ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym,10) biegła znajomość obsługi komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Mile widziana znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów El-dok lub innego,11) doświadczenie w zakresie prowadzenia księgowości (w tym mile widziane doświadczenie w księgowości budżetowej)Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:1) znajomość Programu Finansowo Księgowego VULCAN,2) obowiązkowość, samodzielność,3) umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole,4) umiejętności analityczne.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Wołowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Adres pracodawcy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata + CV.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.powiatwolowski.pl/sprawa-do-zalatwienia/391/kwestionariusz .3) Kserokopia dokumentów potwierdzających:- wymagane wykształcenie,- wymagany staż pracy (świadectwa pracy względnie zaświadczenia potwierdzające aktualne zatrudnienie), inne, odbycie szkoleń, kursów itp.4) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Wołowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016r., poz. 922 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne.8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres Starostwa ( pl. Piastowski 2 56-100 Wołów) z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale FB" w terminie do dnia 08.09.2017r. do godz. 15.45Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru, prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwolowski.pl) i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2, I piętro obok pok. Nr 22.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wołowski

Gmina pracodawcy: Wołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wołów

Ulica pracodawcy: Pl.Piastowski

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2017

Data dodania oferty pracy: 31.08.2017

Oferta pracy ważna do: 08.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR BHP - od 3 000 PLN

Obsługa firm i budów w zakresie BHP (zgodnie z rozporządzeniem), wsparcie przy organizacji Dni Bezpieczeństwa.
TAM Justyna Pokładnik - 2018-08-02 - Chełmek (małopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 800 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości, kadr, płac.Znajomośc programów: płatnik, Ramzes oraz biegła obsługa programów: WORD, OPEN OFFICE, LIBRE OFFICE, EXEL.
RYŃSKIE STOWARZYSZENIE INTEGRACJI PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "DAR SERCA" - 2017-06-08 - Ryn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DO SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ET. - od 2 200 PLN

zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2017-02-02 - Bogdanka (lubelskie)

MAGAZYNIER DZIAŁU PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i wydawanie surowców na stan, wydawanie gotowych produktów. Wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie zestawień do rozliczenia z działem księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-20 - Wyszków (mazowieckie)

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR (DS. DOKUMENTACJI KADROWEJ FUNKCJONARIUSZY) W REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA / PIZZER - od 3 000 PLN

przygotowywanie posiłków
Pokoje Gościnne i Pizzeria Jolanta Omiatacz - 2018-01-15 - Milówka (śląskie)

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR (KONKURS: O.KDR.110-1102-159/15) - od 3 000 PLN

- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 1 873,84 PLN

rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR KONTROLI FINALNEJ - do 2 400 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK GASTRONOMII - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy; kontakt z pracodawca osobisty i telefoniczny w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
PUH "UST-RYB" Henryk Padewski - 2016-04-13 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT
ZANAR Zakład Narzędziowy Spółdzielczy Ośrodek Zaplecza Tech. - 2016-06-01 - Kańczuga (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

Rejestracja osób przybyłych na posiedzenie, kserowanie dokumentacji medycznej dostarczonej na posiedzenie, koordynowanie przemieszczaniem się osób przybyłych na posiedzenie, udzielanie im właściwej informacji, drukowanie na bieżąco niezbędnych druków, zakładanie i zamykanie teczek z aktami spraw
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Polkowice (dolnośląskie)

STAŻ/RPO + N/ - DORADCA DO SPRAW RYNKU NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

pozyskiwanie nowych nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

Produkcja wyrobów cukierniczych.
RYSZARD KRAUSE Królewiczanka Piekarnia - Cukiernia - 2016-10-05 - Kamienica Królewska (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 900 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT - TECHNIK SYMULACJI MEDYCZNEJ - 3 500 - 4 300 PLN

- Wykonywania prac w charakterze technika symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta poprzez:a. udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych, b. nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, modeli szkoleniowych i ambulansu.,c. dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych,d. podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 3500 - 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie medyczne w zawodzie asystentki/higienistki stomatologicznej. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR DO PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W KOLE - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.bip.krus.gov.pl w zakładce: Praca w KRUS.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/REGIONALNY POZNAŃ - 2017-09-07 - Koło (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DO 3,5 TON - od 1 850 PLN

Załadunek i wyładunek towaru; przewóz rzeczy.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Owiesno (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. DRÓG - od 4 200 PLN

Prowadzenie całokształtu prac związanych z zajęciem pasa drogowego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego, przygotowywanie decyzji admnistracyjnych na: lokalicację zjazdów z dróg publicznych, lokalizację w pasie drogowym urządzeń związanych i niezwiązanych z zarządzaniem drogami, prowadzeniespraw związanych z obsługą płatnych miejsc parkingowych.
Sekcja Dróg Miejskich - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

Wykonywanie robót brukarskich: układanie kostki brukarskiej. Miejsce wykonywania pracy: Łódź oraz wg zleceń.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)

KONSULTAT HR - do 2 488 PLN

Wymagana jest znajomość języka angielskiego i ukraińskiego w stopniu bardzo dobrym, pracownik będzie zajmował się prowadzeniem projektów rekrutacyjnych w branży IT, analiza profili kandydatów pod kątem wymagań, aktywnym powiększeniem bazy kandydatów, umawianie rozmów, obsługą klientów zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z wyznaczonymi standardami.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt elektronicznyOferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK SPRZEDAWCY - 997,4 PLN

NAUKA: OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, OBSŁUGI KLIENTA, UKŁADANIA TOWRÓW NA PÓŁKACH.
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Sompolno (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

1.Prowadzenie prac administracyjno-biurowych związanych z zakresem działalności oddziałów 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników powierzonych oddziałów. 3.Prowadzenie ewidencji i nadzór nad obiegiem dokumentów służbowych w powierzonych oddziałach. 4.Przygotowywanie, kompletowanie, wysyłanie oraz ewidencja dokumentów służbowych związanych z działalnością powierzonych oddziałów. 5.Sporządzanie odpowiednich wykazów, analiz i raportów z działalności powierzonych oddziałów w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień. Praca od pn-pt 7:00-15:00. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce
MIFAMA OPA CARBO SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Mikołów (śląskie)

KIEROWCA CE - od 8,84 EUR

Załadunek i transport drzewa z lasu
Holztransport Daniel Krug - 2017-10-27 - Niemcy (Niemcy)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

Obróbka elementów ze stali.
OBRÓBKA STALI I METALI KOLOROWYCH MICHAŁ NIEMYT - 2016-10-25 - Kopanki (wielkopolskie)


Wybierz powiat