DORADCA KLIENTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: DORADCA KLIENTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DORADCA KLIENTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI (J. RUMUŃSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące: znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków; kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim; przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy; możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. DK/R/2017
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 20.07.2017
Oferta pracy ważna do: 02.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z
"TRANS-PRESS" Wojciech Szczygłowski - 2016-03-11 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- min. rok doświadczenia w sprzedaży w placówce bankowej- skuteczność w działaniu poparta sukcesami sprzedażowymi- nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami- orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych- rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów- znajomość produktów bankowości detalicznej - doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów- umiejętność efektywnej pracy w zespole- wykształcenie min. średnie
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Telefoniczna obsługa połączeń wychodzących, oferowanie usług kredytowych i ubezpieczeniowych.
Contact Center sp. z o.o. - 2017-09-08 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługa klientów banku, sprzedaż usług bankowych
PKO Bank Polski Oddział I w Słubicach - 2016-08-05 - Słubice (lubuskie)
sprzedaż produktów i usług w sklepie RTV/AGD, obsługa klienta, przygotowanie ekspozycji
Neonet S.A. - 2017-12-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Naprawa i serwis wózków widłowych oraz podnośników koszowych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w odziałach firmy w Bielsku-Białej (1os.), Skoczowie (1 os.) lub Tychach (1 os).
MOVINCAR POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Milicz (dolnośląskie)
Praca w salonie optycznym - CH TESCO, ul. Pojezierska w charakterze doradcy klienta. Praca w systemie dwuzmianowym w przedziale czasowym 09:00-20:00. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedaży, prowadzenie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenie rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
M.J.M Nieruchomości Sp. z o. o. - 2017-03-27 - Brzeg (opolskie)
Pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących produkcji rolniczej oraz zarządzanie gospodarstwem rolnym w warunkach gospodarki rynkowej
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Stromiec (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu AGD/RTV, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Terg S.A. - 2017-11-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
1. Prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych z zakresu poradnictwa zawodowego. 2. Organizacja spotkań z pracodawcami na terenie Wrocławia. 3. Towarzyszenie uczestnikom podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz podczas nabywania umiejętności społecznych i zawodowych. 4. Promocja działań i wydarzeń organizowanych przez WCI w lokalnym środowisku oraz w mediach społecznościowych. 5. Prowadzenie odpowiednich rejestrów związanych z wypracowaniem efektu zatrudnieniowego. 6. Wypracowanie efektu zatrudnieniowego - minimum 20%. 7. Prowadzenie rejestrów związanych z obecnością uczestników na zajęciach. 8. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wspracia przewidzianych w zadaniu. 9. Koordynacja zajęć reintegracji zawodowej odbywających się u pracodawców. 10. Ścisła współpraca z kadrą projektu, zwłaszcza w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników. 11. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Doradca zawodowy we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 28 czerwca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów banku (kredyty, karty kredytowe, konta, lokaty), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie umów kredytowych.
Makowski Maciej Salemax - 2016-06-17 - Radlin (śląskie)
obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa klienta w branży turystycznej w j. niemieckimrozwiązywanie problemów i zapytań klientow poprzez obslugę połaczeń przychodzacych, wiadomości email oraz czatów.udzielanie pomocy klientowi w zaplanowaniui dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta , które zapewni mu pełną satysfakcję przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu efektywności i jakości pracy- dostarczanie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcje klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż telefonów i akcesoriów GSM, przyjmowanie telefonów do napraw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów; indywidualnepodejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie zespołuprofesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępnośćtowarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie..Praca w godz. 6-14/14-21
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Opole (opolskie)
- telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych, - sporządzanie skutecznych zamówień o świadczenie usług telekomunikacyjnych, - budowanie pozytywnych relacji z klientem, - realizacje planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
Analizowanie potrzeb klienta; analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw; przygotowywanie ofert dla klienta; doradztwo i pomoc w wyborze odpowiedniego produktu; budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Doradzanie klientom
kontakt przez OHP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych (kredyty, karty kredytowe, konta, lokaty itp.), bieżąca obsługa operacyjna Klientów w placówce bankowej. Prac w godzinach 09.00-17.00 od poniedziałku do piątku.
Salemax Maciej Makowski - 2015-12-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa klienta w oddziale,- sprzedaż usług finansowych oferowanych przez firmę,- monitoring spłacalności klientów,- dokonywanie wpłat/wypłat gotówki klientom.
Capital Service S.A. - 2016-04-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
WYPIEK CIAST,KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA JEST WYMAGANA
HIPERMARKET E.LECLERC - 2017-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Doradca klienta
Pośrednictwo Finansowe Anna Zych - 2016-07-07 - Maków Podhalański (małopolskie)
Rozmowy z Klientami, doradztwo, prezentacja mebli. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty.
Sklep Meblowy MEBLE NA OKOPOWEJ Gauer, Głód s.c. - 2016-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta na kasach samoobsługowych i tradycyjnych, wykładanie towaru zgodnie z planem sklepu, odpiek pieczywa, sprzedaż mięsa i wędlin na ladach
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kluczbork (opolskie)
sporządzanie umów, wystawa towarów, dbałość o czystość lokalu, wystawianie aukcji internetowych oraz wycena towarów, dbałość o ekspozycje.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Karambola Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Pleszew (wielkopolskie)