ASYSTENT(KA) BIURA ZARZĄDU Milanówek oferta pracy Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o.
Stanowisko: ASYSTENT(KA) BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu zarządu. Prowadzenie terminarza zarządu. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna interesantów. Prowadzenie korespondencji zarządu. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Dbanie o bieżące zaopatrzenie i wizerunek spólki. Nadzór nad sprawami kadrowymi spółki. Współpraca z ZUS. Kontrola obecności i przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników. Nadzór nad prowadzonymi przez spółkę postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych. Prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów w sprawie prowadzonych spraw. Współpraca z iinymi pracownikami przedsiębiorstwa. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zakresem zadań na zajmowanym stanowisku.
Data publikacji: 2016-02-22
Lokalizacja: Milanówek (mazowieckie)
Pracodawca: Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu zarządu. Prowadzenie terminarza zarządu. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna interesantów. Prowadzenie korespondencji zarządu. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Dbanie o bieżące zaopatrzenie i wizerunek spólki. Nadzór nad sprawami kadrowymi spółki. Współpraca z ZUS. Kontrola obecności i przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników. Nadzór nad prowadzonymi przez spółkę postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych. Prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów w sprawie prowadzonych spraw. Współpraca z iinymi pracownikami przedsiębiorstwa. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zakresem zadań na zajmowanym stanowisku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT(KA) BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milanówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milanówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia(, mile widziane studia podyplomowe z zakresu prawa lub administracji.3-letni staż pracy (w tym prowadzenie spraw kadrowych), doświadczenie w przygotoywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Umiejętność: dobrej organizacji pracy, budowy relacji z klientem, pracy w zespole, zarządzania stresem, analityczne, planistyczne, obsługi pakietu Ms Office.
Nazwa pracodawcy:
Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Milanówek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milanówek
Ulica pracodawcy: Spacerowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administrowanie baz danych
Newcold sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)
montaż konstrukcji, urządzeń, podzespołów i maszyn
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tarpol Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsluga klientów, przygotowanie produktów do sprzedaży, inwentaryzacje
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i segregownaie dokumentów pod względem formalnym, prowadzenie spraw kadrowych firmy - zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, praca na programie Optima, reprezentowanie firmy w sprawach biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Grybów (małopolskie)
- Prace kameralne w CAD (program komputerowy), prace polowe: weryfikacja przygotowanych i opracowanych danych z CAD w terenie. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe min. 6 msc, umiejętność obsługi programu CAD oraz komputerowych pakietów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)
Pomoc w: realizowaniu planów sprzedażowych firmy poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami biznesowymi i pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentów kadrowo płacowych, uzupełnianie teczek osobowych, selekcja aplikacji. Wymagana obsługa komputera, znajomość programu OFFICE w szczególności Excel. Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Mysłowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
CREOCONCEPT - TOMASZ RYBKA - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, kupno-sprzedaż walut obcych.Wynagrodzenie 2500,00 - 3500,00 zł NETTO.Miejsce pracy to Okmiany/ Krzywa/ Szczytnica.Praca w godzinach 7-19, 19-07.
Obsługa i Pośrednictwo Finansowe Plus Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-11-04 - Krzywa (dolnośląskie)
Opracowywanie analiz zaawansowania finansowego konstruowanych stacji, rewizja kalkulacji ofertowych maszyn, przygotowywanie preliminarzy cost unitów projektowych, kontrola i uaktualnianie partycypacji godzinowej cost unitów, przygotowywanie i aktualizacja budżetów dla poszczególnych projektów, tworzenie harmonogramów transakcyjnych stacji sporządzanie dashboardów analitycznych, analiza i obróbka statystyczna danych materiałowych, optymalizacjia funkcjonowania zestawień finansowych, opracowywanie prognoz projektowych, monitorowanie wykorzystania budżetów poszczególnych cost unitów.
NOWA TEPRO SP. Z O.O. - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza cen rynkowych, zanaliza konkurencji, praca z danymi analitycnzymi, raportowanie.
ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski - 2016-10-13 - Niepołomice (małopolskie)
praca dydaktyczno - wychowawcza oraz opiekuńcza w grupie przedszkolnej; praca na trzy zmiany - od 6.30 do 14.30; od 7.30 do 15.30; od 9.00 do 17.00
Fundacja "Naszej Szkole" - 2018-01-04 - Świdnica (dolnośląskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencje przychodów ryczałt, rejestry Vat, sporządzanie listy płac
Usługi Rachunkowe- Niszczenie Dokumentów Katarzyna Skowrońska-Pelon - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
praca przy obróbce drewna opałowego, cięcie, łupanie, układanie drewna
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie korespondencji, umawianie spotkań, wykonywanie telefonów (język wietnamski potrzebny do kontaktu z pracodawc, pracownikami oraz klientami pochodzenia wietnamskiego)
AS Nieruchomości Tri Tue Dao - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela w klasie integracyjnej.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
"COLOSSEUM"PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Uczestniczenie w projektowaniu projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie dróg.
Zamojska Dyrekcja Inwestycji "ZDI" sp. z o.o. . - 2015-12-02 - Zamość (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
x
STOMATOLOGIA I MEDYCYNA TOKAJUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
asystowanie przy zabiega stomatologicznych
NZOZ PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA- EWADENT - 2016-01-21 - Konin (wielkopolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa systemu komputerowego STORELINE, praca w sklepie ze stanerem
TESCO Polska Sp. z o.o - 2016-09-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
Sprzątanie basenu po zamknięciu, czyszczenie kafli specjalną maszyną myjącą, czyszczenie kratek wokół basenu.
LOBO Sp. Z o. o. Sp. K. - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)