ASYSTENT RODZINY Przesmyki oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 075 PLN

Zakres obowiązków: Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-16.00.

Data publikacji: 2016-06-23

Lokalizacja: Przesmyki (mazowieckie)

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-16.00.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 075 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przesmyki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przesmyki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 075 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Data zakończenia pracy: 31.12.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent rodziny

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy z rodzinami przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej i prowadzenia gospodarstwa domowego. Samodzielność, zaangażowanie, cierpliwość i odpowiedzialność w pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Adres pracodawcy:
11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Godziny : 08.00-16.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: siedlecki

Gmina pracodawcy: Przesmyki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Przesmyki

Ulica pracodawcy: 11 Listopada

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 23.06.2016

Oferta pracy ważna do: 15.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ANALITYKA FINANSOWEGO - od 4 500 PLN

zarządzanie skrzynką mailową Zespołu Finansowego,bieżące wsparcie Zespołu Finansowego (fakturowanie, kontrola należności, windykacja, analiza cenowa),•sporządzanie zestawień, raportów, analiz na potrzeby Zespołu Finansowego,zapewnianie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Poznań (wielkopolskie)

SZKUTNIK - od 2 000 PLN

przyuczenie do zawodu szkutnik
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Żalno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 300 PLN

obsługa beneficjenów, obsługa biura, obsługa projektów,godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

przygotowanie dokumentacji technicznych,opracowanie rysunkow technicznych,przygotowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1386 - od 15 PLN

asystowanie przy zabiegach, przygotowanie gabinetu do pracy, strerylizacja narzędzi, ustalanie wizyt pacjentom,dbanie o czystość miejsca pracy,
"Stomatologia dla uśmiechu" Paulina Drozdowska - 2017-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI 1326 - od 1 850 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wilków (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Częstochowa (śląskie)

KSIĘGOWY - od 2 900 PLN

kontrola i księgowanie dokumentów, sporządzanie i rozliczanie deklaracji VAT, księgowanie wyciągów bankowych
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI (WARSZAWA-WILANÓW) - od 2 400 PLN

wystawianie faktur zakupowych, archiwizowanie oraz segregacja dokumentów, tworzenie grafików pracy oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ - od 2 100 PLN

Przygotowywanie surowców do produkcji, wytwarzanie ciast na różne rodzaje pieczywa, formowanie kęsów ciasta i prowadzenie ich rozrostu, obsługa maszyn i urządzeń występujących w piekarni, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 860 PLN

prace związane z wykonywaniem zawodu asystent geodety - pomiary
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Żarki (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - KOSZTORYSANT - 997,4 PLN

- projektowanie budynków, kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Starachowice (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS SPRZEDAŻY I MARKETINGU Z JĘZYKIEM PORTUGALSKIM - 3 500 - 4 500 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I RELIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PORTUGALII I POLSKI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU O KRAJE PORTUGALSKOJĘZYCZNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK NEGOCJACJI, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA NA STANOWISKU OBSŁUGI KLIENTA LUB W DZIALE ROZWOJU RYNKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA PORTUGALSKIEGO
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA - od 1 850 PLN

Rejestr i wprowadzanie do sytemu faktur, przygotowywanie dokumentów do przetargów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- proste czynności księgowe i kadrowe;- praca w systemie IBIZNES;- nadzór nad prawidłowością wystawianych dokumentów;- współpraca z biurem księgowym;- zarządzanie stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 700 PLN

Asystowanie w zabiegach i leczeniu stomatologicznym
NZOZ Przychodnia Lekarska "Vena" - 2017-10-24 - Mstów (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

analiza dokumentacji technicznej,wykonywanie obliczeń tachimetryczne
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTEM - od 2 500 PLN

•Praktyczna umiejętność tworzenia harmonogramów •Nadzór nad harmonogramami•Nadzór nad budżetami •Wykonywanie zadań zleconych w ramach zarządzania projektami w organizacji•Uczestnictwo w wizjach lokalnych
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT MUZEALNY - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT (KA) ZARZĄDU - od 1 850 PLN

obsługa biura Zarządu, wsparcie Zarządu firmy, obsługa kontrahentów, gości, współpracowników w tym zagranicznych, zarządzanie dokumentacją firmy, zarządzanie wyjazdami służbowymi, salami konferencyjnymi, telefonami służbowymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Lewickie (podlaskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENTKA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - do 16 PLN

- asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, - utrzymanie w czystości gabinetu, - przygotowanie narzędzi do pracy, - rejestracja pacjentów. Praca w godz.: 13:30-21:00, 3/4 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 850 894, e-mail: zagga (at) interia.pl
MAŁGORZATA MILEWSKA "MILDENTAL" - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 021 PLN

Wykonywanie czynności opiekuńczo wychowawczych wyłącznie pod kierunkiem nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze lub opiekuńcze: przestrzeganie zasad i przepisów BHP i ochrony p. poż. w zakresie czynności opiekuńczo wychowawczych w stosunku do dzieci, przewidywanie i unikanie zagrożeń związanych z przebywaniem dzieci w szkole, rozpoznawanie potrzeb dzieci, reagowanie na potrzeby dzieci, nawiązywanie przyjaznego kontaktu z dziećmi, respektowanie i szanowanie praw dzieci, wykonywanie czynności pielęgnacyjno higienicznych, ułatwianie dzieciom funkcjonowanie w grupie rówieśniczej, rozpoznawanie symptomów dziecka krzywdzonego. 2. Realizacja działań w procesie wychowawczo dydaktycznym pod nadzorem nauczyciela: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych, realizowanie działań zgodnie z planem, przygotowywanie pomocy do zabaw i zajęć dydaktycznych pod nadzorem nauczyciela, opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów, wycieczek oraz zajęć świetlicowych, zapewnienie dodatkowej i wszechstronnej pomocy uczniom ze słabszymi osiągnięciami szkolnymi, przeprowadzanie, wspólnie z nauczycielem, procedury na wypadek zagrożenia, współpraca z nauczycielem w zakresie realizacji planu zajęć, komunikowanie się w środowisku pracy i odbieranie poleceń przełożonych, zachowanie dyskrecji w zakresie informacji dotyczących dzieci.
Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Stefana Żeromskiego - 2016-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Czynna asysta lekarzowi dentyście, przygotowywanie stanowiskapracy, prowadzenie dokumentacji, praca w godz. 8-15/14-21
NZOZ AMBASADA UŚMIECHU S.C. - 2016-03-07 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat