ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: /
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: /
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent nauczyciela przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2019
Data zakończenia pracy: 30.01.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent nauczyciela przedszkola
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?149e305a764851403acb23be568d9fa7
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie gabinetu do przyjmowania pacjentówprowadzenie dokumentacji medycznejasysta lekarza
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sekretraiatu, obsługa biezących spraw administracyjno-biurowych
Kancelaria Prawno-Detektywistyczna Stanisław Szafran - 2018-01-25 - Słubice (lubuskie)
Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie zabaw i zajęć, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa osób niedosłyszących, sprzedaż apartów słuchowych w oddziale Mława, zapisywanie wizyt w kalendarzu spotkań
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-09-27 - Mława (mazowieckie)
• rekrutacja uczestników projektu;• promocja prowadzonych przedsięwzięć projektowych;• ewaluacja i monitoring realizowanych działań projektowych;• prowadzenie dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach powierzonego stanowiska pracy;• pomiar wskaźników projektu;• koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań w ramach powierzonego stanowiska pracy;• weryfikacja dokumentacji zgłoszeniowej;• utrzymywanie kontaktów z klientami/wykonawcami i podwykonawcami;• przygotowywanie raportów z działań projektowych m.in. szkoleniowych;• logistyka działań projektowych; • archiwizacja dokumentacji projektowej;• nadzór nad poprawną realizacją projektu w ramach powierzonego zakresu obowiązków;• bieżąca obsługa biura projektu i współpraca z Kierownikiem projektu.
RÓG SPÓŁKA JAWNA CONSULTING & BUSINESS TRAINING - 2019-02-07 - Wejherowo (pomorskie)
- Obsługa centrali telefonicznej. Odbieranie poczty elektronicznej i przekazywanie e-mail do właściwego adresata. Przygotowywanie, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przekazywanie poczty do odpowiedniego Działu. Odbieranie, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek kurierskich. Przyjmowanie i rejestracja faktur. Przyjmowanie i obsługa gości, interesantów. Organizacja wyjazdów służbowych oraz rejestracja delegacji. Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zaopatrzenie kuchni w niezbędne artykuły spożywcze oraz materiały biurowe. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (minimum 2 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok w pracy biurowej lub obsłudze recepcji. Bardzo dobra obsługa komputera i sprzętów biurowych, komunikatywność i samodzielność. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl -->temat: nazwa stanowiska.
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
pomoc w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- Czynności formalne związane z zatrudnianiem pracowników,- Prowadzenie ewidencji nieobecności,- Przygotowywanie raportów kończących się umów i badań lekarskich,- Ewidencjonowanie pozostałej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
opracowywanie projektów dróg, projektów organizacji ruchu, uzgadnianie dokumentacji technicznych
"Ajko" Artur Kręcisz Staszów - 2019-07-08 - Staszów (świętokrzyskie)
Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie sprawnego obiegu informacji, prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, organizowanie spotkań, zebrań i konferencji, sporządzanie statystyk, dbałość o wizerunek firmy, prowadzenie harmonogramu spotkań.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygpotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami, wypełananie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Śrem (wielkopolskie)
pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów,archiwizowanie dokumentów,wprowadzanie danych do systemu księgowego,sporządzanie zestawień,
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Leszno (wielkopolskie)
Wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, kompletowanie dokumentów do uzyskania pozowolenia na budowę, wykonywanie koncepcji architektoniczno - budowlanych
Pracownia Architektoniczna TSPLAN - 2016-10-25 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesema klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych wjężyku hindi i angielskim,odpowiedzialnośc za rozwój sieci sprzedaży,aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Józefosław (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, układanie towarów, składanie zamówień, wycena.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Załadunek i rozładunek. Transport towarów po Unii Europejskiej.
Trans Falcon Patryk Kamiński - 2018-05-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prace ślusarskie przy obróbce metali
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Barwice (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
opieka nad uczniami przebywającymi w świetlicy szkolnej, organizowanie zajęć opiekuńczo - wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Augustów (podlaskie)
Pomoc w przygotowaniu pomocy dydaktycznych. Pomoc w sprawowaniu opieki w trakcie zajęć.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Zaleszany (podkarpackie)
Uzupełnianie dokumentacji szkolnej; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; przesyłanie dokuemntacji do właściwych instytucji edukacyjnych;
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Asystent do spraw księgowości, proste czynności księgowe wspomagające prace księgowego,wykształcenie : ekonomiczne,inne wymagania: komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg (opolskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych- współpraca w ramach zespołu księgowego- księgowanie wynagrodzeń- księgowanie wyciągów bankowych
MIROSŁAWA ROMANIUK Kancelaria Podatkowo - Prawna "PIT" - 2019-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)