ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Śrem oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygpotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami, wypełananie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygpotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami, wypełananie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne, biegła obsługa komputera, MS Office (Excel, Word), punktualność, systematyczność, dokładność w działalniu, umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwo pracy, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Darłowo (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
odszukiwanie i wyjaśnianie braków towarowych, przeprowadzanie zmian promocji, realizowanie planu inwentaryzacji częściowych, kontrolowanie dat ważności produktów na magazynie i w chłodniach
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Bochnia (małopolskie)
obsługa wpłat, obsługa listów i paczek
PPHU SIGMA Franciszek Filo - 2016-09-07 - Olkusz (małopolskie)
obsługa klientów hurtowych, zamawianie towarów, wyjazdy służbowe, kontakty z kontrahentami z Bangladeszu i Chin, organizowanie spotkań i sprzedaży towarów
MONDAL INTERNATIONAL Honorata Syldatk - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie stali zbrojeniowej do montażu zgodnie z dokumentacją techniczną, wiązanie przy uzyciu cęg, cięcie i gięcie stali, obsługa maszyn do obróbki stali zbrojeniowej
GS SEACON SP. Z O.O. SP.K. - 2016-05-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie leków, wyrobów medycznych, przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, współpraca z lekarzem dentysta, przygotowanie materiałów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie obiektu biurowego - pomieszczeń biurowych, klatek schodowych na obiekcie.
Hombre Service sp. z o.o. - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Archiwizacja dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa korespondencji, przygotowywanie pism, profesjonalna obsługa zarządu w zakresie opracowywania materiałów na posiedzenia zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Projetowanie instalacji sanitarnych dla domów jednorodzinnych, projektowanie instalacji wodono-kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości, zapewnianie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według okreslonych standardów.
ORIGNALBLANC Sp. z o.o. - 2019-07-03 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klientów, prace porządkowe
CCC S.A - 2017-11-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
Wykonywanie podstawowych zabiegów kosmetycznych.
DERMEDICA Jolanta Budzyńska-Włodarczyk - 2017-07-31 - Zamość (lubelskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami, organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Bytów (pomorskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwacji - przygotowywaniedokumentacji na spotkania - przygotowywanie prezentacji -tłumaczenia w trakcie spotkań, praca w godz.8-12
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o - 2016-09-27 - Chróścice (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym, przygotowywanie list płac, sporządzanie dokumentów podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w trakcie zajęć nad uczniem niepełnosprawnym intelektualnie. Prowadzenie zajęć z dzieckiem niepełnosprawnym.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gawliki Wielkie (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Garwolin (mazowieckie)
pomaga lekarzowi stomatologowi w działalności leczniczej w gabinecie stomatologicznym i poradni stomatologicznej
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Stomatologiczne"EURODENT" - 2019-01-29 - Bielawa (dolnośląskie)
Współpraca przy projektach budowlanych z branży hydrotechnicznej, pomoc w przygotowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych, pomoc w bieżącej pracy biura projektowego, pomoc przy opracowywaniu koncepcji i dokumentacji technicznych, w tym pozwolenia na budowę, pomoc w rozwijaniu i zarządzaniu projektami z zakresu budownictwa hydrotechnicznego.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Kielce (świętokrzyskie)
OPIEKA NAD DZIEĆMI DO LAT 3
PRZEDSZKOLE "SŁONECZNY ZAKĄTEK" EWELINA MOKRZYCKA - 2019-09-06 - Łańcut (podkarpackie)
Murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych
Czajka Przemysław Firma Remontowo Budowlana - 2016-01-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klientów wietnamskich, wykonywanie zleceń przełożonego, przyjmowanie i przekazywanie dokumentów od i do tłumacza
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów na restauracji
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Malbork (pomorskie)
prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, organizacja spotkać biznesowych, delegacji służbowych, przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby zarządu , obsługa kontrahentów spółki, wykonywanie tłumaczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)