TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: TECHNIK

Wynagrodzenie: od 2 992,17 PLN

Zakres obowiązków: - aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Data publikacji: 2021-04-14

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 992,17 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 15,50%+ dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: TECHNIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 992,17 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Data zakończenia pracy: 30.06.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, sumienność, znajomość ustaw: a) ustawa z dnia 06.04.1990r.o Policji, b) ustawa o podatku VAT, c) ustawa o rachunkowości, d) prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, e) o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, f) o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office, Excel. Pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, 2 lata wykształcenia zawodowego.Obowiązki:- aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. *Wynagrodzenie zasadnicze: 2992,17 zł brutto + premia 15,5%.[Zgłoszenia: 47 72 338 26, bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl]

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

danePracodawcy_nip: 5251930070

danePracodawcy_regon: 012126482

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Nowolipie

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 14.04.2021

Oferta pracy ważna do: 28.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14cd29b69376aac2ef20630558432bab

Podobne oferty pracy

REFERENT/TECHNIK PRAC BIUROWYCH ST POWER - 997,4 PLN

-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK LADY MIĘSNEJ - od 2 900 PLN

- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

INŻYNIER NARZĘDZIOWY (INSTRUMENT ENGINEER) - od 60 000 EUR

Eksploatacja i konserwacja instrumentów zanieczyszczenia powietrza i sieci pomiarowych.Prace obejmują:- rutynowe kontrole, konserwacja i kalibracja NOx i CO-analizatorów,- coroczny serwis analizatorów NOx (zwłaszcza TAPI T200), w tym dynamicznej kalibracji i GPT,- sprawdzanie pyłomierzy,- naprawy urządzeń,- utrzymywanie właściwego funkcjonowania stacji pomiarowej.
Industriell Måleteknikk as - 2016-03-21 - Norwegia (Norwegia)

TECHNIK INFORMATYK - od 3 000 PLN

Bieżąca obsługa systemów informatycznych,zarządzanie serwerami lokalnymi, usuwanie usterek oraz wsparcie użytkowników zdalnie i lokalnie, nadzór oraz rozwój systemu monitoringu, utrzymanie sprawnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej, tworzenie i zabezpieczanie kopii zapasowych baz danych.Oferta w ramach umowy o pracę, pierwsza umowa na okres próbny. Miejsce wykonywania pracy: Punkty Sieci Kantorów przy Atostradzie A4.
Obsługa i Pośrednictwo Finansowe Plus Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

MONTER SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I LAMP ELEKTRYCZNYCH - od 1 850 PLN

Monter sprzętu oświetleniowego i lamp elektrycznych
OSKAR Barbara Zaborowska - 2016-11-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW IT/ IT BUYER - od 8 500 PLN

Odpowiedzialność za prowadzenieprocesów zakupowych na wewnętrzne potrzeby firmy w zakresie IT (sprzęt,oprogramowanie, usługi); opiniowanie oraz negocjowanie kontraktów zdostawcami globalnymi ze Stanów Zjednoczonych, Azji, Europy i Australii.Raportowanie do Lidera Zespołu zakupów IT w ramach struktury GlobalBusiness Services. Administrowanie zamówień oraz zmian do tychzamówień mając na uwadze zgodność z istniejącymi kontraktami. Ocenaoraz szacowanie potencjalnych problemów związanych z zamówieniami,proponowanie rozwiązań problemów i ich wprowadzanie. Prowadzenieanalizy wydatków, procesów zakupowych. Zarządzanie kontraktem orazjakością usług świadczonych przez dostawców. Utrzymywanie bieżącejdokumentacji zamówień, kontraktów i procesu. Skuteczne komunikowaniesię z innymi specjalistami ds. zakupów oraz klientami na wszystkichpoziomach organizacyjnych. Raportowanie na bieżąco oszczędności wodniesieniu do budżetu firmy.
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Praca na stanowisku robotnika gospodarczego, na terenie Gminy Poczesna wynikająca z bieżących potrzeb, pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Poczesna (śląskie)

PRACOWNIK LADY MIĘSNEJ - od 2 900 PLN

- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Wydawanie art. BHP, obsługa automatu do wydawania art. BHP.-------------------------------------------------------------------------Oferta skierowana dla osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu, zarejestrowanych w tut. PUP, zameldowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Bielsko-Biała (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 12 PLN

Pomoc przy naprawie samochodów, lakiernictwo samochodowe
Blacharstwo-Lakiernictwo Janusz Pietrasik - 2016-05-30 - Rusiec (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Prace w zakładzie stolarskim na urządzeniach stolarskich. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Zatrudnienie na czas okreslony 33 miesiące, kolejna umowa na czas nieokreśony.
PPHU KAMPRA Antoni Więcek - 2016-04-29 - Nochowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW IT/ IT BUYER - od 8 500 PLN

Odpowiedzialność za prowadzenieprocesów zakupowych na wewnętrzne potrzeby firmy w zakresie IT (sprzęt,oprogramowanie, usługi); opiniowanie oraz negocjowanie kontraktów zdostawcami globalnymi ze Stanów Zjednoczonych, Azji, Europy i Australii.Raportowanie do Lidera Zespołu zakupów IT w ramach struktury GlobalBusiness Services. Administrowanie zamówień oraz zmian do tychzamówień mając na uwadze zgodność z istniejącymi kontraktami. Ocenaoraz szacowanie potencjalnych problemów związanych z zamówieniami,proponowanie rozwiązań problemów i ich wprowadzanie. Prowadzenieanalizy wydatków, procesów zakupowych. Zarządzanie kontraktem orazjakością usług świadczonych przez dostawców. Utrzymywanie bieżącejdokumentacji zamówień, kontraktów i procesu. Skuteczne komunikowaniesię z innymi specjalistami ds. zakupów oraz klientami na wszystkichpoziomach organizacyjnych. Raportowanie na bieżąco oszczędności wodniesieniu do budżetu firmy.
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

OCHRONA OBIEKTU
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK LADY MIĘSNEJ - od 2 900 PLN

- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

szycie odzieży dzianinowej (bluzki, spodnie)
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Głowno (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Prace porządkowe, obróbka wstępna warzyw i innych surowców, obróbka termiczna . Rozwożenie potraw wózkami bemarowymi.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 4 - 2018-09-12 - Lublin (lubelskie)

KOORDYNATOR SERWISU KLIENTA - 3 400 - 4 500 PLN

Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia posługująca się certyfikatem Agencji Zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Polski pod numerem 1863/1a poszukuje dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Koordynator Serwisu KlientaDo obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: koordynowanie prac nad realizacją projektów i zamówień klienta koordynowanie przepływu informacji pomiędzy działem obsługi klienta a innymi działami bezpośrednia komunikacja z klientem prowadzenie dokumentacji projektów i zamówień klienta ustalanie i nadzorowanie harmonogramów projektów udział w telekonferencjach i bezpośrednich spotkaniach z klientem na miejscu w fabryce oraz w siedzibie klientaPracodawca zapewnia: pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę 7- godzinny czas pracy dla osób z orzeczonym umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności pracę w miłym zespole i pozytywnej atmosferze stabilne zatrudnienie w bezpiecznym środowisku pracy pracę w godzinach 8-16 dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dofinansowanie do karty Multisport świadczenia Zakładu Funduszu Świadczeń Socjalnych ubezpieczenie grupowe wczasy pod gruszą brak dress codeZainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: agencjapracy (at) integralia.plW tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny oferty: APP/18/10/19W CV prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV przez Fundację Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia do celów związanych z procesem rekrutacji .
FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTEGRALIA - 2019-10-30 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

montaż tłumików, haków i szyb samochodowych, spawanie MIG MAG tłumików i haków
Z.P.H.U. AUTO - STANLEJ Stanisław Jakubowski - 2016-09-06 - Moszyn (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU WYROBÓW GOTOWYCH - od 2 500 PLN

-Odbieranie i magazynowanie wyrobów gotowych z produkcji,- Praca 1-zmianowa w godz. 3:00-11:00,Kontakt telefoniczny: 590-706-134; e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Bielawki (pomorskie)

FRYZJER - od 1 800 PLN

Strzyżenie, koloryzacja, obsługa klienta
"IMAGE" KINGA GŁAZOWSKA - 2015-12-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)

KIEROWNIK SKLEPU MONOPOLOWEGO - od 1 850 PLN

Wprowadzanie faktur, prowadzenie dwuch sklepów, zamówienia towarów, podpisywanie umów. Praca wg grafiku w godz. 7-19, równiez w soboty.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)

STAŻYSTA W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 250 PLN

- realizacja przedmiarów- poszukiwanie podwykonawców- zestawienia i analizy dla działu- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK LADY MIĘSNEJ - od 2 900 PLN

- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

MURARZ - od 2 250 PLN

- Prace murarskie ogólnobudowlane i podobne. Praca na terenie: Chorzowa Świętochłowic, Rudy Śląskiej.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe lub osoba do przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-770-95-35, 509-821-701) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Emanuela Imieli 14, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: perfekt4 (at) interia.pl
SERKIES MIROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE 'PERFEKT' - 2019-01-16 - Katowice (śląskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 1 850 PLN

malowanie scian, sufitów
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łuków (lubelskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (ROBOTY WYKOŃCZENIOWE) - 15 - 20 PLN

Prace wykończeniowe wewnątrz budynkówWynagrodzenie od 15zł-20,00 zł brutto za godzinę uzależnione od umiejętności.Miejsce pracy: Elbląg i okolice
MARCZ-BUD Mieczysław Marczyński - 2019-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 14,7 PLN

Wykonywanie instalacji sanitarnych, montowanie urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 4 100 PLN

- SZCZEGÓŁOWE INFORMACE oraz ZAŁĄCZNIKI NA STRONIE: https://soakat.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-naboru-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista.html- Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizowanymi formami wsparcia dla uczestników projektu (m.in. szkolenia, warsztaty, terapie, spotkania, kursy, turnusy terapeutyczne) - kandydatów na rodziców adopcyjnych, rodziców adopcyjnych, dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych oraz pracowników instytucji zaangażowanych w proces adopcji. Przygotowanie dokumentów sprawozdawczych z działań projektu dla Instytucji Zarządzającej. Bieżąca współpraca z ośrodkami adopcyjnymi w zakresie realizowanych zadań projektu. Przygotowanie merytoryczne publikacji, kampanii społecznej, informacji na stronę internetową. Badanie potrzeb uczestników projektu i bieżące dostosowanie wsparcia do tych potrzeb.- Godziny pracy: 7:30-15:30 + praca czasami/sporadycznie w soboty.
ŚLĄSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W KATOWICACH - 2020-10-12 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat