TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji
Stanowisko: TECHNIK
Wynagrodzenie: od 2 992,17 PLN
Zakres obowiązków: - aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Data publikacji: 2021-04-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 992,17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 15,50%+ dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: TECHNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 992,17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, sumienność, znajomość ustaw: a) ustawa z dnia 06.04.1990r.o Policji, b) ustawa o podatku VAT, c) ustawa o rachunkowości, d) prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, e) o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, f) o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office, Excel. Pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, 2 lata wykształcenia zawodowego.Obowiązki:- aktualizowanie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP w zakresie wprowadzania nowych i likwidacji zużytych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz aktualizowanie ewidencji nisko cennych pozostałych środków trwałych w wydziale- wprowadzanie danych dotyczących środków trwałych i pozostałych środków trwałych do modułu ŚT SWOP- sprawdzenie wydatkowania środków i zaciągania zobowiązań w danych grupach i paragrafach klasyfikacji budżetowej- rozliczanie inwestycji pod względem nowopowstałych środków trwałych w celu wprowadzenia zmian w ewidencji- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- rejestrowanie protokołów o wartości poniżej wartości progowej, umów, zleceń- ewidencjonowanie wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów KSP faktur za usługi remontowe, inwestycyjne i inne usługi oraz przekazywanie faktur do osób merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację- przekazywanie faktur celem realizacji finansowej do Wydziału Finansów i Budżetu KSP- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizowanych- przestrzeganie Procedury wewnętrznej kontroli finansowej obowiązującej w wydziale- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej- przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących tajemnicy, ochrony danych osobowych, informacji poufnych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz nie ujawniania tych wiadomości w czasie wykonywania pracy jak i po jej zakończeniu- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawie powołania komisji przekwalifikowujących urządzenia oraz wykreślających z ewidencji budynków przeznaczonych do rozbiórki, a także współpraca z komisjami w celu aktualizacji ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych dla Wydziału Finansów i Budżetu KSP- opracowywanie projektów pism kierowanych do jednostek organizacyjnych KSP- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- przekazywanie do kancelarii wydziału przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z instrukcją kancelaryjną- udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Inforacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: życiorys i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. *Wynagrodzenie zasadnicze: 2992,17 zł brutto + premia 15,5%.[Zgłoszenia: 47 72 338 26, bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 28.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14cd29b69376aac2ef20630558432bab
Podobne oferty pracy
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Eksploatacja i konserwacja instrumentów zanieczyszczenia powietrza i sieci pomiarowych.Prace obejmują:- rutynowe kontrole, konserwacja i kalibracja NOx i CO-analizatorów,- coroczny serwis analizatorów NOx (zwłaszcza TAPI T200), w tym dynamicznej kalibracji i GPT,- sprawdzanie pyłomierzy,- naprawy urządzeń,- utrzymywanie właściwego funkcjonowania stacji pomiarowej.
Industriell Måleteknikk as - 2016-03-21 - Norwegia (Norwegia)
Bieżąca obsługa systemów informatycznych,zarządzanie serwerami lokalnymi, usuwanie usterek oraz wsparcie użytkowników zdalnie i lokalnie, nadzór oraz rozwój systemu monitoringu, utrzymanie sprawnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej, tworzenie i zabezpieczanie kopii zapasowych baz danych.Oferta w ramach umowy o pracę, pierwsza umowa na okres próbny. Miejsce wykonywania pracy: Punkty Sieci Kantorów przy Atostradzie A4.
Obsługa i Pośrednictwo Finansowe Plus Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Monter sprzętu oświetleniowego i lamp elektrycznych
OSKAR Barbara Zaborowska - 2016-11-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za prowadzenieprocesów zakupowych na wewnętrzne potrzeby firmy w zakresie IT (sprzęt,oprogramowanie, usługi); opiniowanie oraz negocjowanie kontraktów zdostawcami globalnymi ze Stanów Zjednoczonych, Azji, Europy i Australii.Raportowanie do Lidera Zespołu zakupów IT w ramach struktury GlobalBusiness Services. Administrowanie zamówień oraz zmian do tychzamówień mając na uwadze zgodność z istniejącymi kontraktami. Ocenaoraz szacowanie potencjalnych problemów związanych z zamówieniami,proponowanie rozwiązań problemów i ich wprowadzanie. Prowadzenieanalizy wydatków, procesów zakupowych. Zarządzanie kontraktem orazjakością usług świadczonych przez dostawców. Utrzymywanie bieżącejdokumentacji zamówień, kontraktów i procesu. Skuteczne komunikowaniesię z innymi specjalistami ds. zakupów oraz klientami na wszystkichpoziomach organizacyjnych. Raportowanie na bieżąco oszczędności wodniesieniu do budżetu firmy.
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku robotnika gospodarczego, na terenie Gminy Poczesna wynikająca z bieżących potrzeb, pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Poczesna (śląskie)
- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wydawanie art. BHP, obsługa automatu do wydawania art. BHP.-------------------------------------------------------------------------Oferta skierowana dla osób niepełnosprawnych, bezrobotnych lub poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu, zarejestrowanych w tut. PUP, zameldowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomoc przy naprawie samochodów, lakiernictwo samochodowe
Blacharstwo-Lakiernictwo Janusz Pietrasik - 2016-05-30 - Rusiec (łódzkie)
Prace w zakładzie stolarskim na urządzeniach stolarskich. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Zatrudnienie na czas okreslony 33 miesiące, kolejna umowa na czas nieokreśony.
PPHU KAMPRA Antoni Więcek - 2016-04-29 - Nochowo (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za prowadzenieprocesów zakupowych na wewnętrzne potrzeby firmy w zakresie IT (sprzęt,oprogramowanie, usługi); opiniowanie oraz negocjowanie kontraktów zdostawcami globalnymi ze Stanów Zjednoczonych, Azji, Europy i Australii.Raportowanie do Lidera Zespołu zakupów IT w ramach struktury GlobalBusiness Services. Administrowanie zamówień oraz zmian do tychzamówień mając na uwadze zgodność z istniejącymi kontraktami. Ocenaoraz szacowanie potencjalnych problemów związanych z zamówieniami,proponowanie rozwiązań problemów i ich wprowadzanie. Prowadzenieanalizy wydatków, procesów zakupowych. Zarządzanie kontraktem orazjakością usług świadczonych przez dostawców. Utrzymywanie bieżącejdokumentacji zamówień, kontraktów i procesu. Skuteczne komunikowaniesię z innymi specjalistami ds. zakupów oraz klientami na wszystkichpoziomach organizacyjnych. Raportowanie na bieżąco oszczędności wodniesieniu do budżetu firmy.
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Kraków (małopolskie)
OCHRONA OBIEKTU
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
szycie odzieży dzianinowej (bluzki, spodnie)
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Głowno (łódzkie)
Prace porządkowe, obróbka wstępna warzyw i innych surowców, obróbka termiczna . Rozwożenie potraw wózkami bemarowymi.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 4 - 2018-09-12 - Lublin (lubelskie)
Praca na betoniarni
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-03-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia posługująca się certyfikatem Agencji Zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Polski pod numerem 1863/1a poszukuje dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Koordynator Serwisu KlientaDo obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: koordynowanie prac nad realizacją projektów i zamówień klienta koordynowanie przepływu informacji pomiędzy działem obsługi klienta a innymi działami bezpośrednia komunikacja z klientem prowadzenie dokumentacji projektów i zamówień klienta ustalanie i nadzorowanie harmonogramów projektów udział w telekonferencjach i bezpośrednich spotkaniach z klientem na miejscu w fabryce oraz w siedzibie klientaPracodawca zapewnia: pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę 7- godzinny czas pracy dla osób z orzeczonym umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności pracę w miłym zespole i pozytywnej atmosferze stabilne zatrudnienie w bezpiecznym środowisku pracy pracę w godzinach 8-16 dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dofinansowanie do karty Multisport świadczenia Zakładu Funduszu Świadczeń Socjalnych ubezpieczenie grupowe wczasy pod gruszą brak dress codeZainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: agencjapracy (at) integralia.plW tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny oferty: APP/18/10/19W CV prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV przez Fundację Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia do celów związanych z procesem rekrutacji .
FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTEGRALIA - 2019-10-30 - Tczew (pomorskie)
montaż tłumików, haków i szyb samochodowych, spawanie MIG MAG tłumików i haków
Z.P.H.U. AUTO - STANLEJ Stanisław Jakubowski - 2016-09-06 - Moszyn (mazowieckie)
-Odbieranie i magazynowanie wyrobów gotowych z produkcji,- Praca 1-zmianowa w godz. 3:00-11:00,Kontakt telefoniczny: 590-706-134; e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Bielawki (pomorskie)
Strzyżenie, koloryzacja, obsługa klienta
"IMAGE" KINGA GŁAZOWSKA - 2015-12-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wprowadzanie faktur, prowadzenie dwuch sklepów, zamówienia towarów, podpisywanie umów. Praca wg grafiku w godz. 7-19, równiez w soboty.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- realizacja przedmiarów- poszukiwanie podwykonawców- zestawienia i analizy dla działu- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów przy ladzie mięsnej- krojenie mięs, wędlin oraz serów na życzenie klienta- dbanie o ekspozycję oraz prawidłową rotację towarów
DELIKATESY CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Prace murarskie ogólnobudowlane i podobne. Praca na terenie: Chorzowa Świętochłowic, Rudy Śląskiej.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe lub osoba do przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-770-95-35, 509-821-701) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Emanuela Imieli 14, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: perfekt4 (at) interia.pl
SERKIES MIROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE 'PERFEKT' - 2019-01-16 - Katowice (śląskie)
malowanie scian, sufitów
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łuków (lubelskie)
Prace wykończeniowe wewnątrz budynkówWynagrodzenie od 15zł-20,00 zł brutto za godzinę uzależnione od umiejętności.Miejsce pracy: Elbląg i okolice
MARCZ-BUD Mieczysław Marczyński - 2019-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych, montowanie urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Leszno (wielkopolskie)
- SZCZEGÓŁOWE INFORMACE oraz ZAŁĄCZNIKI NA STRONIE: https://soakat.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-naboru-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista.html- Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizowanymi formami wsparcia dla uczestników projektu (m.in. szkolenia, warsztaty, terapie, spotkania, kursy, turnusy terapeutyczne) - kandydatów na rodziców adopcyjnych, rodziców adopcyjnych, dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych oraz pracowników instytucji zaangażowanych w proces adopcji. Przygotowanie dokumentów sprawozdawczych z działań projektu dla Instytucji Zarządzającej. Bieżąca współpraca z ośrodkami adopcyjnymi w zakresie realizowanych zadań projektu. Przygotowanie merytoryczne publikacji, kampanii społecznej, informacji na stronę internetową. Badanie potrzeb uczestników projektu i bieżące dostosowanie wsparcia do tych potrzeb.- Godziny pracy: 7:30-15:30 + praca czasami/sporadycznie w soboty.
ŚLĄSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W KATOWICACH - 2020-10-12 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)