STARSZY-TECHNIK K/M Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: STARSZY-TECHNIK K/M

Wynagrodzenie: od 2 815 PLN

Zakres obowiązków: 1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5)Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11)Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14)Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Data publikacji: 2020-01-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5)Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11)Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14)Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 815 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 19,44% premii+ dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STARSZY-TECHNIK K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 815 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Data zakończenia pracy: 31.03.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Poświadczenie bezpieczeństwa- poufne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowegokwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej, - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. umiejętności: - znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oraz aktów wykonawczych. umiejętność: stosowanie prawa w praktyce, obsługi komputera (pakiet MS Office, Norma-Pro). Obowiązki:1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5)Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11)Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14)Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Decyduje data stempla pocztowego. [Zgłoszenia: 22 603 38 26, bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl]

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Nowolipie

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

Data dodania oferty pracy: 10.01.2020

Oferta pracy ważna do: 24.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?215d8cba705996830dafee0c9f0bc75a

Podobne oferty pracy

POMOCNIK NA OCYNKOWI - MIEJSCE PRACY NIEMCY - od 8 000 PLN

Zadania :Zawieszanie i przemieszczanie elementów stalowychCzyszczenie i szlifowanie elementów metalowych pilnikami i różnymi urządzeniami szlifującymi W razie posiadania takich kwalifikacji obsługa dźwigów i wózków widłowych
SGP - Sorting Group Poland - 2016-09-08 - Częstochowa (śląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - do 1 500 PLN

Praca w żłobku, opieka sprawowana nad dziećmi w wieku od 20tyg. życia do 3 lat. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-14 około 30 godz./tydz.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 3 000 - 4 000 PLN

Prace murarskie, zbrojarskie, malarskie, stolarskie, glazurnicze (dot. układania płytek wewnątrz budynków) oraz elewacje.Umowa o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i Cieszyna. Pracodawca gwarantuje transport. Istnieje możliwość pracy w wymiarze 1/2 etatu.
RZEMIOSŁA BUDOWLANE Stanisław Kanafek - 2019-06-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

STARSZY MAGAZYNIER (ZESPÓŁ TRANSPORTU, ŁĄCZNOŚCI I ZAOPATRZENIA ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI W KATOWICACH) - od 1 866,6 PLN

- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowej gospodarki transortowej. Oddziału Prewencji Policji w Katowicach: sporządzanie sprawozdań; prowadzenie magazynów materiałów pędnych, smarów, części i akcesoriów zamiennych; prowadzenie sekretariatu w przypadku nieobecnego pracownika.- Wynagrodzenie: 1866,60 zł/brutto + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% narastająco o 1% po każdnym przepracowanym roku do 20%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po otrzymaniu poświadczenia bezpieczeństwa ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziany 1 rok doświadczenia w pracy związanej z gospodarką transportową. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Niekaralność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-200-30-54) celem ustalenia spotkania z pracodawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 (ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice).
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH / Komenda Miejska Policji - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)

STARSZY REFERENT - od 2 330 PLN

Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu;przygotowanie i wydanie dokumentów upoważniających na wejście lub wjazd na teren jednostki;ewidencja wydanych dokumentów upoważniających do wejścia lub wjazdu na teren jednostki.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)

TŁUMACZ - od 5 000 PLN

praca w Anglii, zamawianie towaru
AAA Invest Łukasz Iwanczewski - 2017-10-19 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

sprzątanie pokoi
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SORTOWACZ - od 14,7 PLN

- Sortowanie paczek nadawanych; ustawienie wózków platformowych; załadunek i rozładunek frachu; praca zespołowa w grupie Polsko – Ukraińskiej; identyfikowanie poszczególnych rodzajów produktów lub materiałów, umieszczenie ich w odpowiednich pojemnikach lub miejscach przechowywania / składowania.- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do porozumiewania się z innymi pracownikami.- Wynagrodzenie: 14,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie od 01.07.2019 r. do 01.07.2020 r. Zlecenie wykonywane 160 godzin miesięcznie.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 2:00-10:00 + soboty, niedziele. Wymagane 3 miesiące doświadczenia w pracy przy sortowaniu przesyłek pocztowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Katowice (śląskie)

STARSZY TECHNIK NARZĘDZIOWY STAMPINGU - od 3 600 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych, przygotowanie i uruchamianie maszyn (tokarki, frezarki), dokonywanie pomiarów wykonanych elementów.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Tczew (pomorskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 100 PLN

-kompleksowa obsługa klientów myjni
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

STARSZY KORPORACYJNY ANALITYK FINANSOWY. - od 15 560 PLN

- Zbieranie rzeczywistych danych finansowych (rachunek zysków i strat, bilans, udziały PMI) przesłane przez podmioty powiązane z PMI za pomocą GMRB- Zbieranie danych finansowo-budżetowych - Weryfikacja kompletności, dokładności i integralności przesłanych danych- Badanie i naprawianie błędów obliczeniowych - Przygotowanie analiz wariancji między cyklami i okresami finansowymi
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

wykonywanie prac w zakresie finansowo-ksiegowym,kierowanie i nadzór nad rachunkowością Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-02-16 - Staszów (świętokrzyskie)

STARSZY PROGRAMISTA JAVA - od 15 000 PLN

Implementacja komponentów JAVA;Utrzymywanie kodu produkcyjnego;Wspieranie użytkowników biznesowych;Tworzenie specyfikacji technicznejWykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcą, o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa o pracę na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY ANALITYK - do 16 000 PLN

Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: 1. Analiza projektu i dokumentacja (wymagania biznesowe, zakres pracy, przypadki użycia, diagramy przepływu, sekwencji, maszyny stanów, plan testów)2. Ocena i dokumentacja procesów biznesowych oraz problemów w istniejącym systemie 3. Analiza i synteza wymagań biznesowych, znajdowanie schematów i budowanie procesów4. Ścisła współpraca z programistami implementującymi wymagania, wsparcie i ukierunkowanie pracy testerów podczas testowania tych wymagań5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.Zobowiązuję się do powiadomienia Urzędu Pracy o dezaktualizacji oferty. W przypadku trzykrotnego braku kontaktu telefonicznego z pracodawcą oferta zostaje wycofana z realizacji.Miejsce pracy: Plac Grunwaldzki 25 , 50-365 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianę w godzinach od 6-10 do 14-18( 8 godzin)
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 17 PLN

Sporządzanie różnego rodzaju potraw.
M.S. Świergocki Restauracja "Na Rynku" S.C. - 2020-06-17 - Miejska Górka (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I INFORMACJI O ŚRODOWISKU - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:koordynowanie udostępniania i udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje;zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych z zakresu ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, m.in. o:a) decyzjach odmawiających udostępnienia informacji,b) projektach dokumentów takich jak: polityki, strategie, plany lub programy w dziedzinie gospodarki odpadami, leśnictwa, rolnictwa, rybołówstwa, opracowywanych lub przyjmowanych przez Prezydenta Miasta Płocka, wyznaczających ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz projektach, powyżej których realizacja może spowodować znaczące oddziaływanie na obszar Natura 2000 jeżeli nie są one bezpośrednio związane z ochroną obszaru Natura 2000 lub nie wynikają z tej ochrony oraz o projektach zmian w tych dokumentach, przed ich skierowaniem do postępowania z udziałem społeczeństwa,c) informacjach o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,d) informacjach o stwierdzeniu konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,e) opiniach regionalnego dyrektora ochrony środowiska i państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego,f) prognozach oddziaływania na środowisko;4) wydawanie kart wędkarskich;przygotowywanie projektów zezwoleń na przegradzanie sieciami więcej niż połowy szerokości łożyska wody płynącej, na wodach niezaliczonych do wód śródlądowych żeglownych;rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb;przygotowywanie projektów zezwoleń, po uzgodnieniu z właściwą terytorialnie administracją wód śródlądowych żeglownych oraz organem administracji żeglugi śródlądowej na ustawianie sieciowych rybackich narzędzi połowowych na wodach śródlądowych żeglownych na szlaku żeglownym lub w bezpośrednim jego sąsiedztwie;współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-02 - Płock (mazowieckie)

STARSZY REFERENT - od 2 400 PLN

- Przygotowanie i prowadzenie zajęć z żołnierzami i pracownikami wojska z zakresu języka angielskiego w celu - wykonywanie arkuszy zgłoszeń na kursy językowe oraz szkolenia specjalistyczne - wykonywanie sprawozdań,meldunków i pism w zakresie szkolenia specjalistycznego, - udział w organizowaniu kursów językowych prowadzonych w jednostce wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)

STARSZY TECHNIK K/M - od 2 322,26 PLN

.
Komenda Stołeczna Policji - 2020-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 9 775 PLN

Zarządzanie systemami IT, w tym analiza jakości, identyfikacja problemów, zarządzanie i wdrażanie zmian, usprawnianie systemów IT dla dostawców, współpraca z globalnymi dostawcami rynków z rynków międzynarodowych w tym rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)

CIEŚLA-ZBROJARZ - do 2 000 PLN

Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; zbrojenie i szalowanie systemowe i tradycyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Gliwice (śląskie)

STARSZY REFERENT(NR 0187) - od 2 600 PLN

- sporządzanie dokumentacji biurowej,- kontrola i realizacja zapotrzebowania, - prowadzenie i rejestracja dokumentów, - obsługa programów systemowych, bieżące prowadzenie i uaktualnianie POLSKICH KONTYNGENTÓW WOJSKOWYCH,wynagrodzenie podstawowe 2565,00zł brutto + 10% premii regulaminowej1-a umowa na okres próbny kolejna na czas określony
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2020-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PP/ STOLARZ - MONTER MEBLI - od 4 200 PLN

Montaż mebli u klienta
ART STYL Robert Kocięda - 2018-02-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)

WIZAŻYSTKA - 997,4 PLN

zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Kluczbork (opolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STARSZY PROGRAMISTA JAVA - od 13 000 PLN

- analizowanie i proponowanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, - opracowywanie rzetelnego, wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych, - zmienianie i tworzenie zewnętrznych i wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji, zgodnie z wymaganiami na każdym etapie cyklu życia projektu, w tym projektowania bazy danych / aplikacji - weryfikacja dokładności modyfikacji programu / systemu - badanie błędów systemowych, diagnozowanie problemów, proponowanie i dostarczanie rozwiązań - kompletne dostarczanie projektów w wyznaczonym terminie.
Mindbox S.A. - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)

STARSZY SPRZEDAWCA KASJER - od 2 850 PLN

odpowiada za otwieranie i zamykanie sklepu zgodnie z procedurami, zatwierdzanie czasu pracy pracowników, rozliczanie utargu pracowników, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji, obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży, wypiek pieczywa, wykładanie towaru, prace porządkowe.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2020-10-22 - Gdynia (pomorskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 2 800 PLN

Sporządzanie dokumentów sprzedaży, umów związanych z najmem obliczanie podatku od nieruchomości, ewidencja zakupu, sprzedazy Vat, sporządzanie deklaracji Vat, rozliczanie Vat, prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie dokumentów.Praca w godz. od 7:00 do 15:00
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza - 2020-11-02 - Opole (opolskie)

REFERENT DO SPRAW MARKETINGU I OFERTOWANIA (O) - od 2 100 PLN

pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji, analiza zapytań ofertowych
CONTROL PROCESS S.A. - 2018-01-18 - Tarnów (małopolskie)

KELNERKA - od 13 PLN

obsługa klientów,wydawanie posiłków
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Racibórz (śląskie)

45S SZWACZKA - od 1 850 PLN

szycie odzieży lekkiej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Radom (mazowieckie)


Wybierz powiat