STARSZY SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Pewne i sprawdzone laptopy.Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -zarządzanie danymi płacowymi i pozapłacowymi, z najwyższą starannością, w zgodności z wewnętrznymi wytycznymi kontroli i nadzoru, a także dbałość o dotrzymywanie terminów płatności odpowiednich dla poszczególnych krajów, aby zapewnić adekwatne i terminowe wypłacanie wynagrodzeń pracownikom oddelegowanym, -rejestrowanie zmian w wynagrodzeniach w systemie HR2U, dbanie o czasowość i stosowność wpływów płacowych, - koordynację stosowania globalnych cyklów (dot. m.in. wypłaty dywidend w postaci akcji), a także cyklów w zakresie procesu przydziału (w zakresie m.in. środków na urlop na czas wizyty w kraju ojczystym, płatności integracyjnych) alokowanych pracowników, -regularne przygotowywanie raportów dotyczących pracowników oddelegowanych, jak również różnorodnych raportów at hoc, a także symulacji kosztów dla nowych i kolejnych delegacji, na prośbę wyznaczonych pracowników HR, -przygotowanie stosownych dokumentów dotyczących wyznaczonych delegacji, przed, w trakcie, lub tez pod koniec delegacji (kontrakty, listy delegujące) śledzenie zgodności danych i ich rewidowanie.
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -zarządzanie danymi płacowymi i pozapłacowymi, z najwyższą starannością, w zgodności z wewnętrznymi wytycznymi kontroli i nadzoru, a także dbałość o dotrzymywanie terminów płatności odpowiednich dla poszczególnych krajów, aby zapewnić adekwatne i terminowe wypłacanie wynagrodzeń pracownikom oddelegowanym, -rejestrowanie zmian w wynagrodzeniach w systemie HR2U, dbanie o czasowość i stosowność wpływów płacowych, - koordynację stosowania globalnych cyklów (dot. m.in. wypłaty dywidend w postaci akcji), a także cyklów w zakresie procesu przydziału (w zakresie m.in. środków na urlop na czas wizyty w kraju ojczystym, płatności integracyjnych) alokowanych pracowników, -regularne przygotowywanie raportów dotyczących pracowników oddelegowanych, jak również różnorodnych raportów at hoc, a także symulacji kosztów dla nowych i kolejnych delegacji, na prośbę wyznaczonych pracowników HR, -przygotowanie stosownych dokumentów dotyczących wyznaczonych delegacji, przed, w trakcie, lub tez pod koniec delegacji (kontrakty, listy delegujące) śledzenie zgodności danych i ich rewidowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 10 000
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2017
Data zakończenia pracy: 05.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, - min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi, jak również doświadczenie w dziale płacowym, - doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, - doskonała znajomość SAP HCM, SAP P1, -znajomość MS Office w tym praktyczna znajomość programu Excel, Word, PowerPoint - bardzo dobra znajomość programów związanych z zarządzeniem oddelegowaniami (AIRINC Tables lub podobnych), -znajomość HR2U (system zarządzania zasobami ludzkimi), - bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolności organizacyjne - bardzo dobra organizacja pracy, doskonała znajomość języka angielskiego - na poziomie C1, szczególnie w odniesieniu do terminologii związanej ze stanowiskiem; główny język komunikacji w firmie, - doskonała znajomość języka hiszpańskiego - na poziomie C2, szczególnie w odniesieniu do terminologii związanej ze stanowiskiem, ze względu na ścisłą współpracę z krajami Ameryki Łacińskiej - znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Podobne oferty pracy
- utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i sanitarno-higienicznym maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu magazynu,- ilościowy i jakościowy odbiór /przyjęcie/ materiałów z organów zaopatrzenia oraz innych podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami, zamówieniami oraz warunkami jakościowymi i technicznymi (pod nadzorem kierownika magazynu),- właściwa i zgodna z przepisami realizacja czynności związanych z funkcjonowaniem systemu HACCAP w magazynie żywnościowym W-MOSG,- znajomość ilości i jakości przechowywanego sprzętu, materiałów i artykułów żywnościowych,- bieżące i zgodne z przepisami prowadzenie ewidencji magazynowej przechowywanych towarów,- znajomość i ścisłe przestrzeganie przepisów dotyczących przechowywania i konserwacji środków zaopatrzenia żywnościowego,- przygotowywanie przechowywanych przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania zgodnie z przepisami,- dbałość o odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń magazynowych przed pożarem, zalaniem, kradzieżą itp.,- prowadzenie pojazdu służbowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: naliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych należności (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracowników na podstawie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z dokumentacją otrzymaną z komórki kadrowej, obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potraceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych z wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnień pracowników cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy oraz do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dokumentowanie tych uprawnień, obliczanie wynagrodzenia lub zasiłku za okres nieobecności w pracy zgodnie z ww. ustawą; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawień do wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przysługujących pracownikom cywilnym należności; sporządzanie zaświadczeń o zarobkach/dochodach dla pracowników lub instytucji zewnętrznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie działania sekcji w szczególności odpowiedzi na zajęcia wynagrodzeń wystawiane przez komorników i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wielkości zatrudnienia i wydatków poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracowników, rozliczanie środków funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracowników cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i Płac kalkulacji niezbędnych do planowania wydatków budżetowych oraz do sporządzania analiz i sprawozdań; przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz do sprawozdań i informacji w części wydatków osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich przełożonym; kompletowanie i zszywanie list uposażeń, list dodatkowych należności, dokumentacji płacowej w celu przekazania ich do archiwum zakładowego zgodnie z przyjętymi w Straży Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezbędne: posiadanie ogólnej wiedzy z tematyki płacowej, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;umiejętność rozwiązywania problemów;umiejętność przewidywania; umiejętność analitycznego myślenia; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność biegłej obsługi programów pakietu Office; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu PŁATNIK; posiadanie powyżej roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYCHOWAWCZO - OPIEKUŃCZYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W OLKUSZU - 2016-08-05 - Olkusz (małopolskie)
sprzątanie biur
PHU "CYMES" KAMIL KOKOSZKA - 2017-08-17 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodny
GALERIA URODY Jędrzejewska Magdalena - 2017-04-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produktów "początkowych".
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
MULTIPACK Marek Kiełb - 2016-08-29 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa urządzeń oczyszczalni ścieków
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wg zawodu
PPHU GRODZCY Paweł Grodzki, Emilia Grodzka, Krzysztof Grodzki s.c. - 2016-03-04 - Żary (lubuskie)
wybór właściwych produktów i półproduktów do przygoowywania dań kuchni wietnamskiej, pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków, dbanie o czystość na stanowisku pracy, wykonywanie innych zadań zleconych przez kucharza z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługuje frezarki, tokarki, wiertarki oraz szlifierki ogólnego przeznaczenia; dobiera i stosuje optymalne parametry skrawania, narzędzia i uchwyty, frezuje płaszczyzny różnych blach i profili, wykonuje gwinty, wałki wielowypustowe, zęby w kołach zębatych i zębatki. Pracownik wykonuje bieżącą konserwację obsługiwanych maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mostki (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielaOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Laskownica (kujawsko-pomorskie)
Pracownik utrzymania czystości. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy. Wymagane wykształcenie min. podstawowe, dobra organizacja pracy. Umowa zlecenie. Praca na terenie Sulęcina w godz. 14:40- 17:30. Tel. 501 446 475 Małgorzata Oleszczak.
"PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI" SPÓŁKA Z O.O. - 2018-03-27 - Sulęcin (lubuskie)
• Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów• Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy• Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym• Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania• Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych• Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwaUmowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i nadzorowanie pracy pieców hartowniczych, regulowanie temperatury i czasu ich pracy, hartowanie narzędzi mechanicznych, materiałów hutniczych, prętów, zbrojeń i innych przedmiotów metalowych celem podwyższenia ich wytrzymałości i sztywności
HARTOWNIA BIAŁYSTOK S.A. - 2017-12-21 - Białystok (podlaskie)
kosztorysowanie robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
W zależności od stanu podopiecznego:- usługi gospodarcze m.in. zakupy, sprzątanie, przygotowywanie posiłku, pranie, czytanie prasy i książek, spacery itp. - usługi higieniczne: pomoc w toalecie, zmiana pampersa, pomoc w kąpieli, podawanie leków, zapobieganie odleżynom i odparzeniom, itp.
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego, załadunek, rozładunek towaru, trasy do 500 km. Codziennie zjazd do bazy.
MAREK SZEWIAŁO MATI-TRANS - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje środowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków i organizowaniu pracy kuchni. Możliwość wykonywania również obowiązków pokojówki. W zależności od zakresu obowiązków praca w godzinach od 6.30 do 21.00. Warunki oraz forma zatrudnienia do uzgodnienia.
Firma Handlowo-Usługowa "INWEST BUD" T. Woźniczka, M. Woźniczka Spółka Jawna - 2016-03-08 - Dobczyce (małopolskie)
Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie lokalu we wszystkie niezbedne produkty, nadzór nad ich magazynowaniem. Obsługa klientów. Przygotowywanie napojów, itp.
ALTON JOB SP Z O O - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)
sprzedaż art. spożywczych
SKLEP WARZYWA-OWOCE ARTUR POLOWCZYK - 2017-09-01 - Rawicz (wielkopolskie)
jw
Piotr Ratkowski "Services"; Wspólnik Spółki Cywilnej "Piotr Ratkowski i Paweł Kuchta S.C' - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, dotyczące uczestników oraz pracowników CIS
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-09-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB;Usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój;Identyfikacja odpowiednich źródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostępu do nich;Tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych; Dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych;Zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych;monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie; Prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)