STARSZY RATOWNIK KIEROWCA - STAŻYSTA Turek oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Stanowisko: STARSZY RATOWNIK KIEROWCA - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 3 322 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego naboru dostępne są na stronie internetowej: http://www.turek.psp.wlkp.pl/7700-2/
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Floriana 2, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego naboru dostępne są na stronie internetowej: http://www.turek.psp.wlkp.pl/7700-2/
Forma zatrudnienia: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 322 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY RATOWNIK KIEROWCA - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierowca samochodu ciężarowego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 322 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii CE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kategorii C
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ważne zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji ratownika (KPP)
Nazwa pracodawcy: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Św. Floriana 2, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: Św. Floriana
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Straż pożarna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierowca samochodu ciężarowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.02.2020
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34cb6d0ab99847825a80f99a57b61b4d
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
badanie maszyn oraz usprawnianie istniejących rozwiazań z zakresu hydraulicznego sterowania, opracowanie dokumentacj konstrukcyjnej, nadzor nad wykonaniem prototypów, udział w badaniach
"Bison Chucks" S.A. - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
ZPH " ELREM " Sp. z o. o. - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji służby mundurowej: rejestr kart magazynowych, plan rotacji, rejestr zapotrzebowań;2. Wystawianie dokumentów obrotu materiałowego;3. Koordynowanie działalności magazynów mundurowych;4. Przygotowywanie analiz;5. Współuczestnictwo w czynnościach kontrolnych;6. Koordynowanie czynności konserwacyjnych w magazynach;7. Koordynowanie informatyzacji magazynów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca biurowa,Oferta konkursowa. Niezbędne jest zapoznanie się z warunkami oferty określonymi na stronie internetowej: www.pcpr-olawa.plE-mail: marta.kaczmar (at) pcpr.olawa.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-12-14 - Oława (dolnośląskie)
Zgodnie z życzeniami klientów wykonywanie zabiegów fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
nakrywanie sali, przygotawanie nopoi zimnych i gorących, podawanie do stołu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Cieszyn (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Codzienny kontakt z administratorami systemów IT pracujących w wewnętrznych działach IT klientów, zarządzanie konfiguracją wydaniem,środowiskiem produkcji, zarządzanie przepływem pracy, udział w zmianie kodu, opracowywanie skryptów i HOTFIX, tworzenie wydań, odpowiedzialność za ochronę danych osobowych i biznesowych.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas określony; godz. pracy 7-15 lub 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą pn. - pt. 7-17
PIEROGARNIA U MAŁGOSI Małgorzata Tokarczyk - 2018-06-26 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgi HACCP( kontrolki, punkty krytyczne), prowadzenie dokumentacji związanej z działaniami OPIW oraz sanepidu. Obecność i reprezentowanie firmy podczas kontroli PIW i sanepidu.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Cieszyno (zachodniopomorskie)
projektowanie procesów technologicznych
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Monitorowanie działań baz danych, optymalizacja i aktualizacja zgodnie z zaleceniami producenta systemów. Archiwizacja danych, zabezpieczanie dostępu do informacji
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w oddziale, sprzedaz produktów finansowych, obsługa kasowa, telemarketing, pozyskiwanie klientów
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-09-03 - Sieradz (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
-Zbieranie i zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia, opracowywanie rocznego zapotrzebowania na prasę i wydawnictwa fachowe, współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności 13. ŚBOT, zbieranie i opracowywanie materiałów do meldunków i sprawozdań o stanie dyscypliny i analizy nastrojów i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i opracowywanie materiałów edukacyjnych z zakresu dziedzictwa narodowego, tradycji oręża polskiego i tradycji jednostki wojskowej.Miejsce wykonywania pracy: 13. Śląska Brygada Obrony Terytorialnej w Katowicach, przy ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto + 10%premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:30 - od poniedzialku do czwartku, 7:00-13:00 - w piątki. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane min.1 rok doświadczenia zawodowego. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 261-124-112) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
produkcja, montaż stolarki okiennej
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Leszno (mazowieckie)
- produkowanie testów technicznych, testów biznesowych, - zbieranie i dokumentowanie wymagań, - konfigurowanie środowiska, - bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentacji dla lokalnych cen transferowych dla różnych modeli biznesowych i jurysdykcji na całym świecie, przegląd i przeprowadzanie testów na transakcjach wewnątrz firmy, przygotowanie i utrzymanie plików cen transferowych gotowych do kontroli, wsparcie kontroli cen transferowych w różnych jurysdyskcjach ( głównie dla strony wschodniej), przeprowadzenie wewnętrznych szkoleń dot. regulacji cen transferowych, współpraca z centralnym zespołem TP przy globalnych projektach
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kraków (małopolskie)
Znajomość aktualnego stanu infrastruktury teleinformatycznej oraz reagowanie w przypadku jej uszkodzeń i awarii, aktualizacja danych dotyczących infrastruktury teleinformatycznej w rejonie odpowiedzialności, Udział w realizacji inwestycji teleinformatycznychw rejonie odpowiedzialności, przygotowywanie projektów uzgodnień z jednostkami wojskowymi i instytucjami w sprawie wsparcia lub zabezpieczenia teleinformatycznego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków (35 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2019-01-23 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie elementów konstrukcji stalowych - kratownicowych itp.Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie w pracy min. 3 lata, spawanie 111, 135 podstawowe i ponadpodstawowe, mile widziana praktyka przy spawaniu konstrukcji stalowych, praca na wysokości powyżej 3 metrów, uprawnienia spawalnicze
INSSTAL Adrian Sójka - 2016-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
raportowanie wyników finansowych; zarządzanie procesem przeglądu końca miesiąca finansowego; analiza odchyleń dla bilansu, kosztów operacyjnych, marż i rentowności; zapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, w tym kontrolami SOX; wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audytów finansowych; potencjalnie, ale niekoniecznie, zarządzanie małym zespołem
GSK SERVICES Sp. z o.o. - 2020-02-11 - Poznań (wielkopolskie)
Obszar produkcji: praca przy grillum frytkownicy, przygotowanie kanapek. Obszar sprzedaży: wydawanie zamówień, prace magazynowe, prace porządkowe w restauracji. Praca na pełny etat lub 3/4 etatu lub 1/2 etatu lub 1/4 etatu w godzinach do ustalenia.
McDonald's Polska sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kotowice (mazowieckie)
-bieżące naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nadliczbowe, ekwiwalentów za urlop,odpraw pieniężnych, nagród jubileuszowych i uznaniowych oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom-członkom korpusu służby cywilnej W-MOSG,-bieżące rejestrowanie i wyrejestrowywanie członków korpusu służby cywilnej, pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzenia, funkcjonariuszy i ich rodzin, zleceniobiorców, sporządzanie stosownych korekt, a także sporządzanie wymaganej przepisami prawa dokumentacji w programie specjalistycznym ZUS celem realizacji obowiązków płatnika składek,-bieżące rozliczanie nalezności wynikających z zawartych umów-zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, również płatności za wykonanie tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii, -planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów-zleceń, umów o dzieło, płatności za tłumaczenia, analizy, ekspertyzy i opinie,-rozliczenia naliczonych i potrąconych pracownikom, funkcjonariuszom W-MOSG i CSSG oraz zleceniobiorcom składek na ubezpieczenie społeczne, Funduszu Pracy i Funduszu Emerytur Pomostowych,-rozliczanie składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie W-MOSG, -obsługiwanie interesantów, a w szczególnosci wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umozliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia,- bieżace kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności tych naliczeń.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych, oferowanie gościom dostępnych na terenie hotelu usług, rozliczanie finansowe pobytu gości
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Cedynia (zachodniopomorskie)