STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: od 3 091,84 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 091,84 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 091,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2018 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 33205. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 33205 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami".
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Zgodnie z informajcą w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2018
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o odpowiedni standard świadczonych usług, dbanie o wynik finnsaowy lokalu, dbanie o wizerunek lokalu, kierowanie zespołem podległych pracowników. Prca na trzy zmiany, zmainowość w eramach otrawrcia lokalu w godz. 12:00-22:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa lasera CNC, dwie zmiany w godzinach 6-15, 14-22; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Kamir Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kancelaryjna i korespondencyjna wydziału oraz prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.ZADANIA PODSTAWOWE1)zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;2)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki;3)zapewnienie efektywnego przepływu informacji;4)realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału;5)zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;6)prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału;7)prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału;8)protokołowanie odpraw służbowych;9)archiwizowanie dokumentacji;10)opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-27 - Legionowo (mazowieckie)
- Obsługa Klienta pizzeri,- Praca 1 zmianowa w godz. 12:00-22:00Kontakt: telefon 669-416-117; e-mail: bankowy32 (at) wp.pl
PIZZERIA JULIA ANDRZEJ PIETUCH - 2016-08-22 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
tworzenie kodu produkcyjnego o dużej złożoności i dużym stopniu trudności; implementacja wielowątkowej aplikacji wspomagania dowodzenia; tworzenie rozwiązań gwarantujących dużą stabilność działania; optymalizacja kodu.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2018-02-12 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Garwolin (mazowieckie)
pieczenie pizzy, obsługa klienta,kasy fiskalnej, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dań kuchni włoskiej
BISTRO BILARD MATEUSZ ŚMIELAK - 2018-04-12 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimRozwiązywanie problemów technicznych i wparcie klientaSprzedaż usług AdWords i MyBusiness
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad osobą niepełnosprawną.
Dom Pomocy Społecznej - 2018-04-11 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
rozwój, wdrażanie,refaktoryzacja oraz wsparcie systemów końcowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Będzin (śląskie)
Obsługa maszyn CNC
ESA MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Radomsko (łódzkie)
prace porządkowe, montaz mebli, pakowanie mebli, noszenie mebli
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy; dokonywanie oceny ryzyka zawodowego; udział w komisjach BHP; doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-01-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Magazynier w hurtowni materiałów budowlanych.
Firma Handlowo-Usługowa "Gamma" Wiesław Bołoz - 2017-08-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
transport krajowy
GEOBUD - LECH OLSZAŃSKI - 2016-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
wydawanie i przyjmowanie towaru obsługa klientów, porządkowanie przestrzeni magazynowej, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, organizowanie zaopatrzenia, pomoc nabywcy w wyborze towaru, nauka obsługi programów stosowanych w magazynie, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Turek (wielkopolskie)
Prace wykończeniowe przy produkcji wyrobów z metalu
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-04-28 - Bytów (pomorskie)
inżynieria i administracji sieci komputerowych. Poziom ekspercki
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w pracy na stanowisku elektromechanika. Charakterystyka pracy: prowadzenie napraw elektrycznych w samochodach służbowych. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
RYBNICKIE SŁUŻBY KOMUNALNE - 2018-01-09 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, wykładanie towaru, przyjmowanie towarów handlowych
Firma Handlowo- Usługowa "TINA" Jacek Stefańczyk - 2017-07-04 - Łask (łódzkie)
Podstawowe zadania na stanowisku :- Organizowanie zaopatrzenia jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego oraz CBŚP i BSWP w zakresie sprzętu medycznego, druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych, pieczęci i stempli służbowych.- Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu medycznego.- Dokonywanie okresowych porównań, uzgodnień ewidencji głównej z ewidencjami magazynowymi i poszczególnych Wydziałów KWP oraz jednostek podległych jak również CBŚP i BSWP.- Opracowywanie norm, tabel należności w zakresie gospodarki sprzętem medycznym oraz dotyczących druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych.- Opracowywanie obliczanie normatywu magazynowego w zakresie w/w sprzętu i materiałów oraz okresowa kontrola wielkości i wartości zapasów magazynowych.- Organizowanie klasyfikacji w zakresie gospodarki sprzętem medycznym, drukami i formularzami służbowymi, lekami i materiałami opatrunkowymi, pieczęciami i stemplami służbowymi przeznaczonymi do wycofania z eksploatacji i wybrakowania.- Przygotowywanie i uruchomienie wniosku o rozpoczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w przedmiocie określonym w zakresie obowiązków służbowych.- Uczestnictwo i wykonywanie obowiązków w ramach pracy w komisji przetargowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do ustawy i Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji, nadzór nad realizacją umów.- Sporządzanie protokołów szkód w mieniu Skarbu Państwa.- Uczestnictwo w pracach komisji inwentaryzacyjnych.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne,prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie zdrowotne w trybie egzekucji administracyjnej i zabezpieczania tych należności hipoteką,prowadzenie spraw dotyczących ulg i umorzeń w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników,weryfikacja ewidencji osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, jako członkowie rodziny, zwłaszcza dzieci, obejmowanie i wyłączanie z ewidencji ubezpieczonych zdrowotnie,prowadzenie rozliczeń na kontach płatników,udzielanie informacji petentom.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
SPRZEDAŻ MIĘSA I WĘDLIN
FIRMA HANDLOWA "TARDEX" SPÓŁKA CYWILNA TADEUSZ SERAFIN ANETA SERAFIN - 2018-06-07 - Ziębice (dolnośląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)