STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 4 200 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2017-02-21

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse; co najmniej 5- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczego charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku którego nabór dotyczy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może: być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego, być zatrudniona lu bwykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność, być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej, być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą, posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej ze spółek, prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności,nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.2. Wymagania dodatkowe:1. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2. znajomość aktów prawnych: Statut Miasta Słupska; Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Słupsk; ustawa o: samorządzie gminnym; samorządzie powiatowym; pracownikach samorządowych; ustawa o finansach publicznych; o rachunkowości, o kontroli skarbowej; ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Ordynacja podatkowa; ustawa budżetowa; ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o podatku rolnym, ustawa o podatku leśnym, ustawa o opłacie skarbowej;3. mile widziana znajomość języka obcego: język angielski lub język niemiecki;4. odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie, kreatywność;5. umiejętność zarządzania zespołem;6. umiejętność skutecznego komunikowania się;7. umiejętność organizacji pracy;8. umiejętność radzenia sobie w sytuacji stresu;9. umiejętność podejmowania decyzji;10. wysoka kultura osobista. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem ( do pobrania na str. bip); oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ( do pobrania poniżej); oświadczenie dotyczące możliwości pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów( do pobrania poniżej), kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ); dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ); kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego; zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku pok.100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko: Dyrektora/ Dyrektorki Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami, w terminie do dnia 27 lutego 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.02.2017

Oferta pracy ważna do: 27.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO ŚLUSARSKIE - od 1 850 PLN

Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA - 2016-11-17 - Piła (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [1/2 ETATU] - od 1 050 PLN

- Sprzątanie Sądu Rejonowego w Katowicach. Sprzątanie toalet, ciągów komunikacyjnych. Przecieranie parapetów, okien, opróżnianie koszy itp- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 16:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 609-681-876, 34-371-09-40) w godzinach: 7:00-15:00.
ULISSES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER- KIEROWCA - do 2 800 PLN

Wykształcenie zawodowe/ średnie; wymagane doświadczenie; uprawnienia na suwnice kat. IIS oraz do obsługi wózków widłowych; mile widziane uprawnienia na żurawie; prawo jazdy kat. C + krata kierowcy; załadunki i rozładunki wyrobów hutniczych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
RAVEN PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Gliwice (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta. Sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Pokoje (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. BHP - od 5 200 PLN

.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)

SPAWACZ TIG (O) - 2 100 - 4 000 PLN

Spawanie metodą TIG na budowie i terenie bazy firmy
Sławomir Wojtanowski F.H.U Hydromar Sławomir Wojtanowski - 2018-08-09 - Rzepiennik Strzyżewski (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 500 - 4 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami
"Gastromax" - Głowacki Sebastian - 2017-08-10 - Jarocin (wielkopolskie)

SPAWACZ MAG - od 3 000 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych.
Robert Mioduszewski R.A.M - 2016-04-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w sklepie spożywczym, praca w godz. od 5.00 do 21.00
Błachut Bogusława Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2017-07-27 - Stanisław Górny (małopolskie)

RECEPCJONISTA SPA - od 2 000 PLN

przyjmowanie rezerwacji , obsluga gości
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO FORMOWANIA WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 000 PLN

obsługa urządzeń : rolomatów, czytników, drukarek, do kodów kreskowych, etykietowanie, pakowanie wyrobów z tworzyw sztucznych
SIPEKO Spółka z O.O. - 2017-01-27 - Makowisko (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Sprzątanie stanowiska pracy kawiarnii, zmywanie naczyń, obsługa gości, serwowanie napojów gorących, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łęczyca (łódzkie)

MURARZ 178A - od 1 850 PLN

wykonywanie prac oraz przeróbek murarskich, przygotowanie właściwej zaprawy murarskiej
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Chroboty (mazowieckie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

SPRZĄTAJĄCY - od 1 850 PLN

sprzątanie placu targowego przy ul. Kawaleryjskiej
DOMOSFERA S. C. Robert Kozłowski i Lucyna Kozłowska - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

Wznoszenie ścian budynków. Ogólne prace przy budowie domów.
"BUDEX" Jarosław Sadkowski - 2016-07-27 - Dęblin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa punktu sprzedaży AŚ Kamień Pomorski i OZ Buniewice. Sprzedaż i obsługa w punkcie spożywczym, prowadzenie dokumentacji z tym związanej
PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE GARDIA - 2017-04-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ W BRANŻY KOLEJOWEJ (NR 2659) - od 2 500 PLN

przygotowywanie konstrukcji do spawania, prace ślusarskie
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK HALI PATROSZENIA - od 1 850 PLN

dzielenie drobiu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łominy (łódzkie)

STANOWISKO DS. KREDYTÓW - od 3 500 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa portali społecznościowych, udzielanie odpowiedzi na e-maile, telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie paczek małych i dużych do wysyłki (waga dużej paczki do ok. 30 kg)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AG-POL Agnieszka Gadzalińska - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)

KUCHARZ - do 2 500 PLN

Przygotowywanie dań według chińskich przepisów. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER DOCIEPLEŃ - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO (NR 5372) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KLEJARZ - od 2 000 PLN

oklejanie elementów gąbką
ZEW DIVANI KASPRZAK - 2017-07-31 - Wałowice (lubuskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

F-KELNER - BARMAN - od 2 000 PLN

obsługa klientów restauracji "Pod Jeleniem"
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Chojnów (dolnośląskie)

INŻYNIER W DZIALE HANDLOWYM - od 3 000 PLN

Sporządzanie wycen i ofert handlowych, dokonywanie uzgodnień w zakresie realizacji robót, nadzorowanie i rozliczanie robót
World Acoustic Group S.A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)