Praca URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 16 ofert pracy URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM.

STANOWISKO DS. KSZTA艁TOWANIA I OCHRONY 艢RODOWISKA, GOSPODARKI WODNEJ - od 3聽700 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska, gospodarki wodnej nale偶y w szczeg贸lno艣ci: 1. Prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 zwi膮zanych z kszta艂towaniem i ochron膮 艣rodowiska i gospodark膮 wodn膮; 2. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy Prawo ochrony 艣rodowiska, w tym prowadzenie procedur i przygotowanie decyzji o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizacj臋 przedsi臋wzi臋cia oraz w zakresie dost臋pu do informacji o 艣rodowisku i jego ochronie; 3. Prowadzenie ewidencji urz膮dze艅 komunalnych (urz膮dze艅 melioracji wodnych, kanalizacji deszczowej); 4. Realizowanie zada艅 dotycz膮cych gospodarki wodnej i 艣ciekowej wynikaj膮cej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wod臋 i zbiorowym odprowadzeniu 艣ciek贸w; 5. Nadz贸r nad sprawami zwi膮zanymi z usuwaniem nieczysto艣ci p艂ynnych z terenu gminy; 6. Wydawanie zezwole艅 na prowadzenie dzia艂alno艣ci w zakresie: opr贸偶niania zbiornik贸w bezodp艂ywowych i transportu nieczysto艣ci ciek艂ych; 7. Prowadzenie ewidencji udzielonych i cofni臋tych zezwole艅 na prowadzenie przez przedsi臋biorc贸w dzia艂alno艣ci w zakresie: opr贸偶niania zbiornik贸w bezodp艂ywowych i transportu nieczysto艣ci ciek艂ych; 8. Przygotowanie, nadz贸r i aktualizacja program贸w: Gminny Program Ochrony 艢rodowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogr贸d Bobrza艅ski, Program Przydomowych Oczyszczalni 艢ciek贸w, Krajowy Program Oczyszczania 艢ciek贸w Komunalnych i innych zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska; 1. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z utylizacj膮 azbestu na terenie gminy Nowogr贸d Bobrza艅ski; 2. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z post臋powaniami administracyjnymi wynikaj膮cymi z wniosk贸w o wycink臋 drzew i krzew贸w w tym: a) wydawanie zezwole艅 na usuni臋cie drzew lub krzew贸w: b) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzew贸w do wycinki, c) nadzorowanie i zlecenie dzia艂a艅 w zwi膮zku z wycink膮 drzew i krzew贸w przy drogach na terenie Gminy, d) naliczanie op艂at za usuni臋cie drzew lub krzew贸w, f) naliczanie kar pieni臋偶nych za wycink臋 drzew lub krzew贸w bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenia drzew; 1. Prowadzenie rejestr贸w, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa; 2. Przestrzeganie ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych dot. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska, gospodarki wodnej, likwidacji dzikich wysypisk w tym: szacowanie warto艣ci przedmiotu zam贸wienia, SIWZ, udzia艂 w pracach komisji, 3. Sporz膮dzanie plan贸w finansowych w zakresie prowadzonych spraw oraz realizacja zada艅 i kontrola wydatkowania 艣rodk贸w publicznych przeznaczonych na prowadzone sprawy zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami, 4. Prowadzenie spraw w zwi膮zku z realizacj膮 program贸w STOP SMOG, Czyste Powietrze, gminnych program贸w z zakresu termomodernizacji i wymiany 藕r贸de艂 ciep艂a; 5. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z likwidacj膮 dzikich wysypisk; 6. Koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych ze wsp贸艂prac膮 ze sp贸艂kami wodnymi; 7. Sporz膮dzanie opinii i uzgodnie艅 w sprawach dotycz膮cych poszukiwania lub rozpoznawania z艂贸偶 kopalin oraz udzielania koncesji na wydobycie z艂贸偶 i kopalin; 8. Sprawozdawczo艣膰 wynikaj膮ca z sprawowanego stanowiska.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2021-06-21 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSZTA艁TOWANIA I OCHRONY 艢RODOWISKA, GOSPODARKI WODNEJ - od 3聽700 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska, gospodarki wodnej nale偶y w szczeg贸lno艣ci: 1. Prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 zwi膮zanych z kszta艂towaniem i ochron膮 艣rodowiska i gospodark膮 wodn膮; 2. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy Prawo ochrony 艣rodowiska, w tym prowadzenie procedur i przygotowanie decyzji o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizacj臋 przedsi臋wzi臋cia oraz w zakresie dost臋pu do informacji o 艣rodowisku i jego ochronie; 3. Prowadzenie ewidencji urz膮dze艅 komunalnych (urz膮dze艅 melioracji wodnych, kanalizacji deszczowej); 4. Realizowanie zada艅 dotycz膮cych gospodarki wodnej i 艣ciekowej wynikaj膮cej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wod臋 i zbiorowym odprowadzeniu 艣ciek贸w; 5. Nadz贸r nad sprawami zwi膮zanymi z usuwaniem nieczysto艣ci p艂ynnych z terenu gminy; 6. Wydawanie zezwole艅 na prowadzenie dzia艂alno艣ci w zakresie: opr贸偶niania zbiornik贸w bezodp艂ywowych i transportu nieczysto艣ci ciek艂ych; 7. Prowadzenie ewidencji udzielonych i cofni臋tych zezwole艅 na prowadzenie przez przedsi臋biorc贸w dzia艂alno艣ci w zakresie: opr贸偶niania zbiornik贸w bezodp艂ywowych i transportu nieczysto艣ci ciek艂ych; 8. Przygotowanie, nadz贸r i aktualizacja program贸w: Gminny Program Ochrony 艢rodowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogr贸d Bobrza艅ski, Program Przydomowych Oczyszczalni 艢ciek贸w, Krajowy Program Oczyszczania 艢ciek贸w Komunalnych i innych zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska; 9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z utylizacj膮 azbestu na terenie gminy Nowogr贸d Bobrza艅ski; 10. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z post臋powaniami administracyjnymi wynikaj膮cymi z wniosk贸w o wycink臋 drzew i krzew贸w w tym: a) wydawanie zezwole艅 na usuni臋cie drzew lub krzew贸w: b) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzew贸w do wycinki, c) nadzorowanie i zlecenie dzia艂a艅 w zwi膮zku z wycink膮 drzew i krzew贸w przy drogach na terenie Gminy, d) naliczanie op艂at za usuni臋cie drzew lub krzew贸w, f) naliczanie kar pieni臋偶nych za wycink臋 drzew lub krzew贸w bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenia drzew; 11. Prowadzenie rejestr贸w, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa; 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych dot. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska, gospodarki wodnej, likwidacji dzikich wysypisk w tym: szacownie warto艣ci przedmiotu zam贸wienia, SIWZ, udzia艂 w pracach komisji, 13. Sporz膮dzanie plan贸w finansowych w zakresie prowadzonych spraw oraz realizacja zada艅 i kontrola wydatkowania 艣rodk贸w publicznych przeznaczonych na prowadzone sprawy zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami, 14. Prowadzenie spraw w zwi膮zku z realizacj膮 program贸w STOP SMOG, Czyste Powietrze, gminnych program贸w z zakresu termomodernizacji i wymiany 藕r贸de艂 ciep艂a; 15. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z likwidacj膮 dzikich wysypisk; 16. Koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych ze wsp贸艂prac膮 ze sp贸艂kami wodnymi; 17. Sporz膮dzanie opinii i uzgodnie艅 w sprawach dotycz膮cych poszukiwania lub rozpoznawania z艂贸偶 kopalin oraz udzielania koncesji na wydobycie z艂贸偶 i kopalin; 18. Sprawozdawczo艣膰 wynikaj膮ca z sprawowanego stanowiska.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2021-06-11 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBS艁UGI INFORMATYCZNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY - od 3聽700 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obs艂ugi informatycznej jednostek organizacyjnych gminy nale偶y w szczeg贸lno艣ci: 1) proponowanie wdra偶ania nowych projekt贸w oraz system贸w informatycznych, w tym dokonywanie rozbudowy i modernizacji infrastruktury informatycznej w jednostkach organizacyjnych gminy; 2) wdra偶anie system贸w, program贸w i materia艂贸w informatycznych oraz zapewnianie ich w艂a艣ciwej eksploatacji i konserwacji z uwzgl臋dnieniem um贸w zawartych bezpo艣rednio przez jednostki organizacyjne gminy lub bezpo艣rednio przez gmin臋; 3) prowadzenie podstawowych czynno艣ci zwi膮zanych z napraw膮 i konserwacj膮 urz膮dze艅 komputerowych; 4) pe艂nienie funkcji administratora bezpiecze艅stwa informacji w systemach informatycznych, kt贸re funkcjonuj膮 w jednostkach organizacyjnych gminy; 5) Wykonywanie innych prac, czynno艣ci i zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa lub polece艅 kierownika jednostki.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2021-05-26 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBS艁UGI INFORMATYCZNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY - od 3聽700 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obs艂ugi informatycznej jednostek organizacyjnych gminy nale偶y w szczeg贸lno艣ci: 1) proponowanie wdra偶ania nowych projekt贸w oraz system贸w informatycznych, w tym dokonywanie rozbudowy i modernizacji infrastruktury informatycznej w jednostkach organizacyjnych gminy; 2) wdra偶anie system贸w, program贸w i materia艂贸w informatycznych oraz zapewnianie ich w艂a艣ciwej eksploatacji i konserwacji z uwzgl臋dnieniem um贸w zawartych bezpo艣rednio przez jednostki organizacyjne gminy lub bezpo艣rednio przez gmin臋; 3) prowadzenie podstawowych czynno艣ci zwi膮zanych z napraw膮 i konserwacj膮 urz膮dze艅 komputerowych; 4) pe艂nienie funkcji administratora bezpiecze艅stwa informacji w systemach informatycznych, kt贸re funkcjonuj膮 w jednostkach organizacyjnych gminy; 5) Wykonywanie innych prac, czynno艣ci i zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa lub polece艅 kierownika jednostki.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2021-05-26 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS P艁AC O艢WIATY - od 4聽000 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. p艂ac o艣wiaty nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1. Sporz膮dzanie list p艂ac dotycz膮cych wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych dla wszystkich pracownik贸w jednostek o艣wiatowych oraz Klubu Dzieci臋cego.2. Prowadzenie miesi臋cznej ewidencji, wyp艂at z funduszu wynagrodze艅, kart wynagrodze艅 i uposa偶e艅 pracownik贸w.3. Zg艂aszanie pracownik贸w i os贸b wykonuj膮cych prace zlecone na rzecz jednostek do Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych. 4. Sporz膮dzanie list wynagrodze艅 dla os贸b wykonuj膮cych prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasi艂k贸w macierzy艅skich. 6. Sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potr膮ce艅 z list p艂ac na rzecz ZUS z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od os贸b fizycznych oraz w艂a艣ciwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej po偶yczkobiorc贸w z Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druk贸w 艣cis艂ego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepis贸w dotycz膮cych zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjn膮 i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokument贸w i piecz臋ci. 12. Zast臋pstwo w wykonywaniu obowi膮zk贸w inspektora ds. kadrowo -p艂acowych Urz臋du Miejskiego.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2020-06-25 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

REFERENT - od 2聽600 PLN

nadz贸r nad inwestycjami gminnymi.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2020-05-20 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

POZOSTALI KIEROWNICY DO SPRAW FINANSOWYCH- KIEROWNIK REFERATU PLANOWANIA I FINANS脫W - od 2聽250 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowiskuKierownik Referatu Planowaniai Finans贸w nale偶y wszczeg贸lno艣ci:Uzgadnianie zapis贸w widniej膮cych w ksi臋gach pomocniczych z kontami ksi臋gi g艂贸wnej.Prowadzenie analityki do kont syntetycznych w zakresie:a)przychod贸w i rozchod贸w bud偶etu,b)funduszy: socjalnego i celowychc)dochod贸w i wydatk贸w w tym 艣rodk贸w z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz nie podlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielanej przez pa艅stwa cz艂onkowskie EFTA i innych nie podlegaj膮cych zwrotowi,Sporz膮dzanie deklaracji zg艂oszeniowych i rozliczeniowych ZUSNaliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w ZUS pracownik贸w i os贸b wykonuj膮cych prac臋 w ramach um贸w cywilno-prawnych w Urz臋dzie Miejskim oraz sprawozdawczo艣膰 i planowanie w tym zakresie.Terminowe przekazywanie potr膮ce艅 z list p艂ac.Naliczanie i terminowe odprowadzanie sk艂adek ZUS i podatku dochodowego od os贸b fizycznych od wynagrodze艅 i zasi艂k贸w ZUSProwadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych dokonywanie odpis贸w amortyzacyjnych przeszacowa艅 oraz sprawozdawczo艣ci w tym zakresie.Sporz膮dzanie deklaracji PFRON, VAT oraz Jednolitego Pliku Kontrolnego.Kontrola raport贸w kasowychNadz贸r w zakresie terminowego prowadzenia urz膮dze艅 kasowych i podatkowychZast臋pstwo w wykonywaniu obowi膮zk贸w inspektora d.s. ewidencji ksi臋gowej i Skarbnika Gminy w pe艂nym zakresie zada艅.Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Burmistrza i Skarbnika Gminy. Wdra偶anie i monitorowanie rozwi膮za艅 organizacyjnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2019-04-08 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. KSZTA艁TOWANIA I OCHRONY 艢RODOWISKA, GOSPODARKI WODNEJ - od 2聽100 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska i gospodarki wodnej nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1. Prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 zwi膮zanych z kszta艂towaniem i ochrona 艣rodowiska i gospodark膮 wodn膮. 2. Prowadzenie ewidencji urz膮dze艅 komunalnych (urz膮dze艅 melioracji szczeg贸艂owej, kanalizacji deszczowej, ma艂ej architektury, pojemniki do segregowania odpad贸w). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadz贸r nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porz膮dku i czysto艣ci w gminie. 4. Realizowanie zada艅 dotycz膮cych gospodarki wodnej i 艣ciekowej wynikaj膮cej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wod臋 i zbiorowym odprowadzeniu 艣ciek贸w. 5. Nadz贸r nad sprawami zwi膮zanymi z usuwaniem nieczysto艣ci p艂ynnych i sta艂ych z terenu gminy. 6. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z rejestrem decyzji wydanych w zwi膮zku z wytwarzaniem odpad贸w na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadz贸r, i aktualizacja program贸w:Program Ochrony 艢rodowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogr贸d Bobrza艅ski, Program Przydomowych Oczyszczalni 艢ciek贸w, Krajowy Program Oczyszczania 艢ciek贸w Komunalnych i innych zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska. 8. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z wydawaniem decyzji o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z utylizacj膮 azbestu na terenie gminy Nowogr贸d Bobrza艅ski. 10. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z postepowaniami administracyjnymi wynikaj膮cymi z wniosk贸w o wycink臋 drzew i krzew贸w. 11. Prowadzenie rejestr贸w, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych dot. kszta艂towania i ochrony 艣rodowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie warto艣ci przedmiotu zam贸wienia, SIWZ, udzia艂 w pracach komisji, sporz膮dzanie wykaz贸w dotycz膮cych wydatkowania 艣rodk贸w publicznych zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami, udzia艂 w pracach zespo艂贸w projektowych, 13. Sprawozdawczo艣膰 wynikaj膮ca z sprawowanego stanowiska.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2018-11-09 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G - od 2聽100 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dr贸g nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,b)wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci:a)zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami,b)zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, wsp贸艂praca z Zielonog贸rskim Zwi膮zkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw zwi膮zanych z budow膮, utrzymywaniem i ewidencj膮 艣cie偶ek rowerowych i tras turystycznychg)okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola w tym zakresie nad 艣wiadcz膮cymi us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych), 6) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych, budowli drogowych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2018-02-07 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

SEKRETARZ GMINY - od 2聽500 PLN

a) opracowywanie regulamin贸w, projekt贸w zmian statutu i zarz膮dze艅 burmistrza zwi膮zanych z organizacj膮 pracy w Urz臋dzie, b) opracowywanie zakres贸w czynno艣ci dla samodzielnych stanowisk pracy w Urz臋dzie oraz nadzorowanie opracowywania zakres贸w czynno艣ci przez kierownik贸w referat贸w, c) nadz贸r nad przygotowywaniem projekt贸w uchwa艂 Rady Miejskiej i innych materia艂贸w pod obrady sesji Rady oraz Zarz膮dze艅 Burmistrza przez pracownik贸w, d) bezpo艣redni nadz贸r nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosk贸w, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zam贸wie艅 publicznych, - rejestru Zarz膮dze艅 Burmistrza, - rejestru uchwa艂 Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bie偶膮cym wpisywaniu spraw przez pracownik贸w do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadz贸r nad prac膮 Archiwum oraz prawid艂owo艣ci膮 archiwizowania dokument贸w, f) zapewnienie zgodno艣ci wydawanych decyzji i dzia艂ania Urz臋du z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zada艅, h) rozstrzyganie spor贸w kompetencyjnych pomi臋dzy pracownikami Urz臋du, i) pe艂nienie funkcji i wykonywanie zada艅 Pe艂nomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Urz臋du i nadz贸r nad terminowym wysy艂aniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wp艂ywaj膮ce do Urz臋du poprzez kontrol臋 dziennika podawczego wp艂ywaj膮cych i wysy艂anych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac zwi膮zanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie wsp贸艂dzia艂ania z jednostkami pomocniczymi (so艂ectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego o艣wiadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie sta偶贸w absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urz臋du i koordynowanie dzia艂a艅 podejmowanych przez poszczeg贸lne stanowiska pracy, przeprowadzanie bie偶膮cych kontroli wewn臋trznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarz膮dczej, p) inicjowanie i tworzenie warunk贸w do podnoszenia kwalifikacji pracownik贸w samorz膮dowych, q) wykonywanie funkcji urz臋dnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunk贸w terminowej i zgodnej z prawem realizacji zada艅 wyborczych przez Urz膮d wynikaj膮cych z przepis贸w Kodeksu Wyborczego oraz akt贸w prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadz贸r nad zawarto艣ci膮 merytoryczn膮 strony internetowej Urz臋du i BIP, s) nadz贸r nad przestrzeganiem przez pracownik贸w porz膮dku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarz膮dzania zasobami ludzkimi w Urz臋dzie poprzez nadz贸r nad prowadzeniem nabor贸w na wolne stanowiska urz臋dnicze oraz s艂u偶by przygotowawczej i okresowej oceny pracownik贸w, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracownik贸w, u) koordynacja i nadz贸r nad pracami remontowymi w Urz臋dzie i zakupem 艣rodk贸w trwa艂ych, przedk艂adanie Burmistrzowi propozycji dotycz膮cych usprawnienia pracy Urz臋du, v) realizacja zada艅 Urz臋du poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadz贸r nad jego dzia艂alno艣ci膮 z uwzgl臋dnieniem dba艂o艣ci o w艂a艣ciw膮 obs艂ug臋 klient贸w oraz terminowo艣膰 za艂atwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zada艅 przewidzianych przepisami prawa oraz zada艅 wynikaj膮cych z polece艅 i upowa偶nie艅 Burmistrza. x) prowadzenie spraw zwi膮zanych z kontrol膮 zarz膮dcz膮 i wykonywanie zada艅 nale偶膮cych do koordynatora kontroli zarz膮dczej w gminie w ramach kontroli zarz膮dczej I i II poziomu.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-12-13 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

INFORMATYK - od 2聽500 PLN

a) administrowanie systemami informatycznymi w Urz臋dzie, naprawa oraz nadz贸r nad sprz臋tem komputerowym zainstalowanym w Urz臋dzie Miejskim, b) pe艂nienie funkcji Administratora Bezpiecze艅stwa Informacji (ABI), c) pe艂nienie funkcji Administratora System贸w Informatycznych (ASI), d) zapewnienie bezpiecze艅stwa danych osobowych przetwarzanych w Urz臋dzie, e) redagowanie strony internetowej Gminy oraz obs艂uga Biuletynu Informacji Publicznej, f) realizowanie projekt贸w zwi膮zanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania Urz臋du i obs艂ugi interesant贸w, g) przestrzeganie przepis贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywanymi obowi膮zkami w szczeg贸lno艣ci: instrukcji kancelaryjnej, k.p.a, ustawy o ochronie danych osobowych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-12-13 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G - od 2聽000 PLN

1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami, zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanie realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie,7) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowa艅 zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju maj膮tku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 ws. przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,c) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,4) przekazywanie informacji zwi膮zanej ze sprawozdawczo艣ci膮 GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,5) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji6.przekazywanie danych niezb臋dnych do sporz膮dzania raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,7.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym ksi膮偶ki obiektu budowlanego dla budynk贸w zwi膮zanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzysz膮cymi, bie偶膮ca konserwacja tych budynk贸w,
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DR脫G I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) prowadzenie ca艂okszta艂tu postepowa艅 zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 ws. przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym, b) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋, c) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji, d) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,4) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,5) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,b) wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji6) wyposa偶ania grunt贸w w urz膮dzenia komunalne,7) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci:a) projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g,b) zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym: 1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych)c) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,e) prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,10) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym ksi膮偶ki obiektu budowlanego dla budynk贸w zwi膮zanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzysz膮cymi, bie偶膮ca konserwacja tych budynk贸w,11) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych tj,, 艣wietlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzysz膮cymi, budynek Urz臋du Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-03-27 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DR脫G I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dr贸g i inwestycji nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie ca艂okszta艂tu postepowa艅 zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 ws. przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,c) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,4) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,5) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,b) wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji6) wyposa偶ania grunt贸w w urz膮dzenia komunalne,7) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci:a) projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g,b) zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych)c) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,e) prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,10) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym ksi膮偶ki obiektu budowlanego dla budynk贸w zwi膮zanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzysz膮cymi, bie偶膮ca konserwacja tych budynk贸w,11) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych tj,, 艣wietlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzysz膮cymi, budynek Urz臋du Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-03-09 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DR脫G I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

1) udzia艂u w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie post臋powania i prac przygotowawczych proces贸w inwestycyjnych gminy,2) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,3) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,4) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,5) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,6) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,7) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,8) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,9) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych,10) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy,11) sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-01-18 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)