STANOWISKO ŚLUSARSKIE Piła oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA
Stanowisko: STANOWISKO ŚLUSARSKIE
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
Data publikacji: 2016-11-17
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakopiańska 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ŚLUSARSKIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ślusarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie zasadnicze zawodowe mechaniczne lub kursy dla ślusarzy z zakresu napraw, Umiejętność wykonywania operacji takich jak: wiercenie, rozwiercanie, cięcie, piłowanie, docieranie, gjęcie, szlifowanie z zachowaniem dyscypliny technologicznej, dorabianie, dopasowywanie, wymiana uszkodzonych części z zastosowaniem operacji ślusarskich, minimalne doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Zakopiańska 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Wymagany kontakt telefoniczny celem ustalenia terminu spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Zakopiańska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ślusarz*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2016
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
magazynier
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
tyn, gładzie, malowanie, murowanie, posadzki, glazura, montaż płyt,
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie zleceń od klienta, fakturowanie zamówień, obsługa klienta, do dyspozycji samochód służbowy
MATPOL SP.K - 2016-12-02 - Stefanowo (mazowieckie)
przygotowanie zindywidualizowanych ofert wyjazdów grupowych, organizacja wycieczek grupowych, rezerwacja w obiektach hotelowych, fakturowanie i rozliczanie wyjazdów, obsługa posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, redagowanie pism, obsługa pocztowa, wspieranie działań firmy;
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
dostawa towaru do klienta. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE MHL MAREK LEWANDOWSKI - 2016-08-11 - Siedlec (wielkopolskie)
wykonywanie wszystkich robót koniecznych do realizacji zadań związanych z usuwaniem awarii instalacji elektrycznych w budynkach obsługiwanych przez Pogotowie Awaryjne Remondis Olsztynwynagrodzenie brutto: 10zł/godz.+premia
REMONDIS OLSZTYN Sp.z o.o. S.K.A. - 2016-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wypiek wyrobów cukierniczych
IZABELA MATUSZCZAK BAKERY-CAKE - 2016-01-25 - Kęty (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię, np.: udział w targach, obsługa portali społecznościach, dokumentowanie wydarzeń akademickich; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa, serwis, naprawa pojazdów
BUDROMET SP. Z O. O. - 2017-11-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta,obsługa kasy, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska Spółka Akcyjna - 2016-05-16 - Pawłowice (wielkopolskie)
Spawanie konstrukcji i rurociągów stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Reda (pomorskie)
OBSŁUGA SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO, DBANIE O STAN SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ESSPLOATACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI ŻURAWII KAT.I, UPRAWNIENIA IS, UPRAWNIENIA IŻ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL a.rakuz (at) kronospan.pl, LUB OSOBIŚCIE W DNIACH 24.05.16 I 31.05.16 W GODZINACH 08.00-14.00
ALFA TERMINAL SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na magazynie
K-Flex Polska Sp z o.o - 2017-10-23 - Wielenin-Kolonia (łódzkie)
obsługa kasy
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Oświęcim (małopolskie)
Prace wykończeniowe wnętrz. Dbanie o powierzone narzędzia.Praca w godzinach: 7.00-15.00
Kruczyński Marcin F.W-BUD - 2018-04-20 - Rydułtowy (śląskie)
Spawacz
SERWIS HYDROMECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Chorzów (śląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych.Budowanie pozytywnych relacji z klientami.Rzetelne prowadzenie ewidencji, korespondencji.Wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-28 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Odrzywół (mazowieckie)
1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych opłacanych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, 3) prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,4) prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych, 5) prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D, 6) prowadzenie ewidencji opłaty planistycznej, 7) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,8) księgowanie wpłat na kontach podatników, 9) prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienie ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków, 10) kontrola terminowych wpłat należności przez podatników, 11) naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,12) wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku, 13) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj: tytuły wykonawcze, 14) współpraca z organami egzekucyjnymi, 15)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,16) bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych, 17) terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat, 18) wystawianie decyzji i postanowień w ramach stanowiska pracy, 19) dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald, 20) opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy, 21) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych niezbędnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych, 22) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-08 - Chełm (lubelskie)
Kontrola wizualna płynnych produktów leczniczych, prace porządkowe (utrzymanie czystości na stanowisku pracy).
INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED SPÓŁKA AKCYJNA - SKRÓT FIRMY IBSS BIOMED S.A. - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń .
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł. (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji). Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=200740
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-11-20 - Damnica (pomorskie)