STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE - CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE - CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, rejestracja pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania:1.rejestracja pojazdów;2.wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;3.przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;4.wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;5.wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;6.zwracanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów po ustaleniu przyczyn zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-09-06

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, rejestracja pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania:1.rejestracja pojazdów;2.wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;3.przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;4.wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;5.wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;6.zwracanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów po ustaleniu przyczyn zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE - CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy; umiejętność obsługi komputera; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących: prawa o ruchu drogowym; rejestracji i oznaczania pojazdów oraz szczegółowych czynności organów w sprawachzwiązanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu i wzorów dokumentów w tych sprawach; dostępu do informacji publicznej; ochrony danych osobowych; instrukcji kancelaryjnej; kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu podstawowym; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wpływających na stanowisko; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; dobra znajomość komputera i innych urządzeń biurowych; umiejętność dobrej organizacji pracy; uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka obcego.Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale-Centrum Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 22 września 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 11.09.2017

Oferta pracy ważna do: 22.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Gospodarstwo Produkcyjno - Handlowoe - 2016-05-23 - Pleszew (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, cenowanie. Praca na dwie zmiany w godz.05.00-21.00
Kachnic Agnieszka. Sklep spożywczo-przemysłowy - 2017-03-02 - Łączany (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW PŁAC - 2 000 - 3 000 PLN

Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych - 2017-05-05 - Jarocin (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY WÓD I GLEBW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

PR/ KIEROWCA / ROBOTNIK GOSPODARCZY - ON - od 2 300 PLN

Utrzymanie czystości na powierzonych obiektach, bieżące utrzymanie powierzonego sprzętu mechanicznego, wykonywanie różnych prac gospodarczych.
"MS Solutions" Michał Szatoń - 2017-08-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 100 PLN

pomoc w przygotowywaniu dań z kuchni wietnamskiej lub chińskiej, mycie, obieranie, krojenie, dzielenie na części artykułów spożywczych m.in.: warzyw, mięs, smażenie na urządzeniach gazowych i elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZ POSESJI - od 2 100 PLN

sprzątanie budynku i posesji
Białostocka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-21 - Białystok (podlaskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

- przygotowanie terenu- układanie kostki brukowej- wykonanie podbudowy- montaż obrzeży, krawężników, kostki- prace wykończeniowe i porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Wijewo (wielkopolskie)

KRAWIEC - od 3 100 PLN

Szycie akcesoriów do pojazdów ciężarowych
Zakład Produkcyjno Handlowy "DROMADER" Zając Bogdan - 2018-06-29 - Frycowa (małopolskie)

PORTIER - od 13,7 PLN

Obsługa gości hotelowych w zakresie transportu bagaży. Stała współpraca z recepcją hotelu. Dbałość o czystość na terenie obiektu. Drobne prace naprawcze.
KFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Sopot (pomorskie)

STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.
Urząd Miasta Chełm - 2016-06-06 - Chełm (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: obsługa Klientów sklepu internetowego pakowanie i kompletacja towarów sprzedaż i promocja produktów drukowanie paragonów, wystawianie faktur telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem przyjmowanie dostaw i wprowadzanie produktów do magazynu mile widziana znajomość programów GOOGLE ANALYTICS, GOOGLE ADWORDS
PHU "EFLI" sp.j. Czesław i Rafał Szymańscy - 2015-12-02 - Kościan (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)

DEKARZ - od 1 850 PLN

Krycie dachów.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WŁADYSŁAW STANKIEWICZ - 2016-06-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO KELNERSKIE - od 2 100 PLN

- przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługio kelnerskiej,- obsługa gości,- sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych,- przygotowywanie prostych posiłków,- nakrywanie do stołów,- obsługa urządzeń w części handlowej zakładu gastronomicznego,- obsługa gości wielojęzycznych.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (PRACAC DLA MŁODYCH-DOPEŁNIENIE) - od 2 200 PLN

-wykonywanie prac budowlanych (wykańczanie wnętrz)
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA - od 1 850 PLN

cięcie, układanie, sortowanie oraz łączenie drewnianych elementów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Koniaków (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 2 000 PLN

zbiór malin, chmielu, jabłek, pielenie, czyszczenie sadu, malin i chmielu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Wilków-Kolonia (lubelskie)

POKOJOWA - od 1 500 PLN

utrzymanie czystości w pokojach, sprzątanie pomieszczeń ogólnie dostępnych
S.P. "CELOX " SPÓŁKA JAWNA K. NIEWCZAS, M.GROMADZKA - 2018-05-02 - Sopot (pomorskie)

INTENDENT - od 2 400 PLN

ZAOPATRYWANIE SZKOŁY W TOWARY DO SPORZĄDZANIA POSIŁKÓW ZGODNEI Z NORMAMI I PRZEPISAMI, ZNAJOMOŚĆ HACCAP, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, DOŚWIADZCENEIW ŻYWIENIU ZBIOROWYM 2-5 LAT, KZIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITRANO EPIDEMIOLOGICZNYCH, HACCAP
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 IM. KPT. Ż. W. KONSTANTEGO MACIEJEWICZA - 2016-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Dwikozy (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Pomoc w dziale finansowo - księgowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zamość (lubelskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

obsługa klienta, dbanie o ekspozycje towarów, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2018-03-09 - Goleszów (śląskie)

ZBROJARZ - 15 - 16 PLN

-Prace zbrojarskie głównie na terenie gm. Tczew,-Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel. 516-295-032 w godz. 7.00 - 17.00.
Firma Remontowo-budowlana KARDEX Karol Wolszleger - 2017-07-12 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 100 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonownie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-12-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)