STANOWISKO KELNERSKIE Karpacz oferta pracy LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ
Stanowisko: STANOWISKO KELNERSKIE
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługio kelnerskiej,- obsługa gości,- sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych,- przygotowywanie prostych posiłków,- nakrywanie do stołów,- obsługa urządzeń w części handlowej zakładu gastronomicznego,- obsługa gości wielojęzycznych.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Karpacz (dolnośląskie)
Pracodawca: LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 5, 58-540 Karpacz, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługio kelnerskiej,- obsługa gości,- sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych,- przygotowywanie prostych posiłków,- nakrywanie do stołów,- obsługa urządzeń w części handlowej zakładu gastronomicznego,- obsługa gości wielojęzycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO KELNERSKIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karpacz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karpacz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kelner*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku.System wynmagradzania: miesięczny.
Nazwa pracodawcy: LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Kraśnicka 109, 20-718 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Kraśnicka
Numer budynku pracodawcy: 109
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kelner*
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 13.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa komputera, pozyskiwanie i negocjacje z klienatmi
PPHU KAM-EKO sp. z o.o. - 2016-03-18 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wychowawca 10-osobowej grupy integracyjnej
CENTRUM SZKOLENIA I REKREACJI AGNIESZKA ŁUCZYŃSKA-LASOTA - 2017-10-19 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; rok doświadczenia zawodowego; aktualna książeczka sanepidu; zakres obowiązków: obróbka cieplna potraw, przygotowywanie potraw, obróbka wstępna warzyw, garmażerka; jedna zmiana; miejsce pracy: Paniówki
Szołtysek Marek - 2018-07-18 - Paniówki (śląskie)
Obsługa gości
GASTRONOMIA Krystyna Platz - 2016-04-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa administracyjna, biurowa i kancelaryjna jednostki. Przygotowywanie projektów dokumentów organizacyjnych, administracyjnych. Obsługa archiwum
Warmińsko - Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie - 2017-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
obkładanie ścian lub innych powierzchni płytkami
"DEKORATOR" Mariusz Onuszkanycz - 2016-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
układanie gresu na korytarzach, balkonach, klatkach schodowych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Łomianki (mazowieckie)
Załadunek, rozładunek i dowóz towaru na miejsce.Teren pracy: PolskaGodzina zakończenia pracy: 18:00Praca na czas określony: 2 LATASala F
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Miejsce wykonywania pracy : Inspektorat ZUS w Kaliszu, ul. Konopnickiej 31
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2016-06-28 - Kalisz (wielkopolskie)
- Zapewnienie obsługi maszyn na linii produkcyjnej, - Realizacja zalożeń jakościowych i technologicznych, - Praca w komponentami. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
pakowanie i etykietowanie kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sprzątanie powierzchni hali i toalet.
kontakt przez OHP - 2018-10-26 - Żory (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji klientom, przygotowywanie korespondencji do wysłania, współpraca z innymi działami w Urzędzie, udzielanie informacji osobom zainteresowanym o aktualnych ofertach pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprawdzanie dokumentów ksiegowych, wpinanie dokumentów kasowych, dekretacja raportów kasowych, wprowadzanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie form woskowych na wtryskarkach jubilerskich, oprawa kamieni jubilerskich w wosku
R2 CENTER Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Suchy Las (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie w ogrodnictwiewymagana wiedza na temat roślinWykonywanie czynności ogrodniczych, przycinanie drzew i krzewów, strzyżenie trawy, sadzenie roślin.1 zmianawynagrodzenie: 4000 zł brutto
JAROSŁAW MATUSZCZAK HORTUS OGRODY - 2018-08-29 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
serwisant sprzętu komputerowego
SUNTAR Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Tarnów (małopolskie)
Spawanie Mag, metoda 135. Mile widziana umiejętność spawania argonem oraz uprawnienia spawacza.Pracodawca oferuje atrakcyjne warunki pracy i płacę zależną od umiejętności i doświadczenia.
KMTM S.C. Robert Turakiewicz, Justyna Kosztyła-Turakiewicz - 2018-03-28 - Racibórz (śląskie)
praca przy budowie kanalizacji
M&M PRO INVESTMENT Sp. zoo - 2017-07-10 - Garwolin (mazowieckie)
Obsługa maszyny do wykonywania prętów prostych na podstawie rysunku technicznego. Praca w godz. 6-16proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Osobista i elektroniczna obsługa Klientów, redagowanie pism, realizacja zamówień, planowanie zadań dla produkcji.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Zawierciańska Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) swissgraf.com.pl, 713426508Godzina zakończenia pracy : 16:00Praca na okres próbny : 3 miesiącesala E
SWISSGRAF Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie planów finansowych, zmian oraz rozliczanie udzielonych promes, sporządzanie dok. w zakresie zamówień publicznych, zawierania umów cywilno-prawnych, umów powierzania przetwarzania danych, prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, sporządzanie sprawozdań, nadzór nad rozliczaniem majątku, magazynów, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta
Ewa Imielińska - 2017-10-23 - Września (wielkopolskie)