STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.

Data publikacji: 2016-06-06

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub pokrewne,6) doświadczenie zawodowe - co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie ewidencjii odprowadzania podatku VAT.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,3) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzeń wykonawczych ustawy,4) umiejętność interpretacji przepisów prawa,5) znajomość obsługi komputera,6) umiejętność dobrej organizacji pracy.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarkiBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. centralizacji rozliczeń podatku VAT w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 13czerwca 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danychosobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm. ).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenieo stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe), 6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżeniapublicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanieo udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,10) kserokopia dowodu osobistego,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.06.2016

Data dodania oferty pracy: 06.06.2016

Oferta pracy ważna do: 13.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ OFPR/17/2609 (S) - 997,4 PLN

wg programu stażu- obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie korenspondencji, obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, realizacja zamówień na wewnętrzne potrzeby firmy, atchiwizacjas dokumentów, realizacja bieżących zleconych prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Młynne (małopolskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY - od 2 400 PLN

Prace związane z utrzymaniem urządzeń telekomunikacyjnych oraz infrastruktury kablowej miedzianej i światłowodowej, naprawy kabli miedzianych, spawanie kabli światłowodowych, praca z dokumentacją techniczną w branży telekomunikacyjnej, wykonywanie pomiarów kabli teletechnicznych i światłowodowych, prace przy czynnych urządzeniach telekomunikacyjnych, przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur i instrukcji służbowych w zakresie wykonywanych czynności jak również przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., ochrony mienia, wykorzystywanie zasobów teleinformatycznych spółki, (praca na wysokości)
PKP UTRZYMANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 13 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przywykonaniu szałowań i rusztowań, mieszanie, wylewanie, rozpościeranie materiałów takich jak beton, gips i zaprawa murarska
WEST 4 YOU SPÓŁKA CYWILNA - 2017-10-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ZBROJARZ - od 1 850 PLN

umiejętności w zawodzie,doświadczenie mile widziane,chęć do pracy, dyspozycyjność,delegacje - teren kraju,pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Uslugowe ALIS Tomasz Grobelny - 2015-12-17 - Przygodzice (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY(NR 5403) - od 4 000 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kucharz.
Hotel Restauracja LELIWA spółka cywilna Masztalerz, Cach - 2016-10-19 - Przeworsk (podkarpackie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, zarządzanie towarem. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
DINO Polska S.A. - 2016-08-17 - Rychtal (wielkopolskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

instalowanie i uruchamianie maszyn, urządzeń, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji elektrycznych, wykonywanie pomiarów
BH Meble Sp.Z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-02-27 - Srebrzyszcze (lubelskie)

STANOWISKO DS. WIERZYCIELSKICH ORAZ STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

pzrygotowanie korespondencji do wysyłki - rejestracja w systemie informatycznym Biblioteka Akt.Przygotowanie dokumentacji w zakresie wpisu/ wykreślenia informacji dotyczących zabezpieczeń wierzytelności .Obsługa sekretariatu urzędu, prowadzenie rejestrów w sekretariacie.Nauka obsługi aplikacji biurowych - redagowanie pism urzędowych. Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 1 850 PLN

Księgowanie faktur, opisywanie faktur, segregowanie faktur/dokumentów, archiwizacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zebrzydowice (małopolskie)

WIZAŻYSTKA / STYLISTKA - 997,4 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Brzeg (opolskie)

PRACOWNICY LINII PRODUKCYJNEJ - od 19 028 CZK

• praca na linii produkcyjnej w przemyśle motoryzacyjnym – SKODA-• Montaż samochodów i ich elementów. • Prace z wózkiem widłowym. • Przygotowanie części samochodowych do spawania i malowania.
ManpowerGroup s.r.o. - 2017-09-26 - Czechy (Czechy)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY W DZIALE TRANSPORTU - 2 000 - 2 500 PLN

wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, kompletowanie i weryfikowanie poprawności dokumentacji transportowej, współpraca z działem administracji i transportu
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-28 - Głogów (dolnośląskie)

MELIORANT - od 2 000 PLN

koszenie skarp, rowów, usuwanie zakrzaczeń, naprawa awarii drenarskich, odmulanie mechaniczne
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Lutocin (mazowieckie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 13 PLN

nadzór nad urządzeniami, przygotowanie obiektu sportowego do zajęć
M.R. SERWIS" MONIKA HANDKIEWICZ - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-03-17 - Hrubieszów (lubelskie)

PRACOWNIK - WYKŁADANIE TOWARU. - do 156 PLN

Zatowarowanie półek produktami z zachowaniem standardów, dbanie o wygląd i czystość półek, raportowanie.
kontakt przez OHP - 2017-11-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 100 PLN

Sprzedawca w branży mięsnej
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-10-30 - Aleksandrówka (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zrębice Pierwsze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - od 2 400 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-01-03 - Borowa (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 825 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjetych przesyłek, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska SA Ośrodek PKL w Szczecinie - 2017-11-27 - Łobez (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO - od 2 500 PLN

Obsługa linii produkcyjnej, obsługa maszyn etykietujących, pasteryzatora, autoklawu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "FRUBEX- BIS" Sp. J. - 2016-08-19 - Pajęczno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

STARSZY INŻYNIER SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 8 188 PLN

Kreowanie nowych rozwiązań systemowych, wdrażanie systemów informatycznych. Kontakt z zespołem w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 3 500 - 4 000 PLN

-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)