STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: 1)sprawne kierowanie pracą Biura;2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3)wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4)wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5)udzielanie urlopów podległym pracownikom;6)opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11)zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową: 1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi: 1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie; 2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware, 3) XenServer działającymi w Urzędzie; 4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych; 5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych; 6) aktualizacja oprogramowania serwerów; 7) kontrola antywirusowa serwerów; 8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych; 9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień; 10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.

Data publikacji: 2019-05-27

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)sprawne kierowanie pracą Biura;2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3)wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4)wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5)udzielanie urlopów podległym pracownikom;6)opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11)zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową: 1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi: 1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie; 2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware, 3) XenServer działającymi w Urzędzie; 4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych; 5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych; 6) aktualizacja oprogramowania serwerów; 7) kontrola antywirusowa serwerów; 8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych; 9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień; 10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO KIEROWNIKA W BIURZE INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: informatyka

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kreatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość funkcjonowania samorządu

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość technologii bazodanowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_15: komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_16: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub wyższe dowolne i podyplomowe informatyczne,6) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z sieciami komputerowymi,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych,7) znajomość konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych,8) znajomość konfiguracji urządzeń Unified Threat Management,9) znajomość systemów Windows Server, Linux na poziomie administratora,10) znajomość technologii bazodanowych;11) znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego;12) znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i informacyjnych;13) znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych;14) znajomość funkcjonowania samorządu;15) zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.16) komunikatywność,17) kreatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprawne kierowanie pracą Biura;2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3)wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4)wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5)udzielanie urlopów podległym pracownikom;6)opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11)zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową: 1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi: 1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie; 2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware, 3) XenServer działającymi w Urzędzie; 4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych; 5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych; 6) aktualizacja oprogramowania serwerów; 7) kontrola antywirusowa serwerów; 8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych; 9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień; 10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe; 11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,64%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z sieciami komputerowymi,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 czerwca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-05-24KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 maja 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9001

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 27.05.2019

Oferta pracy ważna do: 06.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab7f2d12160d4ad94686455a7abd5301

Podobne oferty pracy

MASAŻ TAJSKI - do 2 000 PLN

praca w salonie Thai Lanna we Wrocławiu, wykonywanie masażu tajskiegopraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 12:00-20:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 4 500 PLN

Zbiórka sztuk padłych zwierząt gospodarskich, odpadów pochodzenia zwierzęcego
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-04-28 - Węgry (opolskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WIELOOSOBOWYM STANOWISKU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 300 PLN

Wymagania:niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznychpożądane: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne), minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zarządzania przepływem informacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, socjalnych, hal produkcyjnych
Prometeusz Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Chmielów (podkarpackie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Obróbka drewna, obsługa maszyn malowanie drewna, przygotowanie elementów dfo montażu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Ponice (małopolskie)

PIELĘGNIARKA - od 1 850 PLN

praca w godz. 8-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 9-15
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy "EWA" Stanisław Wiencek - 2016-05-10 - Ustka (pomorskie)

MECHANIK - PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 250 PLN

Konserwacja, przeglądy i naprawa maszyn i urządzeń technicznych, współpraca przy realizacji nowych inwestycji.
Fabryka Styropianu" ARBET" Spólka Jawna KOSZALIN - 2019-03-14 - Jasło (podkarpackie)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 500 PLN

obsługa wtryskarki, odbiór wyrobów gotowych z maszyny, oczyszczanie, liczenie, pakowanie, metkowanie gotowych wyrobów
HANYANG POLSKA Sp. z o.o - 2018-03-26 - Świdnik (lubelskie)

TOKARZ-FREZER - od 14 PLN

-Prace tokarskie, frezerskie,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: st.biuro (at) admiralboats.com-Kontakt telefoniczny: 58 531-22-71
ADMIRAL BOATS S.A.STOCZNIA W TCZEWIE - 2016-04-14 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 919 PLN

Tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 801,21 PLN

Poranne sprzątanie sklepu odzieżowego
KNOW HOW KRZYSZTOF KRASUSKI ANNA SZYMAŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ ORAZ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO - od 2 250 PLN

1)prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną i ochroną wód przed zanieczyszczeniami,2)prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania3)prowadzenie spraw w zakresie opiniowania wniosków o przyłączenie obiektów budowlanych do systemu odwodnienia gminy oraz opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie kanalizacji deszczowej,4)prowadzenie postępowań w sprawach oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć i przygotowanie projektów decyzji w tym zakresie,5)prowadzenie wykazu informacji o środowisku w zakresie prowadzonych spraw,6)prowadzenie bazy ocen oddziaływania na środowisko w zakresie prowadzonych postępowań (oceny oddziaływania na środowisko). Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na stałe.Godz. pracy: pon. 8.30-16.30, wt. - pt. 7.30-15.30. Wynagrodzenie powyżej 2250 zł brutto. Termin zatrudnienia do uzgodnienia.
Urząd Gminy Potęgowo - 2019-01-11 - Potęgowo (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, odbieranie telefonów, umawianie wizyt
Salon Kosmetyczny "EVA" Ewa Kłos - 2017-10-24 - Słubice (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Mielec, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, tworzenie ofert i zamówień dla kontahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, praca w programie Office (Word, Excel)
Pro Automatic sp. z o .o - 2017-12-11 - Mielec (podkarpackie)

BRUKARZ/ROBOTNIK DROGOWY - od 15 PLN

wykonywanie robót drogowych:roboty ziemne,układanie krawężników i kostki brukowej,prace porządkowe.
NOVUM INVEST SILESIA Katowice - 2015-11-16 - Siewierz (śląskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO (NR 5372) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK HALI NA DZIALE PRODUKTY PRZEMYSŁOWE - od 2 100 PLN

WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, ZMIANA CEN TOWARU NA SKLEPIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PRAWIDŁOWE ZATOWAROWANIE DZIAŁU
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Pracownik biurowy
KUTEK KATARZYNA - 2016-10-05 - Białka (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

ps
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radomsko (łódzkie)

ZBIÓR WIŚNI (AKORD) - od 1 PLN

zbiór wiśni na akord
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Morzyce (kujawsko-pomorskie)

STAŻ - ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Opole (opolskie)

POMOCNIK KUCHARZA - od 1 100 PLN

pomoc w przygotowywaniu potraw kuchni orientalnej, głównie kuchni bengalsko-indyjskiej
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i fiannasowych- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych- udzielanie informacji o świadczonych usługach- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Białymstoku- Region Sieci w Białymstoku - 2017-01-23 - Łomża (podlaskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 900 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe budowlane, minimum 5 lat doświadczenia. Prace tynkarskie, malowanie i roboty wykończeniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ECOMPLEX EWA GRINSPEK - 2016-05-05 - Łuków Śląski (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH - od 5 000 PLN

Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)