STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2020-07-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: architektura krajobrazu, leśnictwo, ogrodnictwo

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość uchwał Rady Miasta niezbędnych na zajmowanym stanowisku

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o ochronie zwierząt

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o ochronie przyrody

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. zieleni miejskiej w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110. 55 .20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) prawo jazdy kat. B,6) wykształcenie wyższe na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo, ogrodnictwo,7) co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym.2. Wymagania dodatkowe:1) studia wyższe z zakresu architektura krajobrazu lub specjalności kształtowanie terenów zieleni (lub studia podyplomowe o tej specjalności),2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o finansach publicznych,4) znajomość ustawy o ochronie przyrody,5) znajomość ustawy o ochronie zwierząt,6) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,8) znajomość uchwał Rady Miasta niezbędnych na zajmowanym stanowisku,9) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających przynajmniej 1-letni staż pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B,13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 31 lipca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-16KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 17 lipca 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko_ds._zieleni.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,7)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających przynajmniej 1-letni staż pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B,13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|291

Data dodania oferty pracy: 17.07.2020

Oferta pracy ważna do: 31.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5bd8bda419ef8b476870306d1f81cb3

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 0107) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna parterze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MENEDŻER - od 2 200 PLN

prowadzenie działalności zawodowej zgodnie z zasadami oraz planowanie i realizowanie badań potrzeb i preferencji klienta
SKY TATTOO Oksana Krukowska - 2016-11-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI DOKUMENTACJI W INSPEKTORACIE ZUS W BYDGOSZCZY (NR 2385) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DROBIARZ - od 2 300 PLN

obsługa indyków, zbiory jaj
FIRMA USŁUGOWA Urszula Rodak Frednowy - 2017-04-24 - Stanowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY 1/2 ETATU (NR 1760) - od 1 300 PLN

wykonywanie prac porządkowych wokół sanatorium
MODRZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH - od 2 600 PLN

-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-04-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-12-20 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA W ODDZIALE BANKU - 2 000 - 3 500 PLN

zapewnienie bieżącej, sprawnej, prawidłowej obsługi klientów Banku Spółdzielczego
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 13,7 PLN

Rozbiór, wykrawanie, trybowanie drobiu. Bardzo dobra umiejętność filetowania. Praca z nożami krążkowymi. Odporność na stres, nieprzyjemne zapachy, widok krwi. Gotowość do pracy w weekendy.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Koziołki (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-03-04 - Żary (lubuskie)

SNOWACZ - od 1 942,5 PLN

obsługa snowadła
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Zduńska Wola (łódzkie)

PR/ OPERATOR ZAŁADOWCZO - WYŁADOWCZY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych hurtowni, wydawanie oraz przyjmowanie materiałów hutniczych.
PPHU "Elektrometal" Krawczyk, Wilk, Zwolińscy Sp. Jawna - 2016-10-26 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

Wykonywanie przeglądów technicznych samochodów osobowych i motocykli
"Szewczyk" Firma Motoryzacyjna, Sławomir Szewczyk - 2016-07-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

MENEDŻER SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Nawiązywanie kontaktów, uczestnictwo w targach rozszerzanie rynku sprzedażyimplantów Alpha Dent i BIO3 Implants, umowa o prace na czas nieokreślony praca jednozmianowa, miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia 2500zł brutto miesiecznie,kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny,oferta pracy dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 1 800 PLN

Przyrządzanie potraw zawartych w menu, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość i bezpieczeństwo.
RAFIK SHOUSHA DOM _FARAONA NR.1 KEBAB - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

Sporządzanie posiłków do Bistro (domowa polska kuchnia). Mycie i dezynfekcja pojemników do żywności.
Sanpro Consulting BPO sp. z o. o. sp. k. - 2019-08-12 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)

FREZER - od 13,5 PLN

obsługa specjalna frezarki ogólnego przeznaczeia; dobieranie i stosowanie optymalnych paramatrów skrawania; frezowanie płaszczyzn
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Opole (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. MIENIA GMINY - 3 500 - 4 000 PLN

1.Prowadzenie spraw związanych z bieżącym gospodarowaniem mieniem komunalnym Gminy Dąbrowa.2.Prowadzenie wykazu mienia komunalnego.3.Prowadzenie rejestru umów dotyczących użyczenia, najmu, dzierżawy, oddania w zwykły zarząd posiadanego mienia.4.Prowadzenie postępowania w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym: nabycie, zbycie, przekazanie, sprzedaż lub dzierżawa nieruchomości.5.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji dotyczących zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości.6.Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów.7.Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.8.Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.9.Prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi na mieniu gminy.10.Prowadzenie spraw z zakresu najmu pomieszczeń świetlic gminnych.11.Przygotowywanie uchwał Rady i Zarządzeń Wójta z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym.Praca na umowę zastępstwo - na czas nieobecności pracownika. Praca od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30, we czwartek od 7:30-17:30, natomiast w piątek w godz. 7:30-13:30.Dokumenty wymagane w trakcie rekrutacji dostępne na stronie: bip.gminadabrowa. Dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dąbrowa do dnia 18.09.2020 r. do godz. 13:00.
Urząd Gminy Dąbrowa - 2020-09-03 - Dąbrowa (opolskie)

NAUCZYCIEL MUZYKI - od 500 PLN

Praca z dziećmi w klasach 1-8.Umowa o pracę na okres roku szkolnego 2019-2020, w godz.: 8.00-15.00 w ramach 4/22 etatu.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Porąbce - 2019-07-09 - Porąbka (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 9,37 PLN

ochrona zakładu przemysłowego
Agencja Ochrony Osób i Mienia "Justus" Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH - REFERAT KOMUNIKACJI - od 2 600 PLN

obsługa mieszkańców w zakresie rejestracji i oznaczania pojazdów, prowadzenie postępowań administracyjnych, prowadzenie korespondencji z sądami, komornikami sądowymi, urzędami skarbowymi, prokuraturą, firmami ubezpieczeniowymi i bankami, realizowanie wniosków o zastawach i zajęciach skarbowych oraz zastrzeżeniach komorniczych, archiwizacja dokumentacji.
Urząd Miasta Chorzów - 2020-02-17 - Chorzów (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż i przyjmowanie dostaw towarów itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 500 PLN

Przedłużanie paznokci, stylizacja hybrydowa, stylizacja żelowa, zdolności artystyczne będą dodatkowym atutemPraca w AD Beauty Clinic By Aleksandra Domasik
DOMATEK Domasik Tomasz - AD Beauty Clinic by Aleksandra Domasik - 2019-06-19 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH - INFORMATYK W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników Urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów.Ważniejsze zadania: 1. realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi; 2. prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowanego systemu i sprzętu; 3. realizowanie zadań związanych z bieżącym monitoringiem i techniczną obsługą strony internetowej Urzędu; 4. konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów; 5. kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego; 6. zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji; 7. dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych; 8. prowadzenie ewidencji licencji i praw autorskich na programy komputerowe celem użytkowania ich zgodnie z prawem oraz nadzorowanie ewidencji w jednostkach nadzorowanych; 9. wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów; 10. bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego; 11. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 12. tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy; 13. pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT. Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; 2. wymuszona pozycja ciała; 3. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Wykształcenie handlowe, kierunek sprzedawca, uczciwosć, pracowitość, sprzedaż towarów, ekspozycja towarów. Praca w sklepie spożywczym Lewiatan. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
FHU JANO JANUSZ GILNER - 2018-04-06 - Rybnik (śląskie)